Hotel Auberge de la Garenne

6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Auberge de la Garenne voor je op een rij gezet:

Laatste review

mooie plaats, verwaarsloosd

Familie Smits,
27-8-2009

Wij hadden dit hotel als overnachting op doorreis naar Spanje, daarvoor was het prima, grote 5 persoons kamer.

Niet zo heel erg duur.

Maar het was echt verwaarloosd, jammer want het zou prachtig kunnen zijn. Het ontbijt was heel erg goed maar het diner.. vlees van de BBQ verbrand en nog koud van binnen. Je kunt daarvoor beter naar Rocamadour zelf rijden. Wel heerlijk dat de kinderen na een dag in de auto lekker kunnen gaan zwemmen. Een goed management zou hier iets prachtigs van kunnen maken!!! Rocamadour is een hele leuke uitstap zo onderweg.

Kenmerken

2008

leuk hotel

Fam van den Biggelaar
31-7-2008

Een prima 2 sterren hotel met zwembad. Het hotel ligt zo'n 5 km van Rocamadour af (halverwege Rocamadour en grottes Lacave).

Hadden een zeer ruime familiekamer voor 5 personen. Kamer had geen airco.

Ontbijt is een typisch Frans ontbijt, wel prima.

Het personeel is erg vriendelijk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Auberge de la Garenne in Rocamadour (Lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Auberge de la Garenne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.