Tijdelijk €25 aanbetaling

Domaine de Vacances Papillon

We hebben de beste aanbieders voor Camping Domaine de Vacances Papillon voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 54 reviews
+17

8.1FantastischScore uit 54 reviews
  • 6.3Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

54 Reviews over Domaine de Vacances Papillon

• 8Famblom27-09-2021

Mooi maar spannende oprit.

Prachtige plek , rustig , heerlijk verwarmd zwembad, lekker eten. Je waant je midden in de natuur. Maar een hele steile helling om met je caravan erop of eraf te komen. Grote plekken, lieve hulpvaardige eigenaren. Plek 1 is niet handig als er regen is. Wij hadden modder voor onze caravan.

• 6Staat v/h sanitair
  • 10RH06-08-2016

Volgend jaar weer!

Waar moeten we beginnen! Het was in 1 woord genieten op Domaine Papillon.

De camping is mooi aangelegd op en onderaan een heuvel. Wij hebben een huisje gehuurd dat prima in orde en compleet was. Fijn dat er horren voor de ramen zaten, en dat de huisjes wat privacy hebben.

De sfeer op de camping is gemoedelijk en gezellig. Absoluut geen 'ons kent ons' sfeer zoals in een eerdere review stond. Een leuke mix van Nederlanders, Belgen en Fransen; geen Nederlandse enclave. Alle kinderen speelden met elkaar, in het (fijne, verwarmde) zwembad, in het speeltuintje, bij de voetbaltafel en de sjoelbak. Op dinsdagavond gezellig marshmallows en worstjes roosteren boven het kampvuur, met een wijntje voor de ouders. Geen drukke animatieprogramma's, maar dat is absoluut niet nodig, mede omdat er in de prachtige omgeving meer dan genoeg leuks te ondernemen is. De dieren op de camping zijn geweldig: Nala de hond, de varkens Tom en Jerry en een enthousiaste geit!

Wat zeker een vermelding waard is, is het restaurant op de camping. Heerlijk eten voor een goede prijs, met de pizza papillon als absolute favoriet.

Het echtpaar dat de camping leidt is vriendelijk en servicegericht. Shaoze spreekt goed Engels.

Gil en Shaoze, bedankt en hopelijk tot volgend jaar!

• 10Eetgelegenheden
  • 8Fam02-08-2016

Heerlijke camping

Heerlijke camping. Klein, rustig, gemoedelijk, gastvrij. Mooie omgeving met genoeg te zien en te doen. Kinderen (11 en 9) speelden volop met andere kinderen: zwembad, trampoline, tafelvoetbal, hut bouwen. Chalet was ruim, gerenoveerd en voorzien van alles wat we nodig hadden.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Bertrand01-08-2016

Camping sous tente

Excellent sejour sous la tente dans ce camping calme ombrage. Les proprietaires sont super agreables, souriants et serviables. Nous recommandons!

• 9Marieke15-07-2016

Prachtig gelegen camping, heerlijke sfeer en rust.

Wij hebben erg genoten van de rust, prachtige ligging en goede sfeer op deze leuke kleine camping. De Franse eigenaren (2 jaar geleden overgenomen van een Nederlands stel) zijn bijzonder gastvrij en vriendelijk. Bijzonder is dat de camping klein is, maar prima faciliteiten heeft: het ligt op een mooi uitgestrekt natuurlijk terrein, er is voldoende vertier voor kinderen (in ons geval 6 en 8 jaar), er is een lekker zwembad, een klein gezellig barretje annex restaurantje. De omgeving is mooi en er zijn heel veel leuke uitstapjes te maken. De camoingplekken zijn ruim en schaduwrijk. Kortom; een aangename verrassing!

• 9Eetgelegenheden
  • 9pentecote patricia08-05-2016

coin tranquille et reposant proprietaire super sympa

• 8vie14-04-2016

Tres bien, rajouter une petite tele serait parfait.et mentionner sur le site qu il faut rapporter des draps

• 8Agnes Hogendorp21-03-2014

Heerlijk genoten op deze mooie camping

Wij zijn hier twee weken geweest en hebben het ontzettend naar ons zin gehad. De kinderen konden zich prima vermaken in het zwembad en de speeltuin en er werd genoeg georganiseerd voor de kleintjes. Maar ook de rust op de camping en de omgeving is heerlijk. Dagjes weg zijn er genoeg te ondernemen en terug op de camping kan je genieten van een goede maaltijd in het restaurant of een heerlijke afhaal pizza voor bij de tent. We gaan hier zeker nog een keer terugkomen.

• 9Eetgelegenheden
  • 9Nathalie31-01-2014

Goed vertoeven op een mooie plek

Afgelopen zomer hebben wij hier in twee weken gekampeerd. Het is een mooie rustige camping, beetje parkachtig met veel begroeiing en een dierenweide (schaapjes, geitjes, varkentjes). Lekker zwembad en goed sanitair, altijd warm water zonder muntjes. Er hangt een gemoedelijke sfeer en iedereen maakt een praatje met elkaar. Dat komt ook mede door de activiteiten die de eigenaren vrijblijvend organiseren zoals kampvuur, etentjes in restaurant en excursies. Er zijn genoeg leuke dingen te doen in de omgeving. Wij hebben ons hier uitstekend vermaakt en komen zeker nog eens terug.

• 95m19-08-2013

Perfect vakantieadres!

Deze zomer voor de tweede keer een huisje gehuurd. Wederom niet teleurgesteld, ondanks dat we vanwege een enorme storm twee dagen zonder stroom zaten (net als rest van omgeving). De huisjes zijn niet groot, maar dat is met het mooie weer in deze regio geen probleem. Je leeft vooral buiten. Verder zijn huisjes compleet ingericht en schoon. De ligging op een heuvel met fraai uitzicht en veel privacy is perfect. Er wordt door Nederlandse eigenaars veel georganiseerd voor de gasten, zoals kajakken, kampvuur en diner. meedoen niet verplicht. Welkomstpakketje met afwasmiddel, lucifers, wc-papier etc heel attent. Op minder dan een uur rijden veel leuke stadjes, grotten en bezienswaardigheden.

• 7Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar