Camping Le Paradis du Campeur

8.2Fantastisch

Frankrijk, Midi Pyrenees, Rocamadour (Lot)

8.2Fantastisch

• 7.2Staat v/h sanitair

Meer camping info

18 reviews over Camping Le Paradis du Campeur

• 2019
    8J en W20-08-2019

Goede uitvalsbasis voor een bezoek aan rocamadour!

Vriendelijke eigenaren. Bijna alleen Franse bezoekers, maar dat vinden wij juist bijdragen aan ons gevoel van vakantie in Frankrijk. Onze dochter speelde met Franse kinderen en vond dit heel leuk. Fijn zwembad en speeltuin met trampoline. De ligging is super! Je loopt van de camping af en je staat middenin het dorp l’hospitalet met allemaal knusse winkeltjes en restaurantjes. Je hebt prachtig uitzicht over rocamadour en daar wandel je ook zo naartoe. Een goede uitvalsbasis om rocamadour en Padirac te bezoeken. Kanoën was erg leuk en een wandeling door Autoire naar de waterval is ook een leuk uitstapje. Het sanitair is gedateerd, maar het functioneerde prima. De eigenaren maken het goed schoon. Plaatsen ruim. Al met al voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• Oude reviews

9Marjolein02-08-2017

Perfect voor kort verblijf Rocamadour

Kleine camping, mochten zelf plaats uitkiezen. Vooral veel fransen met camper. Ligging is ideaal. Hospitalet heeft alles wat je nodig hebt en het mooiste uitzicht op rocamadour. Ligt op de route van de rondwandeling en je kan binnen tien minuten lopend het centrum bereiken. Sanitair inderdaad wel verouderd maar schoon, douches lekker warm. Zwembadje, trampoline, glijbaantje. Kids 4 en 7 vermaakten zich prima. Een aanrader, net als rocamadour zelf!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 7G Heikens14-10-2016

Mooie ,kleine Camping direct bij Rocamadour.

Wij hebben 2 nachten op deze Camping gestaan .Een ideale ligging t.o.v Rocamadour,uitzicht op 50 meter vanaf de Camping.Het was bij de hotels en terrasjes rustig ,maar we zijn er van overtuigd dat in het hoog seizoen ,het erg druk ,maar heel gezellig is. De Camping is eenvoudig en heeft verouderd Sanitair,maar was goed schoon. Kortom een aanrader om Rocamadour te bezoeken . Kleine supermarkt om de hoek!

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in oktober 2016

• 10Kris27-08-2013

prijs kwaliteit 10/10

eerste camping in het dorp op wandelafstand van alle bezienswaardigheden. Gratis wifi, speeltuin, zwembad voor een 2 sterren camping, zelden gezien.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 8ncdaniels19-08-2012

Prima camping

Aardig ontvangst, dame sprak alleen Frans, heel klein beetje Engels. I.d.d. Verouderd sanitair, maar wel schoon. Wij stonden met ons camper tegenover het zwembad, dit was heel fijn gezien de warmte (en dat in juni!). Een tip, neem NIET het treintje in Rocamadour, te duur en je ziet meer als je te voet gaat in het dorp. Om de hoek bij de camping is de toeristeninformatie.

Gereisd met partner in juni 2012

• 8elies13-08-2012

Simpel, maar meer dan geschikt!

Een prettige, overzichtelijke camping met mooie plekken (halfschaduw). Vooral in trek voor campers, die een of twee nachten blijven. Zelf twee weken gestaan, en ook dat was heerlijk! De camping ligt in het dorp, eetgelegenheden en supermarkt om de hoek. Het sanitair is ouderwets, maar schoon. Er is gratis wifi, en een grote vriezer om je koelelementen gratis in te vriezen. Er is ook genoeg vermaak voor kinderen, het zwembad is varierend in diepte, waardoor kinderen er goed in kunnen spelen. Ook een springkussen, trampolines en een speeltoestel met schommels en glijbaan aanwezig. Het personeel is Frans, maar spreekt ook prima Engels en is heel behulpzaam en flexibel. Al met al een prettige camping waar je voor een bescheiden tarief een heerlijke vakantie kunt hebben!

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2012

• 8S.J. de Visser02-06-2010

Prima camping

De camping ligt dicht bij het dorp; je kunt er naar toe lopen. Er is een kleine supermarkt om de hoek en je staat op ruime plaatsen. Het sanitair is niet nieuw maar wel schoon en lekker warm. Mooie ruime camping.

Gereisd met partner in juni 2010

• 8Ingrid en Bart25-09-2008

adresje om te onthouden!

We waren hier in juli 2008. We zijn hier eerst 2 nachten. 70 % van de camping stond s'avonds vol met campers. Hele mooie ruime plaatsen. Propere service. Proper zwembad. In de buurt verschillende restaurantjes. Is gelegen in Hospitalet, van hieruit mooi uitzicht over Rocamadour. Vriendelijk ontvangst. We zijn dan verder gereden. Doordat het in de pyreneen slecht weer was zijn we teruggekeerd naar Rocamadour. We zijn toen 4 nachten blijven staan op deze camping. Voor ons een adresje dat we nog meerdere malen zullen aandoen.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met familie in juli 2008