Camping Le Plo

9.7Fenomenaal

Frankrijk, Midi Pyrenees, Recoules-Prévinquières (Aveyron)

9.7Fenomenaal

57 reviews over Camping Le Plo

• 2017
    8Jean-luc08-12-2017

Grandioos

Rustige en fijne Familie camping, Ben er verliefd op geworden,,,,,,, alleen het zwembad had een andere plaats moeten hebben.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• Oude reviews

8C. Harmse05-09-2016

Betaalbare camping

De camping heeft het hele seizoen campingcheque. Mooie omgeving. Camping ligt om zo'n 600 m hoogte en dat betekent kans op koude nachten. Wij hadden begin augustus 's nachts 5 graden. Het warmde 's morgens wel weer snel op. Er was ook een muziekavond en een filmavond maar dat was op tijd afgelopen. Verder was de camping rustig.

• 6Staat v/h sanitair

• 9Inez15-09-2015

Prima camping.

We waren in het hoogseizoen op zoek naar een betaalbare camping met zwembad en kwamen terecht op camping Le Plo. Thomas en Sophie, de eigenaren, doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken. Elke week treedt er een band op. Tijdens het optreden wordt er een 3 gangen maaltijd geserveerd. Het hoofdgerecht is Aligot. Aligot is een streekgerecht met o.a. verse Tomme, dat is kaas en crème fraiche. Op de andere avonden kun je iets afhalen of in het restaurantje eten. Thomas maakt heerlijke pizza's. De camping is rustig en ligt in een landelijke omgeving. In de omgeving kun je prima wandelen en fietsen.

• 8Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

• 9Catherine19-08-2013

ze hebben er zin in

Een rustige, ontspannen camping bij een klein dorpje in een schitterende landelijke omgeving. Mooie, vrij grote staanplaatsen. Je kunt er heerlijk wandelen. De eigenaren en de dorpsbewoners stralen uit dat ze er zin in hebben om het dorp en de camping meer pit te geven. Er is een opgeknapt winkeltje annex café in het dorp. De camping heeft een zwembad waar geen strenge regels rond openingstijden gelden. Zin in een avondduik? Dat kan. Tevens speeltuin. In een verre hoek van de camping voetbal/volleybalveld. Bij de camping is een restaurantje waar ook de plaatselijke bevolking een pizza komt eten of eeen ijsje komt eten. U zit er echt tussen de fransen en wel heel vriendelijke fransen. Alles is daar een beetje met een vriendelijke, ontspannen franse slag.

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 9Haasjes03-02-2007

Er leuke camping, erg kind vriendelijk. Aardige nederlandse beheerders en lekker rustig.

• 9Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

1 tip over Camping Le Plo

• Catherine, 19-08-2013

OOk goed voor één nacht als u via de A75 op weg bent naar spanje. Neem na de afslag severac le chateau niet meteen de eerste camping maar rijd 7 km door naar Recoules.

0 vragen over Camping Le Plo

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50