Camping Les Peupliers

Camping Les Peupliers

86 reviews over Camping Les Peupliers in het Nederlands

leuke vakantie gehad

pascal, 10-8-2017

wij hebben ontzettend veel van de rivier genoten , de kinderen konden van de rivier af met hun band. het was een ontzettend leuke vakantie.

wij hebben geen gebruikt gemaakt van de animatie , maar speeltoestellen , zwembad , speeltuin wel gebruik van gemaakt.

het zwembad was mooi schoon en de glijbaan was erg leuk , alleen wel jammer dat hij op sommige tijden maar 45 minuten open was.

eten uit de snackbar was heerlijk.

Mooie camping.

Louis Vink, 16-9-2016

Goede plekken aan de rivier de Tarn, goede grootte en met zon of schaduw. Alleen jammer dat de camping, terwijl hij tot eind september geopend is, al op 16 september de voorzieningen sluit en ook alle plekken die niet bezet zijn, opnieuw in gaan zaaien. Dus mijn advies: ga er niet in de tweede helft van september naar toe.

Viel erg tegen

Franssen, 29-8-2016

Wij hebben lang gezocht en naar aanleiding van de recencies van vorig jaar met een goed gevoel geboekt. Helaas ging het reserveren al mis; kreeg na uitgebreide mail wisseling waarin ik plek 68 reserveerde geen antwoord meer. Heb 4 mailtjes gestuurd en opeens was mn plek al vergeven, foutje van de camping. Nu konden we drie dagen later pas terecht.

Bij aankomst werd beweerd dat we nog niet betaald hadden wat we wel degelijk hadden gedaan.

Wij moesten met bewijs komen maar de wifi is zeer slecht dus dat ging vrij lastig. Uiteindelijk bleek dat wij betaald hadden en dus gelijk hadden , er kon geen excuus vanaf.

Chagrijnige eigenaren, wel vriendelijk personeel.

Eigenaar en kinderen scheuren met golf karretjes over de camping, levens gevaarlijk voor peuters.

Wij hadden goddank een mooie plek (68) maar er waren heel veel afschuwelijke kleine plekken op een lange rij met voor en achter die plekken weg. Als ik daar had gestaan was ik gek geworden.

De plekken aan de rivier zijn erg klein en geen gras.

Het sanitair gebouw achteraan de camping is verouderd. Het middelste gebouw druk bezocht en daar door douches vaak koud.

Het gebouw aan de andere kant van de camping is duidelijk het nieuwste en netste met grote douche ruimtes.

Helaas alleen maar fransen toen wij er waren (vanaf 10 aug tot 25 aug). Misschien 20% Nederlanders maar wat er aan Nederlanders vertrok kwamen fransen voor terug. Vrij luidruchtige mensen en tot 01:00 uur s nachts hardop praten, lachen en daar wordt niks aan gedaan.

Kinderen (10 en 13) hadden helaas dus geen vriendjes.

Camping wordt verder netjes onderhouden.

Maar helaas gaf het ons niet de sfeer van de camping zoals wij die gewend zijn en zoeken.....

Uiteraard prachtige omgeving, camping ligt (in tegenstelling tot veel campings in omgeving) stuk van de weg af.

Dagje naar de kust (portrianges plage) is echt goed te doen en zalig! (5 kwartier rijden). Maar ook Montpellier is goed te bezoeken.

Voor ons is dit een prima vakantie geweest omdat we veel op pad zijn geweest maar vonden we de camping dus een dikke tegenvaller.

Ga niet naast het toilet gebouw staan!

Thom, 21-8-2016

Camping ligt mooi aan rivier en bij dorpje. Rivier leuk, zwembad is klein en glijbaan beperkt open.

Op zich een prima en gezellige camping. Leuke activiteiten (kano varen, wandelen naar ruïne). Onze plaats was niet erg groot.

Helaas stonden wij vlakbij het sanitair gebouw bij de ingang. Hier werd 's morgens om 7 uur met veel kabaal schoon gemaakt, 's nachts sloeg een boiler aan. Naast het sanitair gebouw staan de containers die ook rond 8 uur geleegd worden. (Niet te zien op plattegrond). Kortom, midden in de nacht en iedere ochtend vroeg wakker. Niet ons idee van een ontspannen vakantie.

Bij een ander sanitairgebouw zijn zelfs plaatsen direct tegen gebouw aan waardoor je nog meer overlast hebt. Klachten worden als onzin afgedaan door eigenaresse en men is niet bereid ergens iets aan te doen.

Sanitair was overigens niet erg schoon, slecht verlicht, kapot slot, wisselend koud/warm. Op een andere standplaats hadden we ongetwijfeld een leuke vakantie gehad,

We zijn nu na een week weggegaan naar een andere camping...

heerlijke camping in een prachtige omgeving

fam Velten, 12-8-2016

Een heerlijke camping: niet al te groot, leuke Frans en Nederlandstalige animatie, gelegen aan de prachtige Tarn met een leuk klein zwembad. Wij stonden op plek 88, een grote plek met veel schaduw dichtbij een toiletgebouw. Het sanitair was schoon maar de douches wisselden daar nog wel eens van temperatuur (met name wanneer er ook werd afgewassen).

De camping ligt op loopafstand van een klein dorpje met een bakker, slager, klein supermarktje en een winkel waar streekproducten worden verkocht.

In de omgeving hebben wij de grotten van Aven Armand bezocht welke prachtig werden verlicht, ook de tocht er naartoe langs de rivier de Jonte was prachtig. In deze omgeving zijn heel veel gieren te zien, als je daarvan houd is een bezoek aan het bezoekerscentrum Maison des Vautours ook een aanrader, was erg interessant.

kortom: een fantastisch leuke Franse camping in een prachtige omgeving! Wij hebben een erg leuke vakantie gehad.

Prima camping in supermooie streek

Fabian Sinnaeve, 5-8-2016

Niet al te grote camping met alle voorzieningen: snackbar (beperkte kaart) met goeie prijs/kwaliteitverhouding, campingwinkeltje met het hoogstnoodzakelijke (kleine supermarkt in dorp op wandelafstand en grote supermarkten in Millau op kwartiertje rijafstand). Brood kan elke dag besteld worden of haal je bij de bakker om de hoek. Zwembad is klein maar fijn (soms wel even wachten op een vrije ligstoel). Het sanitair is basic maar netjes en wordt zéér goed onderhouden. Het nieuwe sanitairgebouw is toppie, maar dan ook drukker dan de oudere gebouwen. Vriendelijk personeel dat zijn job met plezier uitoefent. Je wordt steeds bediend met de glimlach. Doen ook hun best om Engels te spreken indien nodig. Het animatieteam (Frans- én Nederlandstalig) doet ook zijn best om het iedereen naar de zin te maken. De streek is heel mooi met diverse mogelijkheden om uitstappen te doen. Gorges du Tarn spreekt voor zich, maar ook daarnaast genoeg te doen (dorpjes, wandelingen, fietsen, kajakken, gieren spotten, grotten, ...). Info hierover vind je in de kiosk bij de receptie. De plaatsen zijn zeer mooi, vlak en meestal ook afgebakend door hagen zodat je wat privacy hebt indien gewenst. De meeste plaatsen hebben de nodige schaduw (maar ook zon). 's avonds blijft het lang aangenaam warm, maar eens de zon onder koelt het ook genoeg af om goed te kunnen slapen. Het riviertje bij de camping is top, voor zowel groot als klein. Van de 16 dagen dat we hier geweest zijn, hebben we ons geen moment verveeld. Zeker een camping om terug te komen!

Fantastisch!

Familie Ix- Thirion, 6-9-2015

Deze camping is een echte familiecamping, niet te groot. er zijn genoeg activiteiten voor jong en oud. Het team staat altijd voor je klaar en zoekt een oplossing voor eventuele problemen. Je komt aan op de camping en de rust valt als een warme deken over je. Wij komen hier nu al 3 jaar en het voelt aan als "thuis" komen. er zijn veel bezienswaardigheden in de omtrek en de natuur is er mooi. De kinderen amuseren zich in de rivier (ook toegankelijk voor kleintjes) of in het zwembad. springkasteel, speeltuinen, ping-pong, ...... alles is er voor handen. Zeker een aanrader

Luidruchtige animatie!

Familie A, 20-8-2015

Camping Les Peupliers is prachtig gelegen aan de rivier de Tarn, met twee leuke zwemstrandjes. Camping is relatief klein en dus overzichtelijk. Maar wij hebben enorm veel geluidsoverlast ervaren van de animatie. De website van de camping geeft dit niet heel duidelijk aan: er was elke avond animatie met geluidsversterking! Bingo, quiz, muziek, dj tot 00.00 u en zelfs een keer tot 01.00 u. Hiervan heeft de hele camping geluidsoverlast. Wij en onze kinderen waren aan slaap toe na een week op deze camping!

Leuke complete camping!

Joop, 14-8-2015

Camping direct aan de rivier met 2 strandjes. 1 strandje met diep water en 1 ondiep waar kinderen dammetjes kunnen bouwen.

Sanitair was netjes. Erg leuk was de kinderdouche, wc en wastafel waar mijn dochter van 3 oprecht blij van werd.

Snackbar/restaurant met kleine kaart op het terrein. Winkel had beperkt spullen, maar was ook niet echt nodig want slager, bakker en mini supermarkt zaten om de hoek.

Zwembad met glijbaan was vaak erg druk, maar was netjes onderhouden.

Animatie voor kinderen tussen 5 en 11 waarbij meertalige begeleiding was. (Ook Nederlands)...verder veel algemene activiteiten voor alle campinggasten, waaronder 1x per week een disco met muziek tot +\- 0030

Uitstekende vakantie op prima camping!

Bart Oelen, 26-7-2015

Drie weken in juli op deze camping gestaan met onze kinderen van 5, 3 en 0 jaar. Camping heeft een mooie ligging naast de Tarn, omringd door bergen. Relatief kleine camping is erg overzichtelijk voor de kinderen, zwembad en strandje bij Tarn zijn tevens geschikt voor (kleine) kinderen. Dorpje op loopafstand (niet meer dan 200 meter) met bakker, slager en kleine supermarkt. Veel meer is er niet te vinden in het dorp, maar Millau ligt op minder dan 15 minuten rijden. Veel activiteiten zijn ook goed aan te rijden vanaf de camping, of lopend te bereiken. Sanitair is goed onderhouden en schoon (werd 3 keer per dag schoongemaakt dan wel gecontroleerd). Campingplaatsen zijn ruim tot zeer ruim, afgeschermd door hegjes en hebben nagenoeg overal zowel zon als schaduw. Voor de kinderen die dat willen is er een enthousiast animatieteam dat een uitgebreid aanbod heeft aan activiteiten (van voetbaltoernooi tot minidisco en koekjes bakken tot fossielen zoeken).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Peupliers in Riviere sur Tarn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Peupliers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Peupliers scoort een 7.99 uit 10 op basis van 108 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: