Géén boekingskosten

Vakantiehuis Residence la Salamandre

FrankrijkMidi PyreneesRabastens

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Residence la Salamandre voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 14 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

13 Reviews over Residence la Salamandre

• 8Familie Ligtenberg01-09-2021

Alles aanwezig voor een ontspannen vakantie.

Het is een plek waar je bij het zwembad op je bedje kunt ontspannen, terwijl je kinderen zich vermaken met tafeltennis, badminton, jeu des boules of de trampoline. Ook 's nachts kun je uitrusten. De bedden zijn goed en bij aankomst opgemaakt met fris beddengoed. Het is zeker een aanrader om eens mee te eten met Marlene en Mart. Je proeft het heerlijke eten en de ontspannen gastvrijheid. Voor broodjes moet je 's morgens wel even naar Rabastens rijden, ongeveer 7 minuten. In de omgeving zijn mooie wandelingen te maken. Ook als je niet vaak wandelt, weet Mart je een route te geven die niet te lang en te pittig is.

• 9Ruimte
  • 10Jannette Uit den Boogaart06-08-2020

Residence La Salamandre is een heerlijke plek om uit te rusten, te genieten van de prachtige omgeving en de hartverwarmende gastvrijheid van de eigenaren. Wij gaan zeker weer!

• 9Edwin17-08-2019

Top, wellicht tot de volgende keer!

Heerlijk rustig, enorme gastvrijheid, ruimtelijke residence met grote kamers, schoon, gemoedelijk en goede sfeer. Zeker een plekje om nogmaals te bezoeken. Dank jullie wel.

• 10Sandra09-08-2019

We waren er dit jaar voor de 2e keer. Mart en Marlène zijn een geweldige gastheer en gastvrouw, niets is teveel. De gîte voor 2 personen was ontzettend mooi en luxe. We hadden zelfs een balkon aan de achterkant met zicht op prachtige zonsondergangen. De kamer was super schoon, goede bedden, net sanitair, heerlijke relax stoelen. Mart en Marlène kunnen je heel veel over de omgeving vertellen en doen dit graag. Leuke tips voor dagtripjes. Het ontbijt, door Marlène verzorgt is in een woord geweldig. Tijdens de BBQ hebben we heerlijke bierkip/colakip ;-) gegeten. Wij komen zeker terug <3

• 10Dhr. Blondeel06-07-2019

Geweldig mooie verblijfplaats!

Klantvriendelijkheid is hier alles waar ze voor staan, positieve sfeer. Splinternieuwe kamer/appartementen die tot in de puntjes netjes verzorgd, schoon en goed onderhouden zijn. Zwembad is schoon en rondom het zwembad is ook alles kraaknet, gras goed bijgehouden, ligbedden voldoende voor alle gasten waardoor het niet nodig is sochtends je handdoek aan het zwembad te leggen. Het is rustig gelegen en met alle mogelijkheden binnen de 5km. Mooi landschap voor lange wandelingen. De gaste heer en gast vrouw hebben er duidelijk veel verstand van. Wij gaan hier zeker vaker terug. We kunnen het iedereen aanraden!

• 9Bianca van der kaaij20-06-2019

Heerlijk als je van rust en natuur houd.

We zijn erheen gegaan voor een workshop schilderen. Het is er de perfecte omgeving voor. Overal om je heen is er schilderinspiratie. Bij la salamandre maar ook in de bijzondere dorpjes eromheen. Je vergeet de tijd meteen. Marlene en Mart geven je een welkom gevoel. De verzorging is heel prettig en de kamers zijn schoon, groot genoeg en heel prettig ingericht. Er is er prachtig wandeelen. Ga je 's-avonds wandelen neem dan wel een zaklamp mee. Het is er heel donker op de weggetjes . Ik heb er een heerlijke tijd gehad en ik raad het zeker aan een keer te proberen.

• 9Bea Valstar19-06-2019

Voor herhaling vatbaar

Mart & Marlene zijn zeer gastvrije, behulpzame, no-nonsense eigenaren. Wat mij opviel was dat de gites en B&B kamers in werkelijkheid mooier zijn dan op de plaatjes. Goede bedden 90x 200 mtr met goede kussen. In de B&B kamers staan mooie authentieke kasten. Direct vanuit La Salamandre kan je heerlijke wandelingen maken met prachtige vergezichten.

Enig min-/ verbeterpuntjes; Vanwege dagelijks onderhoud werkzaamheden (beestjes verwijderen) mag je het zwembad pas vanaf 9.30 uur in. Denk hier nog eens over na er zijn mensen die het heerlijk vinden voor dag en dauw even een paar baantjes willen trekken. En aub iets grotere wijnglazen ter beschikking stellen. Pluspunt; Er is 1 gite en 1 B&B kamer beschikbaar waar je met een hond in mag . Ik geef de ligging het cijfer 8 want het is weliswaar prachtig en rustig gelegen maar hierdoor ook wat verder weg van alles.

• 10Ammy Duindam18-06-2019

Super!

Super! We zijn er in de watten gelegd! De eigenaren Mart en Marlene gingen heel persoonlijk met iedereen om. We waren er met een groepje voor een schildercursus van een aantal dagen. Erg leuk en veel geleerd. En veel gelachen! :) De accomodatie is schoon, ruim, nieuw en tot in de puntjes verzorgd! Heerlijke bedden. Mooie landelijke omgeving, akkers met graan en zonnebloemen. Ontbijt, lunch en diner meestal buiten op het terras onder een overkapping. Diëten waren ook geen probleem. Was het wat frisser, dan was het eten binnen. Vanwege onze cursus was alles inclusief eten geregeld. Voor losse kamers en de gites is dat waarschijnlijk minder van toepassing, maar er is heel veel mogelijk. Verder is er een zwembad om op te frissen en zijn er mogelijkheden voor een wandeling in de buurt. En 's avonds gezellig een wijntje (of wat anders) binnen of op het terras. Het dorpje Rabastens ligt 7-8 km verderop.

• 10jose van der horst10-06-2019

geweldig mooie accommodatie rustige omgeving

alles was super verzorgd en t ziet er super mooi uit en t zijn vriendelijke mensen

• 10Familie Prins21-02-2019

Het is hier fantastisch!

Prachtige locatie, rustig gelegen naast zonnebloemvelden op het glooiende platteland, maar toch dicht bij leuke dorpjes en mooie steden als Toulouse en Albi. In de grote, sfeervolle tuin bevinden zich een zwembad (heerlijke watertemperatuur en incl. zwembanden), diverse ligbedden (o.a. een zonne-hemelbed), een trampoline en een voetbal-/badmintonveld. Aan de inrichting van de gîtes is door het gebruik van diverse kleuren en materialen veel zorg besteed. De bedden liggen heerlijk en zijn opgemaakt bij aankomst en de badhanddoeken kun je 2x per week wisselen. Op de begane grond zorgt de airconditioning voor verkoeling. Ook de wifi is prima. Aan de achterzijde is een terras met een grote tafel, stoelen en een verstelbare parasol en aan de voorzijde is er een knus zitje. Mart en Marlène hebben deze locatie vol passie opgebouwd en zijn ontzettend gastvrij en lief voor kinderen. Wij voelden ons direct thuis en gaan daarom in 2019 weer terug!

Vakantiehuis Residence la Salamandre info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)