Bed and Breakfast Chez Delphine

BedAndBreakfast

1 review over Bed and Breakfast Chez Delphine in het Nederlands

Met jonge kinderen

zeer rustgevende omgeving met charmante gastvrouw

Fam. Willems-Smolders
13-8-2010

Het massa toerisme is (nog) niet tot het pittoreske Puycelci opgerukt. Wij hebben genoten van de rust. De kinderen hebben genoten van het zwembad en van de 2 hondjes. De historische omgeving is de moeite waard. Delphine is een zeer charmante gastvrouw.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Chez Delphine in Puycelci, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Chez Delphine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.