Camping Le Plo

6 reviews over Camping Le Plo in het Nederlands

Grandioos

Jean-luc
8-12-2017

Rustige en fijne Familie camping, Ben er verliefd op geworden,,,,,,, alleen het zwembad had een andere plaats moeten hebben.

Gereisd met partner in juni 2016

Betaalbare camping

C. Harmse
5-9-2016

De camping heeft het hele seizoen campingcheque. Mooie omgeving. Camping ligt om zo'n 600 m hoogte en dat betekent kans op koude nachten. Wij hadden begin augustus 's nachts 5 graden. Het warmde 's morgens wel weer snel op. Er was ook een muziekavond en een filmavond maar dat was op tijd afgelopen. Verder was de camping rustig.

Gereisd met partner in augustus 2016

Prima camping.

Inez
15-9-2015

We waren in het hoogseizoen op zoek naar een betaalbare camping met zwembad en kwamen terecht op camping Le Plo. Thomas en Sophie, de eigenaren, doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken. Elke week treedt er een band op. Tijdens het optreden wordt er een 3 gangen maaltijd geserveerd. Het hoofdgerecht is Aligot. Aligot is een streekgerecht met o.a. verse Tomme, dat is kaas en crème fraiche. Op de andere avonden kun je iets afhalen of in het restaurantje eten. Thomas maakt heerlijke pizza's. De camping is rustig en ligt in een landelijke omgeving. In de omgeving kun je prima wandelen en fietsen.

Gereisd met partner in augustus 2015

ze hebben er zin in

Catherine
19-8-2013

Een rustige, ontspannen camping bij een klein dorpje in een schitterende landelijke omgeving. Mooie, vrij grote staanplaatsen. Je kunt er heerlijk wandelen. De eigenaren en de dorpsbewoners stralen uit dat ze er zin in hebben om het dorp en de camping meer pit te geven. Er is een opgeknapt winkeltje annex café in het dorp. De camping heeft een zwembad waar geen strenge regels rond openingstijden gelden. Zin in een avondduik? Dat kan. Tevens speeltuin. In een verre hoek van de camping voetbal/volleybalveld. Bij de camping is een restaurantje waar ook de plaatselijke bevolking een pizza komt eten of eeen ijsje komt eten. U zit er echt tussen de fransen en wel heel vriendelijke fransen. Alles is daar een beetje met een vriendelijke, ontspannen franse slag.

Gereisd met partner in juli 2013

redelijk,maar niet weer.

Ask
12-1-2010

leuk voor jonge kinderen, en veilig. Verder niet veel te doen. Voor alles wat je wil gaan doen, moet je ver rijden. Eigenaars zijn redelijk (zakelijk) aardig. Er werd ons verteld dat het zwembad klaar zou zijn, wat niet het geval was. Kregen een plek toegewezen ipv zelf wat te mogen kiezen. Toen wij daarom eerder weg wilden, vonden ze wel dat we de hele reserverings periode eigenlijk moesten betalen. Wij gaan hier niet meer heen.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Jan 12 2010 13:54:13 GMT+0000 (UTC)
2007

Er leuke camping, erg kind vriendelijk

Haasjes
3-2-2007

Er leuke camping, erg kind vriendelijk. Aardige nederlandse beheerders en lekker rustig.

Gereisd met partner in Sat Jul 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Plo in Recoules-Prévinquières (Aveyron), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Plo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.