Hotel Des Voyageurs

Kleine hotelsWeer vandaag35°17°
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Des Voyageurs voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Des Voyageurs in het Nederlands

Voor mensen die met weinig genoegen nemen

anoniem
6-9-2011

Kleine verouderde kamers, waar op provisorische wijze een toilet en douche is gemaakt. Kraan van wastafel zat los en verder toont de kamer weinig gezelligheid. Erg warm op de kamer en horen in de ramen en/of een ventilator zou een welkome aanvulling zijn. Niet goedkoop voor wat je er voor krijgt. Hou je van iets meer ruimte en luxe, dan zou ik persoonlijk nog even verder kijken. Viel voor ons erg tegen.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ideaal voor een tussenstop

Luc Goossens
26-7-2011

Ons verblijf in Hotel Les Voyageurs is goed meegevallen. Het onthaal door Ingrid en Jos, de uitbaters, is heel hartelijk. Zij doen dit echt met hart en ziel en dat merk je: je bent echt welkom bij hen.

Het verblijf in de familiekamer was goed. We waren met zijn vieren en hebben een heel goede nachtrust gehad.

Het ontbijt 's morgens was op zijn Frans: goed en degelijk om de dag mee te kunnen beginnen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• Sport & SpelTafeltennis

• AdresPlace De La Gare 46500(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Des Voyageurs in Rocamadour (Lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Des Voyageurs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.