Camping Les Peupliers

Camping Les Peupliers
7,9

110 reviews over Camping Les Peupliers in het Nederlands

prima camping. Ligging mooi!

Janneke
15-8-2018

Bij aankomst was het rommelig met plaatsen toewijzen. De door ons gereserveerde plaats was bezet. Door wisseling van eigenaar veel onduidelijk. Na 4 dagen was het opgelost en hebben we alsnog een goede plaats gekregen.

Ligging aan rivier is super. Mooie camping met ruime plaatsen. Avondprogramma luidruchtig en vaak over hele camping te horen.

Zwembad was niet schoon veel haren enz. Glijbaan was hele dag open daardoor onrustig aangezien het een zwembad klein is.

Restaurant niet bijzonder.

Al met al prima vakantie gehad. Wel verbeterpunten qua hygiëne.

Mooie camping, goede locatie aan de rivier, ruime plaatsen keurig sanitair. Zwembad erg klein en wat ik hoorde niet schoon, zwommen zelf in de rivier maar was een veelbesproken iets.

Geschikt voor gezinnen met basisschoolleeftijd, voor oudere weinig te doen. Dachten door site en folders dat er s avonds wat te doen was, helaas stelt dit niks voor en zijn er geen mogelijkheden voor jeugd. Om 12 uur werden ze weg gestuurd, het was klaar☹

Hadden rivier plek maar zaten helaas heel de dag tegen de camping bus met aanhanger vol kano's aan te kijken.

Ruim ze op en zet de bus op het sportveld! Plek zat. Vooral kano's die niet gebruikt worden, ruim ze op! Hetzelfde voor auto's van kampeerders, auto OP je eigen plek of op het sportveld parkeren zodat er niet overal auto's staan geparkeerd. Ik vind dat de camping daarop hoort te letten. Jammer.

Al met al dus een goede indruk, maar wel de nodige verbeter punten.

leuke vakantie gehad

pascal
10-8-2017

wij hebben ontzettend veel van de rivier genoten , de kinderen konden van de rivier af met hun band. het was een ontzettend leuke vakantie.

wij hebben geen gebruikt gemaakt van de animatie , maar speeltoestellen , zwembad , speeltuin wel gebruik van gemaakt.

het zwembad was mooi schoon en de glijbaan was erg leuk , alleen wel jammer dat hij op sommige tijden maar 45 minuten open was.

eten uit de snackbar was heerlijk.

Très bien

Biet
8-8-2017

Camping accueillant, très bien entretenu. Sanitaires impeccables . Ambiance familiale. Merci aux propriétaires et à toute l'équipe " super sympa ".Nous avons passé deux semaines. Nos ados veulent y revenir !!!!

Mooie camping.

Louis Vink
16-9-2016

Goede plekken aan de rivier de Tarn, goede grootte en met zon of schaduw. Alleen jammer dat de camping, terwijl hij tot eind september geopend is, al op 16 september de voorzieningen sluit en ook alle plekken die niet bezet zijn, opnieuw in gaan zaaien. Dus mijn advies: ga er niet in de tweede helft van september naar toe.

Viel erg tegen

Franssen
29-8-2016

Wij hebben lang gezocht en naar aanleiding van de recencies van vorig jaar met een goed gevoel geboekt. Helaas ging het reserveren al mis; kreeg na uitgebreide mail wisseling waarin ik plek 68 reserveerde geen antwoord meer. Heb 4 mailtjes gestuurd en opeens was mn plek al vergeven, foutje van de camping. Nu konden we drie dagen later pas terecht.

Bij aankomst werd beweerd dat we nog niet betaald hadden wat we wel degelijk hadden gedaan.

Wij moesten met bewijs komen maar de wifi is zeer slecht dus dat ging vrij lastig. Uiteindelijk bleek dat wij betaald hadden en dus gelijk hadden , er kon geen excuus vanaf.

Chagrijnige eigenaren, wel vriendelijk personeel.

Eigenaar en kinderen scheuren met golf karretjes over de camping, levens gevaarlijk voor peuters.

Wij hadden goddank een mooie plek (68) maar er waren heel veel afschuwelijke kleine plekken op een lange rij met voor en achter die plekken weg. Als ik daar had gestaan was ik gek geworden.

De plekken aan de rivier zijn erg klein en geen gras.

Het sanitair gebouw achteraan de camping is verouderd. Het middelste gebouw druk bezocht en daar door douches vaak koud.

Het gebouw aan de andere kant van de camping is duidelijk het nieuwste en netste met grote douche ruimtes.

Helaas alleen maar fransen toen wij er waren (vanaf 10 aug tot 25 aug). Misschien 20% Nederlanders maar wat er aan Nederlanders vertrok kwamen fransen voor terug. Vrij luidruchtige mensen en tot 01:00 uur s nachts hardop praten, lachen en daar wordt niks aan gedaan.

Kinderen (10 en 13) hadden helaas dus geen vriendjes.

Camping wordt verder netjes onderhouden.

Maar helaas gaf het ons niet de sfeer van de camping zoals wij die gewend zijn en zoeken.....

Uiteraard prachtige omgeving, camping ligt (in tegenstelling tot veel campings in omgeving) stuk van de weg af.

Dagje naar de kust (portrianges plage) is echt goed te doen en zalig! (5 kwartier rijden). Maar ook Montpellier is goed te bezoeken.

Voor ons is dit een prima vakantie geweest omdat we veel op pad zijn geweest maar vonden we de camping dus een dikke tegenvaller.

Ga niet naast het toilet gebouw staan!

Thom
21-8-2016

Camping ligt mooi aan rivier en bij dorpje. Rivier leuk, zwembad is klein en glijbaan beperkt open.

Op zich een prima en gezellige camping. Leuke activiteiten (kano varen, wandelen naar ruïne). Onze plaats was niet erg groot.

Helaas stonden wij vlakbij het sanitair gebouw bij de ingang. Hier werd 's morgens om 7 uur met veel kabaal schoon gemaakt, 's nachts sloeg een boiler aan. Naast het sanitair gebouw staan de containers die ook rond 8 uur geleegd worden. (Niet te zien op plattegrond). Kortom, midden in de nacht en iedere ochtend vroeg wakker. Niet ons idee van een ontspannen vakantie.

Bij een ander sanitairgebouw zijn zelfs plaatsen direct tegen gebouw aan waardoor je nog meer overlast hebt. Klachten worden als onzin afgedaan door eigenaresse en men is niet bereid ergens iets aan te doen.

Sanitair was overigens niet erg schoon, slecht verlicht, kapot slot, wisselend koud/warm. Op een andere standplaats hadden we ongetwijfeld een leuke vakantie gehad,

We zijn nu na een week weggegaan naar een andere camping...

ne mérite pas 4 étoiles.

rayna
16-8-2016

le plus c est le lieu.la nature est splendide mais le camping en lui meme ne vaut pas ses 4 étoiles. manque d animations pour tous les ages la journée et le soir. personne au bar.il faut attendre 20 minutes pour une boisson pareil pour le snack .seul les jeunes se débrouillent pour le client moi je les félicitent car les patrons ne sont pas présent .les poubelles sont a l entrée et pas pratique et beaucoup d odeurs et en plus le camion vient tous les matins nous réveiller !!! les parois des toilettes ne sont pas lessivés! il ni a rien a la supérette .le soir tous le monde tourne dans le camping pour faire passer la soirée .le trampoline pas assez surveillé et l eau de la piscine qui est vraiment petite est froide!

heerlijke camping in een prachtige omgeving

fam Velten
12-8-2016

Een heerlijke camping: niet al te groot, leuke Frans en Nederlandstalige animatie, gelegen aan de prachtige Tarn met een leuk klein zwembad. Wij stonden op plek 88, een grote plek met veel schaduw dichtbij een toiletgebouw. Het sanitair was schoon maar de douches wisselden daar nog wel eens van temperatuur (met name wanneer er ook werd afgewassen).

De camping ligt op loopafstand van een klein dorpje met een bakker, slager, klein supermarktje en een winkel waar streekproducten worden verkocht.

In de omgeving hebben wij de grotten van Aven Armand bezocht welke prachtig werden verlicht, ook de tocht er naartoe langs de rivier de Jonte was prachtig. In deze omgeving zijn heel veel gieren te zien, als je daarvan houd is een bezoek aan het bezoekerscentrum Maison des Vautours ook een aanrader, was erg interessant.

kortom: een fantastisch leuke Franse camping in een prachtige omgeving! Wij hebben een erg leuke vakantie gehad.

Prima camping in supermooie streek

Fabian Sinnaeve
5-8-2016

Niet al te grote camping met alle voorzieningen: snackbar (beperkte kaart) met goeie prijs/kwaliteitverhouding, campingwinkeltje met het hoogstnoodzakelijke (kleine supermarkt in dorp op wandelafstand en grote supermarkten in Millau op kwartiertje rijafstand). Brood kan elke dag besteld worden of haal je bij de bakker om de hoek. Zwembad is klein maar fijn (soms wel even wachten op een vrije ligstoel). Het sanitair is basic maar netjes en wordt zéér goed onderhouden. Het nieuwe sanitairgebouw is toppie, maar dan ook drukker dan de oudere gebouwen. Vriendelijk personeel dat zijn job met plezier uitoefent. Je wordt steeds bediend met de glimlach. Doen ook hun best om Engels te spreken indien nodig. Het animatieteam (Frans- én Nederlandstalig) doet ook zijn best om het iedereen naar de zin te maken. De streek is heel mooi met diverse mogelijkheden om uitstappen te doen. Gorges du Tarn spreekt voor zich, maar ook daarnaast genoeg te doen (dorpjes, wandelingen, fietsen, kajakken, gieren spotten, grotten, ...). Info hierover vind je in de kiosk bij de receptie. De plaatsen zijn zeer mooi, vlak en meestal ook afgebakend door hagen zodat je wat privacy hebt indien gewenst. De meeste plaatsen hebben de nodige schaduw (maar ook zon). 's avonds blijft het lang aangenaam warm, maar eens de zon onder koelt het ook genoeg af om goed te kunnen slapen. Het riviertje bij de camping is top, voor zowel groot als klein. Van de 16 dagen dat we hier geweest zijn, hebben we ons geen moment verveeld. Zeker een camping om terug te komen!

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Peupliers in Riviere sur Tarn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Peupliers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Peupliers scoort een 7.92 uit 10 op basis van 110 reviews.