Vakantiepark

• Activiteiten9,3
  • Onderkomen9,6

45 reviews over Vakantiepark Domaine de Mounoy vakantiehuizen + mini camping in het Nederlands

Fijne vakantie gehad!

Sandra Aernouts
17-8-2019
  • Onderkomen10

Wij zijn net terug van een verblijf van 2 weken in huis Henriette met 2 kinderen (4 en 6 jaar). Het was een super leuk verblijf! Knap domein, leuk zwembad en heel aangename eigenaars, Frits en Kathy! Ze staan altijd voor je klaar voor een babbeltje of om je te helpen. Ook is er onderling met de gasten een aangenaam contact. De kinderen hebben zich geen moment verveeld: spelen in de schuur, op het gras, in het zwembad, de paardjes eten geven, rijden op de pony,... er valt altijd wel iets te beleven. In de omgeving kan je ook leuke uitstapjes doen. Er is weinig toerisme, heel rustige en mooie streek. Een echte aanrader voor een fijn verblijf. Wij gaan nog wel eens terug 🙂

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2019

Een geweldige en bijzonder ervaring

Karin Verbeek
8-7-2019
  • Onderkomen9

Mooie omgeving met rust en vollop ruimte om heerlijk te genieten van wat deze regio van Frankrijk te bieden heeft. De Mounoy heeft ons bijzonder verrast door de gastvrijheid van de eigenaren, Frits en Kathy, de onderlinge gezelligheid met de andere gasten. Een mooi ruim opgezet domein om heerlijk te verblijven. Veel meer dan wij waar wij op hadden gehoopt. Fantastisch!

Gereisd Met partner in juli 2019

Fantastisch verblijven met hele leuke gasten

Michiel Erwig
8-7-2019
  • Onderkomen10

Mooie heuvelachtige omgeving met rust, ruimte en gelegenheid om heerlijk te genieten van wat 'Gers' te bieden heeft. De Mounoy heeft ons verrast door de gastvrijheid van de eigenaren, Frits en Kathy, de onderlinge gezelligheid met de andere gasten en de vele fijn gezamenlijke momenten. Een mooi ruim opgezet verblijf om heerlijk te vertoeven. Veel meer dan wij hadden verwacht. Super!

Gereisd Met partner in juli 2019

Stilte en schoonheid

Fje
2-9-2017
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Wat een prachtige plek! De stilte is fenomenaal( los van de fluit kikkers;)) Een hond en een kip en Frits en Kathy! Perfecte ingrediënten voor een heerlijke vakantie. Wat een feest!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Perfect in orde!

Melissa
9-8-2017
  • Activiteiten10

Het domein is prachtig: mooie natuur, wijds uitgestrekt, dieren,... De huisjes zijn luxueus ingericht en erg net. De gastvrijheid van Katie en Frits bij de ontvangst, de wekelijkse activiteit en de dagelijkse omgang zijn zeer tof en gepast. Een huiselijke sfeer op vakantie!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Geweldige vakantie heerlijk tot rust komen.

Fam. Sleeuwenhoek
20-1-2017
  • Activiteiten9

We hebben hier een heerlijke vakantie gehad met onze twee kinderen 8 en 11. De huisjes zijn gezellig netjes en van alle gemakken voorzien. Het is een heerlijke rustige plek waar van alles mag maar ook helemaal niets hoeft. De eigenaren zijn erg gezellig en benaderbaar. In de omgeving ook genoeg leuke dingen te doen. Wij gaan aankomend jaar weer!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Genieten in alle opzichten

Familie Verledens uit België
20-1-2017
  • Activiteiten9

Na een heel aangename en warme ontvangst voel je je hier onmiddellijk welkom en ontspannen. Het huis is voorzien van alle comfort en je kan altijd terecht bij Kathy en Frits met vragen of gewoon voor een gezellige, ongedwongen babbel. Perfecte locatie voor al wie op zoek is naar rust en privacy maar ook een praatje met andere gasten kan waarderen. Genieten van de rust maar ook indien gewenst van de gezelligheid 's avonds in en om de schuur. De kinderen maakten al snel vriendjes en amuseerden zich te pletter aan het zwembad. Ook het verzorgen van de pony stond dagelijks op het verlanglijstje. Verder kunnen ze er voetballen, pingpongen, tafelvoetballen, het gras maaien met Frits ;.) of een gezelschapspelletje spelen. We deden ook een aantal uitstappen naar oa Toulouse, klimparcours, (avond)marktjes,... Afscheid nemen van dit stukje paradijs is steeds het lastigste van de vakantie. Frits en Kathy, jullie doen dit fantastisch en we kunnen niet wachten tot we jullie prachtige domaine weer oprijden! Dikke knuffel van Tim en Stefanie, Miro, Loona en Nina,x

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Paradijs

Eric en Marissa
10-1-2017
  • Activiteiten10

Kleinschalig park in een prachtige omgeving met een uitstekende gastheer en gastvrouw.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Genieten met een grote 'G'!!

Janet Peeters
6-9-2016
  • Activiteiten10

Wij hebben met zijn viertjes ontzettend genoten tijdens ons verblijf op Domaine de Mounoy! Een heerlijk huis waar niets ontbrak, lekker afkoelen in het zwembad of 's-avonds een potje tafeltennissen of een praatje maken met de andere gasten. Frits en Kathy doen er alles aan om het je naar de zin te maken, ze zijn ontzettend gastvrij! Bedankt voor de heerlijke week, het was veel te kort!

"Thuiskomen!"

Familie Beyers - Van Mechgelen, Arendonk
30-8-2016
  • Activiteiten10

Voor de derde keer komen we op vakantie op Domaine de Mounoy. De kinderen 9 en 14 vinden het er zaaaalig. Mama en papa ook! Het was ook dit keer weer "thuiskomen". De warme verwelkoming door Fritz en Kathy, hun goede zorgen, het mooie huis, de fijne gesprekjes,... jullie weten het wel hé. We vinden er de rust van een afgelegen gîte, maar ook de gezelligheid van een mini-vakantiepark. Brent kan uren gras maaien, Maud dagen zwemmen in jullie heerlijke zwembad, en wij uren genieten. Dit jaar een leuk Italiaans restaurantje l'Estanquet ontdekt in het vestingdorpje L'Arressingle. Half uurtje rijden van de Mounoy. Heerlijke verse pizza's en nog veel meer. Met de lekkere Paëlla-avond, de barbecue-avond brengen Fritz en Kathy de gasten en de kinderen samen. Dit jaar hebben de jongens spannend in de tent geslapen en marshmallows op het kampvuur gebakken. Dieren spotten in het landschap. Het afscheid van zo'n prachtige vakantie valt zwaar. We komen alvast volgend zomer weer terug en dan drie weken! Dikke zoen van Maud, Brent, Luc en Nadine! PS (Zeg het niet voort, anders wil iedereen er op vakantie komen!!!)

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• Autovrij parkJa

• SportfaciliteitenAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Domaine de Mounoy vakantiehuizen + mini camping in Ramouzens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Domaine de Mounoy vakantiehuizen + mini camping zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Vakantiepark Domaine de Mounoy vakantiehuizen + mini camping