Reviews over Rampoux

absoluut een aanrader, om nooit meer te vergeten!

sietske top-cools,
    12-5-2016

Alles klopt bij Gees en Eibert Mosselman. De sfeer, de rust, de gezelligheid. Hele mooie gites, super schoon. En elke ochtend verse croissantjes. De service is echt optimaal. Wij komen er al vanaf 2012, en dat twee keer per jaar. De omgeving is schitterend om te wandelen, mooie kleine dorpjes en een paar grotere plaatsen zoals Sarlat en Gourdon in de buurt. Wat wil je nog meer?

Gereisd met partner in mei 2016

Mooie accommodatie

Stijger,
    23-9-2015

Gite le Pivert is een prachtig vakantiehuisje met grote tuin en gezellig ingericht.

Centraal gelegen tussen Lot en Dordogne.

De eigenaren Eibert en Gees zijn gastvrij en zorgzaam.

Gereisd met partner in september 2015

gite le pivert is een topadres

Van Der Zwalmen Veronique,
    19-7-2015

Eibert en Gees zijn supergastvrije mensen, je mag hen alles vragen, niets is hen teveel. Iedere morgen vers brood, ook een potje zelfgemaakte pruimenjam gekregen van Gees die overheerlijk smaakt.

Omdat we s'nachts gereden hebben waren we al s'ochtens in Rampoux en was het zelfs geen probleem om vroeger aan te komen in onze gite die echt kraaknet en zeer gezellig is.

Het zwembad was ook altijd heel netjes en heerlijk bij de warme temperaturen.

Een echt top adres en zeker ook een aanrader met kleine kinderen.

En als je even met de auto wil rijden kan je veel mooie plaatsen ontdekken in deze groene rustgevende streek van Frankrijk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Gastvrije eigenaren en schitterende huisjes

Laura en Danny,
    16-6-2015

Het Nederlandse stel en eigenaren Gees en Eibert zijn supergastvrij. Eibert brengt bijvoorbeeld iedere ochtend op verzoek vers brood en croissantjes. Als je tips wilt van de omgeving, kunnen zij hierin goed advies geven.

Ons huisje Pivert was voorzien van alle gemakken en superschoon. Echt een aanrader voor iedereen!

Gereisd met vrienden in januari 2015

Centrale ligging tussen de Dordogne en de Lot

Brewi,
    24-9-2014

Vakantiehuis bij woning (voormalige boerderij) van Nederlandse eigenaren Gees en Eibert. Zichtbaar met veel liefde en vakmanschap gebouwd. Schoon en alle drie de gites in nieuwstaat. Goede bedden. Wij zaten in Le Pivert. erg leuk maar ik denk voor 4 volwassenen wat krap bij langdurig verblijf. 2 volw. + 2 kinderen is prima te doen. Kindvriendelijke tuin met zwembadje. Mooie dorpen in de omgeving en zowel de Lot als de Dordogne binnen 20 tot 40 minuten rijden. Veel wandelmogelijkheden en plenty bezienswaardigheden. Eigenaren super gastvrij en zorgzaam, maar ook discreet. Desgewenst neemt Eibert iedere morgen brood mee van de bakker in het naburige dorp. Dat hangt dan om 08.30 aan de deurknop. Winkeltjes genoeg in naburige dorpen en grote supermarkt + goedkoop tanken in het mooie Gourdon op zo'n 20 minute rijden. Opvallen vonden wij dat de huizen dorpen en steden in de streek zo mooi zijn. Verder hadden wij eind augustus begin September prachtig weer. Ik kan dit iedereen aanbevelen.

Gereisd met partner in augustus 2014
Rampoux scoort een 9,3 uit 10, op basis van 3 reviews