Reyrevignes

Reviews over Reyrevignes

Volgend jaar weer!

RH,
    6-8-2016

Waar moeten we beginnen! Het was in 1 woord genieten op Domaine Papillon.

De camping is mooi aangelegd op en onderaan een heuvel. Wij hebben een huisje gehuurd dat prima in orde en compleet was. Fijn dat er horren voor de ramen zaten, en dat de huisjes wat privacy hebben.

De sfeer op de camping is gemoedelijk en gezellig. Absoluut geen 'ons kent ons' sfeer zoals in een eerdere review stond. Een leuke mix van Nederlanders, Belgen en Fransen; geen Nederlandse enclave. Alle kinderen speelden met elkaar, in het (fijne, verwarmde) zwembad, in het speeltuintje, bij de voetbaltafel en de sjoelbak. Op dinsdagavond gezellig marshmallows en worstjes roosteren boven het kampvuur, met een wijntje voor de ouders. Geen drukke animatieprogramma's, maar dat is absoluut niet nodig, mede omdat er in de prachtige omgeving meer dan genoeg leuks te ondernemen is.

De dieren op de camping zijn geweldig: Nala de hond, de varkens Tom en Jerry en een enthousiaste geit!

Wat zeker een vermelding waard is, is het restaurant op de camping. Heerlijk eten voor een goede prijs, met de pizza papillon als absolute favoriet.

Het echtpaar dat de camping leidt is vriendelijk en servicegericht. Shaoze spreekt goed Engels.

Gil en Shaoze, bedankt en hopelijk tot volgend jaar!

Heerlijke camping

Fam,
    2-8-2016

Heerlijke camping. Klein, rustig, gemoedelijk, gastvrij. Mooie omgeving met genoeg te zien en te doen. Kinderen (11 en 9) speelden volop met andere kinderen: zwembad, trampoline, tafelvoetbal, hut bouwen. Chalet was ruim, gerenoveerd en voorzien van alles wat we nodig hadden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Prachtig gelegen camping, heerlijke sfeer en rust.

Marieke,
    15-7-2016

Wij hebben erg genoten van de rust, prachtige ligging en goede sfeer op deze leuke kleine camping. De Franse eigenaren (2 jaar geleden overgenomen van een Nederlands stel) zijn bijzonder gastvrij en vriendelijk. Bijzonder is dat de camping klein is, maar prima faciliteiten heeft: het ligt op een mooi uitgestrekt natuurlijk terrein, er is voldoende vertier voor kinderen (in ons geval 6 en 8 jaar), er is een lekker zwembad, een klein gezellig barretje annex restaurantje. De omgeving is mooi en er zijn heel veel leuke uitstapjes te maken. De camoingplekken zijn ruim en schaduwrijk. Kortom; een aangename verrassing!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Heerlijk genoten op deze mooie camping

Agnes Hogendorp,
    21-3-2014

Wij zijn hier twee weken geweest en hebben het ontzettend naar ons zin gehad. De kinderen konden zich prima vermaken in het zwembad en de speeltuin en er werd genoeg georganiseerd voor de kleintjes. Maar ook de rust op de camping en de omgeving is heerlijk. Dagjes weg zijn er genoeg te ondernemen en terug op de camping kan je genieten van een goede maaltijd in het restaurant of een heerlijke afhaal pizza voor bij de tent.

We gaan hier zeker nog een keer terugkomen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Helemaal tot rust komen

Lisa Hogendorp,
    21-3-2014

Samen met mijn vriend heb ik hier heerlijk kunnen vertoeven. Door de ideale ligging is het heerlijk rustig en zit je midden in de natuur.

De huisjes zijn prettig en ruim en liggen op een fijne afstand van elkaar zodat je niet bij je buren naar binnen kijkt!

Het zwembad ligt heerlijk in de zon en er zijn genoeg ligbedden aanwezig. De eigenaren doen heel erg hun best om het iedereen naar ze zin te maken en zijn erg betrokken bij hun gasten. Wij komen zeker weten weer terug!

Gereisd met partner in augustus 2013
Reyrevignes scoort een 7,8 uit 10, op basis van 5 reviews