Camping Fargogne

Schitterend

Jan jr.
4-1-2018

Familiale sfeer : top / Catering : basic

Het was er heerlijk rustig en gezellig .

Anja van Erp
8-8-2017

Neem een heerlijk boek mee voor de rust. En lekkere wandelschoenen voor de omgeving te verkennen. Nadien een lekker notenwijntje op het terras.We gaan er zeker een keer terug.

Prima, goed georganiseerde en gezellige camping

Wilma Goorsenberg
7-8-2017

De camping ligt prima in de Tarn et Garonne, leuke stadjes en zwemmeertjes in de buurt en een heerlijk zwembad met ligstoelen voor als je op de camping wilt blijven, waar elke dag wat wordt georganiseerd. Elke morgen de ronde naar de kinderboerderij waar alle kinderen mogen meehelpen met de dieren te voeren. De eigenaars zijn geweldig, hebben echt hart voor hun bedrijf en voor de campinggasten. Met name na een noodweer werd bij elke campinggast geinformeerd of er problemen waren. Ikzelf had een ongelukje met glas en ben 5 uur bijgestaan door Joan op de EHBO in Montauban, om te vertalen en die daardoor zelf niet op Fargogne aanwezig kon zijn. Fietsen, wandelen of lekker genieten van deze kleine charmante gezellige camping met prachtige grote plekken! Een echte aanrader voor oud maar ook voor families!

Geweldige camping, ook voor kinderen!

Gerdien
4-8-2017

Heerlijke rustige camping met ruime schaduwrijke plekken. Veel Nederlanders, gezellige sfeer. Veel mensen komen hier steeds terug. Kinderen vermaken zich goed! Muziekbingo erg leuk!! Oudste zoon van 13 vermaakte zich ook goed, met tafeltennis 'competitie' , schaken op groot schaakbord in de tuin, en natuurlijk zwemmen. Elke week pizza avond. Wij vonden m wat vet, maar kids vonden het heerlijk. 1 of 2 keer per week friet, en 2 keer per week mogelijkheid om mee te eten. Elke ochtend dieren voeren. Elke ochtend vers brood. Zwembad niet groot, maar zeker prima. En dat alles voor een bijna té schappelijke prijs!

Wandelen en fietsen kan vanaf camping of in de buurt. Prachtige mooie plaatsjes in de buurt, Pycelci, Castelnou de Montmiral, Bruniquel. Albi is schitterend. Eind juli in de buurt een 'feest van geuren en smaken' op grote kaasboerderij. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren, Anne en Joan. Dank!

Heerlijke camping voor alle leeftijden

Fam de Veer
27-12-2016

Deze week wederom geboekt voor Fargogne mede op verzoek van onze kinderen (9, 13 en 15 jaar). Fargogne is een heerlijke camping met ongedwongen sfeer voor gezinnen met jonge kinderen en pubers. Het kleinschalige is iets wat ons en onze kinderen erg aanspreekt. Leuk om elk jaar een combinatie van nieuwe en bekende gezichten te treffen.

Ook omgeving blijft prachtige met mooie en gezellige dorpjes in de buurt (Puycelsi, St Antonin, Bruniquel) en sportieve mogelijkheiden (hiking, kano, klimbos). Ook leuk om naar de grotere steden zoals Albi en Toulouse te gaan

Fam de Veer

Oude reviews (archief)

Je word door Joan en Anne vriendelijk ontvangen, krijgt een mooi ruim plaatsje, en om 17,00 uur is er op het terras een welkomst drankje en maak je kennis met de anderen camping gasten, je kunt gezamenlijk mee uit eten, en Anne maakt zelf ook heerlijk eten klaar, die je samen met de anderen camping gasten buiten of binnen, ligt aan het weer kunt nuttigen, daarbij is er nog friet en pizza te krijgen, niets hoeft, alles mag.

Heerlijke plek

Ej van Kooten
26-9-2016

Fargogne een camping voor rust en gezelligheid met zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren Johan en Anne waar je gewoon jezelf kan zijn een aanrader voor het naseizoen

Warmen hartelijk

Saskia Ruggenberg
22-9-2016

De laatste campingdag

Het zit er weer bijna op. We ruimen weer op vandaag. Met weemoed zal ik terugdenken aan deze warme vakantie. De lieve zorgzame mensen ieder met zijn eigen zorgen en verdriet. We leren elkaar steeds beter kennen. Emailadressen worden uitgewisseld. Foto,s gedeeld. We laten elkaars foto's van onze kinderen zien. (Tuurlijk heb ik de mooiste kinderen ) we vertellen over onze kinderen. We zijn er trots op.

Ik zal deze mensen missen. Hennie Wierenga-Post met haar soep en koffie. Bas die onze schotel instelt. De arm van Jan En Joke Van Gorkum de Bie. Haar koekjes koffie en wijn. Als het koud is legt ze een dekentje om mij heen. Bij het zwembad heeft ze een matras voor me. In het zwembad zit Yvonne Hartlief-Wierenga en zonder wat te vragen gaat haar hand omhoog om me te helpen het water in te komen. Anne die me sterk vind en geen afscheid neemt maar gewoon tot ziens zegt. John en Paul die hun verhaal met me delen. Alle mensen op de camping draag ik een warm hart toe. De brocante camping. Wat hebben we gelachen. Wat was het leuk. De borrels en etentjes. Wij hebben het geweldig gehad. Dank alle mensen van en op Fargonge

Fantastisch!!

Monika Hoogers
21-9-2016

Wij zijn in de zomervakantie 2 weken op deze fijne camping Fargogne geweest. Dit was voor ons ook de eerste keer in Frankriijk en zeker niet de laatste..Wij verbleven in de Gite en hebben het uitstekend naar ons zin gehad. We hebben iedere dag genoten. Het huisje waar we in verbleven was werkelijk waar perfect. Ruim, schoon, koel en met een fantastisch uitzicht! De camping zelf is lekker klein, wat wij erg fijn vonden. Het zwembad waar we vaak te vinden waren is lekker rustig en super schoon! Ons dochtertje van 8 kon daardoor fijn alleen op pad zonder ons zorgen te hoeven maken. Anne en Joan zijn hele lieve mensen, ze willen er alles aan doen om je een fijne tijd te bezorgen. Omdat ons dochtertje de tweede week van onze vakantie (tweede week was naseizoen) nog maar het enige kindje was heeft Anne speciaal voor haar een paardrijles geregeld. Om voor haar ook ook nog iets speciaals te doen. Zó ontzettend lief! Wij hebben genoten en komen terug!

Vaste gasten camping

Karina
12-9-2016

Veel vaste gasten op de camping, wij voelde ons er niet op ons gemak en zijn onder andere daardoor eerder vertrokken. Toen wij aan de eigenaar melde dat we eerder wilde vertrekken werd er niet naar de reden van vertrek gevraagd en moesten wij ook het volledige bedrag van de gereserveerde dagen betalen. Dit is in mijn ogen niet echt gastvrij wat ze wel beweren te zijn doordat ze aangesloten bij de ggg campings.

De prijzen van het eten en drinken vind ik aan de hoge kant.

Het zwembad is niet verwarmd en mijn kinderen vonden het water te koud en hebben hierdoor weinig gebruik gemaakt van het zwembad. Wat wij ook jammer vonden dat er geen bedjes/stoelen binnen de hekken van het zwembad staan.

Het dieren voeren 's ochtends was wel erg leuk en daar hebben mijn kinderen erg van genoten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Fargogne in Puygaillard de Quercy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Fargogne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Fargogne scoort een 8.68 uit 10 op basis van 43 reviews.