Camping Les Peupliers

Camping Les Peupliers

11 tips over Camping Les Peupliers

franssen, 29-8-2016

Dagje kust (portriagnes plage) is goed te doen. Hebben wij gedaan toen het slecht weer was op de camping, daar was het stralend. (5 kwartier rijden en dichtbij strand parkeren)

Dagje Montpellier, ook bij slecht weer op de camping gedaan, daar was het bewolkt maar warm en droog. (ook 5 kwartier rijden)

Lacs de levezou ligt op 45 min van de camping. Is weer eens wat anders.

Millau is uiteraard super gezellig!

Daan, 1-3-2015

Kijk in het begin van de avond of je de Bevers in de rivier ziet zwemmen een fantastisch gezicht.

De Tarn leent zich prima om te kajakken of met de canadees te varen ook voor beginners, wel moet je jezelf veilig gedragen.

De fantastische omgeving van de Tarn heeft zoveel te bieden dat je zelfs na jaren nog adembenemende plekjes ontdekt, zoals La Couvertoirade (via gorges du Dourbie),

Het VVV in het dorp is ook zeer behulpzaam in het vinden van mooie plekjes, maar ook de eigenaar.

Katleen Thirion, 24-2-2015
Ideaal als je een rustvakantie of een actieve fiets/wandelvakantie.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Peupliers voor je op een rij gezet:

Mo, 11-8-2014
    Kijk ook eens naar camping peyrelade, mooier zwembad, mooier uitzicht op bergen en veel breder strand bij rivier
    Lotte, 4-8-2014

*Kasteel Le Peyrelade: bezoek deze op een dinsdag, dan zijn er acteurs aanwezig die van alles opvoeren. Geeft echt een meerwaarde. Sowieso een leuk kasteel om te bezoeken en bovendien heel betaalbaar. (familie tickets)

*Kanotocht? DOEN!!! Ook die van 10 km is al erg mooi en bovendien uitstekend met kinderen te doen. (als ze kunnen zwemmen) Vertrek vanaf de camping is prima geregeld.

*Op woensdag avondmarkt in Le Rozier.

*Gorges de la Jonte: bezoekerscentrum/uitzichtpunt erg mooi.

Jeroen, 15-1-2014

Plaatsen langs de rivier liggen niet direct aan het water; hoge wand en omlopen om bij het water te komen.

Bezoek Roquefort, zeer interessant.

jhglammers, 4-11-2013

Wij waren eind augustus en in de schaduw was het 35 graden, kan er heel warm zijn.

een tocht langs de Gorges de Tarn en de Gorges de la Jonte is een absolute aanrader.; mooie omgeving

melanie, 20-8-2013
    Omgeving blijft ongelooflijk prachtig!
    Danielle Lieven, 27-7-2013

Kanotocht van 20km.

Gorge de la Jonte met gele gieren.

Marchanthof, 22-1-2013
    Bezoek de Gorges en de Brug, de grotten van Aven Armand en de grotten van Dargilan, ook Roquefort is leuk. Verder is Millau een mooie en leuke stad, goed druk en gezellig.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Peupliers voor je op een rij gezet: