Camping Les Cigales

18 reviews over Camping Les Cigales in het Nederlands

Kan er mee door

C. Bukkens,
10-11-2018

Merendeel mobil homes. Grote camping. ongeveer 40 kampeerplaatsen op een apart veld. Veel vliegen toen wij er waren. Kan toevallig zijn. Op loopafstand van Rocamadour. Zeer toeristisch maar wel mooi, supermarkt dichtbij. Camping was in juni nagenoeg uitgestorven. €21,- per nacht. Geen afvoer voor grijs water in de grond voor campers. Sanitair gedateerd, maar schoon.

Gereisd met partner in mei 2016

Heerlijke vakantie op fijne camping!

Suzanne Peters,
3-8-2018

Fijne kleinschalige camping, met ruime plekken. Mobile homes naast elkaar in rustig straatje, daardoor veel privacy. Ook zijn de homes nog vrij nieuw en dus in hele nette staat! Personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Voelt je echt welkom als camping gast. Waar geen Nederlandse animatie team is maar dat mis ik totaal niet. Zwembad is prima, niet al te groot. Maar geen glijbaan oid. Op kwartiertje rijden kun je ook aan de oevers van de Dordogne heerlijk zwemmen. Rocamadour is ook om de hoek, prachtig uitzicht op t oude stadje op loopafstand vd camping. In omgeving is genoeg te doen, kanoën, grotten etcetera.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
V. Cailles, Directrice, 7-8-2018

Beau petit camping avec des emplacements spacieux. Mobil-homes côte à côte dans une rue calme, donc beaucoup d'intimité. De plus les habitations sont encore assez neuves et donc en très bon état! Le personnel est super sympa et serviable. Sentez-vous vraiment comme un invité de camping. Là où il n'y a pas d'équipe d'animation hollandaise mais ça ne me manque pas du tout. La piscine est bien, pas trop grande. Mais pas de diapos ou quelque chose. À quinze minutes de route, vous pouvez également nager sur les rives de la Dordogne. Rocamadour se trouve également au coin de la rue, offrant une vue magnifique sur la vieille ville et à quelques pas du camping. Il y a beaucoup à faire dans la région, du canoë, des grottes, etc.

Merci pour votre agréable contribution. En effet, la propreté de nos installations et votre confort sont notre priorité. Nous vous remercions également d’avoir souligné la sympathie et la disponibilité de notre équipe. Nous prenons en compte vos remarques pour vous garantir de très bonnes vacances.

Cordialement, l'équipe des Cigales***

Goed om Rocamadour te bezoeken

Alledas,
13-7-2018

Mooie ligging veel super restaurantjes in de buurt. Schuine plekken met en zonder schaduw. Lekker stil. Hele aardige mensen. Zwembad is oké. Alleen het sanitair.....verouderd dat geeft niet, maar helaas niet goed schoon

Gereisd met partner in juli 2018
V.Cailles, Directrice, 7-8-2018

Bel emplacement de nombreux super restaurants dans le quartier. Pentes avec et sans ombre. Nice et calme. Des gens très sympas. La piscine va bien. Seules les installations de la salle de bain ..... cela n'a pas d'importance, mais malheureusement pas propre.

Nous vous remercions d'avoir partagé avec nous vos impressions suite à votre séjour et sommes ravis que vous ayez apprécié votre emplacement ainsi que l'esprit familial de notre camping et la diversité de nos activités. Cordialement, l'équipe des Cigales***

Wij danken u voor het delen van uw indrukken met ons over uw verblijf en zijn verheugd dat u van uw locatie en de familiale sfeer van onze camping en de diversiteit van onze activiteiten heeft genoten. Met vriendelijke groeten, het Cigales-team ***

Prachtcamping voor een juiste prijs

Torfs stefan,
3-2-2018

Zeer toffe camping, uitgebreid zwembadencomplex.

Lekker eten in het restaurant en zeker niet duur!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Camping Les Cigales ROCAMADOUR, Directrice, 10-3-2018

Het hele team bedankt u voor het delen van uw ervaring met onze camping. Uw complimenten en uw enthousiasme over de snack en het aquatisch gebied raken ons enorm. We hopen je snel weer te zien op onze camping. Met vriendelijke groeten, het Cigales-team ***

🍕🥗🏖😀

Toute l'équipe vous remercie d'avoir partagé votre expérience concernant notre camping. Vos compliments et votre enthousiasme concernant le snack et l'espace aquatique nous touchent énormément. Nous espérons avoir le plaisir de vous revoir très prochainement dans notre camping. Cordialement, l'équipe des Cigales***

Fijne camping met vriendelijk personeel en actief

Marco van de Rakt,
6-11-2017

Mooie omgeving, veel te zien gunstige prijsstellinh

Gereisd met partner in juli 2017
Les Cigales ***, Directrice, 10-3-2018

Bedankt voor het delen van deze leuke reactie en voor deze zeer mooie opmerking. We kijken ernaar uit je weer te zien op Rocamadour. Met vriendelijke groeten, Les Cigales ***

Merci d'avoir partagé cet aimable commentaire ainsi que pour très cette belle note. Au plaisir de vous revoir parmi nous à Rocamadour. Cordialement, Les Cigales***

Een hele fijne camping.

A.Wilkens,
15-8-2017

Leuke camping voor kinderen maar ook zonder kinderen is het hier prettig te verblijven.Grote plaatsen,verouderd maar schoon sanitair. Personeel erg vriendelijk en op loopafstand van het prachtige plaatje Rocamadour.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Valérie C., Directrice, 10-3-2018

Wat een genot om je reactie te lezen! We zijn erg ontroerd door uw complimenten en de vriendelijkheid van uw getuigenis. We hopen je weer te zien op Camping Les Cigales *** in Rocamadour Eric en Valérie

🌞🌞🍹🍹

Quel plaisir de lire votre commentaire ! Nous sommes très touchés par vos compliments et par la gentillesse de votre témoignage. Nous espérons pouvoir vous recevoir à nouveau au camping les Cigales*** à Rocamadour Eric et Valérie

Geweldige camping en prachtige omgeving

Jean Claude van Damme
23-8-2016

De oprijlaan is heel netjes en de ontvangst uiterst hartelijk. Het zwembad werd ook heel goed gebruikt door de gasten. Druk maar niet te. De camping is netjes en het sanitair schoon. Er is een klein winkeltje waar je ook brood etc. kunt bestellen . Restaurantje waar je pizza kunt eten ontbreekt niet.

De plek die wij kregen was zeer groot. Ongeveer 100 m2. Ons elektriciteitssnoer was iets te kort en daar kwam de eigenaar meteen met een verlengkabel en loste het netjes op. Het personeel is uiterst vriendelijk en spreekt ook Engels als je de Franse taal niet goed machtig bent.

Het is een echte leuke ongedwongen camping met veel animatie voor diegene die het leuk vinden daaraan mee te doen. Wij vonden het in ieder geval heel leuk om iedereen lekker bezig te zien. Via de folders op de camping krijg je leuke korting bij de vele attracties in de omgeving. We zijn er bijna 3 weken geweest en ons geen moment verveelt. Super camping en echt een aanrader!!!

Gereisd met partner in augustus 2016

Mooie camping op loopafstand Rocamadour

jenekel
2-8-2014

Mooie camping met grote plaatsen,wij werden erg vriendelijk geholpen bij de receptie en kregen een mooie plaats toegewezen, vlakbij een nieuw sanitairblok wat erg schoon en netjes was, enige minuutje er was geen toiletpapier, in het grote sanitairgebouw zijn wij niet geweest.

Zwembad was prims brood te bestellen voor de volgende dag. Wij zijn 5 dagen geweest.

Gereisd met partner in juli 2014

super locatie... heel centraal!

Berloos
8-8-2013

mooie ligging, we kregen schaduwrijke plek. Erg mooi zwembad. Er was animatie , jammer enkel in het frans wat maakte dat de kinderen (8 en 10jaar) er niet aan konden deelnemen. Verder waren er erg weinig nederlanders wat ons verbaasde gezien de ligging en faciliteiten. Leuke bar, en eenvoudig pizzarestaurant. Gratis wifi...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

helemaal goed

Noor
15-6-2013

Camping ligt op loopafstand van Rocamadour, eigenaren spreken Engels, doen alle moeite om het je naar je zin te maken. zwembad top.Ook in voorseizoen brood te bestellen. Wij zaten in een mobilhome 1e week juni 2013. Gaan zeker nog een keertje terug!

Gereisd met partner in juni 2013

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Cigales in Rocamadour (Lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Cigales zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.