Camping Fargogne

Camping Fargogne
8,8

53 reviews over Camping Fargogne in het Nederlands

Met jonge kinderen

Mooi maar voor ons nooit meer.

Lydia
23-9-2018

Mooie camping in een mooi gebied.

Wij vonden de eigenaren erg vriendelijk maar niet erg gastvrij. Zo moesten wij bijvoorbeeld betalen voor het laten invriezen van koelelementen. Dat hebben we nog nooit meegemaakt.

De sfeer op de camping vonden wij niet erg fijn, dit kwam mede door een vaste groep kampeerders die er al enige jaren kamperen.

We zijn dan ook een dag eerder vertrokken.

Ik kan me voorstellen dat mensen het een fijne camping vinden, maar de camping paste niet bij de sfeer die er was.

Aanrader!

Fam. Martens
9-9-2018

mooie ligging, zeer vriendelijke en behulpzame beheerders, sanitair en terrein worden goed onderhouden, zeer geschikt voor gezinnen met jonge kinderen, prima om van hieruit te wandelen, te fietsen en uitstapjes te maken, diverse maaltijden te verkrijgen

Geweldig wij komen zeker nog eens terug.

Rob en Hilma van der Pol
25-8-2018

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad. Dit alles is mede te danken aan deze prachtige plek. De omgeving en de camping is fantastisch. De gastvrijheid van Anne en Joan staat hoog in het vaandel. Bescheiden, maar zij zijn er wanneer je ze nodig hebt. Zij geven ook leuke tips over de omgeving. Mooie grote plaatsen.

Op aanraden van.... en terecht!

Ivo Van den Bergh
21-8-2018

Wij stonden hier voor het eerst 12 dagen, op aanraden van een collega. De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat dit zeer terecht was en op mijn beurt kan ik de camping enkel maar aanraden aan jonge gezinnen en/of mensen die van rust houden. Geen grootse toestanden of lawaai, klein maar zeer fijn (en vriendelijk!)

Aanrader

Marianne
26-7-2018

We vonden het hier prima. Zeer gastvrije eigenaars, mooi terrein en een omgeving met veel te ontdekken. Een camping met net iets extra’s

Voor herhaling vatbaar

Jan Koopmans en Mieke Arts
21-7-2018

In het voorseizoen een erg leuke camping met veel oog voor gezelligheid. Gastvrije eigenaren is niets teveel om het de gasten naar de zin te maken. Prachtige omgeving, heerlijk zwembad. Iedere ochtend vers brood en er werd heerlijk gekookt.

Droomvakantie!

Danny en Tanja Hendriks
19-7-2018

Wat een geweldige vakantie hebben wij gehad. De ontvangst door Anne en Joan is allerhartelijkst. De plaatsen zijn zeer ruim en beschikken of zon en schaduw. Het sanitair ziet er keurig uit en wordt netjes schoon gehouden. Er is een gezellig zwembad met ligstoelen. Ook is er gelegenheid om iets te nuttigen op het terras. Tevens kun je deelnemen aan gezamenlijke menu's en er is iedere week friet- of pizzadag. De camping heeft een jeu de boules baan en een midgetgolf. Er worden ook wedstrijden georganiseerd. De omgeving is prachtig. Zelf vond ik het te heuvelachtig om te fietsen, maar voor de sportievelingen onder ons zeker te doen. Kortom....voor herhaling vatbaar!

Prima plek

Dhr. Hurkmans
29-6-2018

Prima camping met vriendelijke ontvangst, geheel ziet er netjes en verzorgd uit. Er wordt ook een paar mee per week de gelegenheid gegeven om aan te schuiven aan tafel.

Prima plek om er te zijn ook het mooie zwembad geeft veel plezier en verkoeling.

Goede plek om terug te komen.

Uitblinkers in gastvrijheid

Henny Smeenk-Smale
29-6-2018

Opnieuw een fantastische vakantie. Dat we hier voor het 16e seizoen komen zegt natuurlijk meer dan genoeg. Vanwaar dat enthousiasme?

Allereerst zijn daar de royale plaatsen met overal genoeg schaduw. Verder is er keurig sanitair dat de hele dag schoon wordt gehouden. Zelf ben ik rolstoelgebonden en ook het aangepaste sanitair is dik voor elkaar. Dusdanig ruim dat mijn elektrische rolstoel tijdens het douchen gewoon mee naar binnen kan zonder nat gespetterd te worden. En niet onbelangrijk: voldoende ruimte voor mantelzorger.

Verder is er regelmatig mogelijkheid om deel te nemen aan gezamenlijke menu's/buffetten op het terras of er kan pizza of frites gehaald worden.

Dan is er nog een uitstekend verzorgd zwembad, weliswaar niet van Olympische afmetingen, maar ruimschoots voldoende voor de omvang van deze camping. En last but not least: de grenzeloze gastvrijheid van Anne en Joan, de eigenaren van dit uiterst gemoedelijke stukje Frankrijk.

Prima camping!

Fam Kluppels
25-6-2018

Fijne en gezellige camping! Eigenaren Anne en Joan zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Sanitair is prima en schoon. Er was gelegenheid om af en toe mee te eten, wat erg smakelijk was.

Schitterende omgeving met tal van leuke plaatsjes en bezienswaardigheden. Hadden het plan om drie dagen te blijven maar het werden drie weken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Fargogne in Puygaillard de Quercy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Fargogne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.