Camping Les Vignes

34 reviews over Camping Les Vignes in het Nederlands

matige ervaring

Ron
18-10-2017

Wij hadden deze camping begin 2017 geboekt op basis van de geweldige recensies.

Helaas is de camping in 2017 blijkbaar van eigenaar verandert.

Het doet niets af aan de geweldige ligging van deze camping in 1 van de kronkels van de lot. Deze stroomt langs de camping af.

Helaas willen de nieuwe beheerders makkelijk geld verdienen en zetten vanaf dit seizoen meer tenten/vouwwagens/caravans op het zelfde stukje grond. Daardoor te weinig stroompunten zodat je stroomdraad over de weg moet lopen en een lange haspel noodzakelijk . Ze laten het eigen personeel de wc’s schoonmaken waar ze overduidelijk weinig zin in hebben en dat is ook duidelijk te merken. Schoonmaak op onhandige tijden en dagenlang geen wc papier ed.

Ze hebben een mooie bar/restaurant die uitkijkt over de lot maar daar doen ze niets mee. Weinig amusement en er zit bijna geen hond.

Het strandje lig er wat verwaarloost bij (begreep dat dat andere jaren veel beter was)

Het is lastig voor mij om de verschillen met voorgaande jaren te benoemen omdat ik nu voor het eerst op de camping stond (heb wat rondgevraagd bij vaste gasten die er al jaren stonden) maar het was voor ons een matige ervaring.

Met een beetje energie en toewijding maak je van deze eenvoudige camping weer iets moois maar niet met de huidige beheeerders.

Service liet veel te wensen over, onvriendelijke ontvangst - gereserveerde plaats was al bezet - toileten en douches werden niet goed schoongemaakt - toiletpapier ontbrak veelvuldig - gras stond hoog. Blikken met peuken op de grond bij de ingang van het sanitairgebouw.

Verplichting tot het dragen van een armbandje voor het zwembadje. Bar was ongezellig, restaurant slecht.

De camping zelf is prima, jammer dat de beheerders het laten afweten.

Supermooie locatie, ongemotiveerd beheer.

Pim en Ellen
25-8-2017

Mooie locatie, heerlijk aan de rivier. Jammer van de ongemotiveerde en onverzorgde manier van beheren. Sanitair werd maar 1 keer per dag (sochtends) schoongemaakt, was vies. Restaurant was niet meer dan een snackbar, zonde want op een prachtige plek met uitzicht op de Lot. Hadden we graag meer gezeten en lekker gegeten. Gezellige sfeer, verschillende nationaliteiten. Kinderen hadden t super naar hun zin.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Vignes voor je op een rij gezet:

Mooie locatie op een camping met tekortkomingen.

Fam. van Dam
22-8-2017

Op basis van reviews in 2016 en eerder een andere camping aangetroffen dan verwacht.

De locatie blijft fantastisch. Mooie ruime schaduwrijke plaatsen bij de rustig stromende rivier waar je heerlijk kan zwemmen.

Het restaurant laat te wensen over, een beperkte kaart waarvan je een pizza en kip een dag van tevoren moet bestellen.

De toiletten worden 1 maal per dag schoongemaakt rond 9:00, in de ochtend wanneer juist iedereen naar de wc gaat. S'avonds was het daardoor vaak zo dat het toiletpapier op was, en de wc's vies waren.

De badmeester/strandwacht was volgens ons de enige die volop gemotiveerd leek om de campinggasten het naar de zin te maken.

Kindvriendelijk een 5 omdat de trap naar het strandje gewoon gevaarlijk is. Verder prima in orde voor kinderen om heerlijk te spelen.

Het zwembad is klein maar voldoet prima om even af te koelen.

Uitjes zijn op een behoorlijk stuk rijden, vaak naar het noorden richting Domme of naar het Oosten naar Cahors.

Mooie plaats

J. Bouckaert
16-8-2017

Jammer van de nieuwe eigenaars die onvriendelijk zijn. En niks doen van animatie . Restaurant ook niks . Hopelijk nieuwe huurders volgend jaar

Prima camping voor een paar dagen

Sanders
3-8-2017

Mooie plekken, jammer van het reserveren (een dag van tevoren) van pizza/kip.

Sanitair kan echt beter worden bijgehouden.

Weinig plek rond zwembad (geen gras om lekker te liggen).

Oude reviews (archief)

Aanrader!

Peter van der Leeden
31-8-2016

De prijs/kwaliteitverhouding van deze camping is uitstekend. Ruime lommerrijke staanplaatsen, schoon sanitair, aardige en gastvrije beheerder en medewerkers in de bar, perfect strandje en lekker koel zwembad. Daarnaast ook nog twee tot drie keer per week amusement met een eenvoudig maar heerlijk menu. Aanrader!

Zeer verzorgd en gastvrij

N.C. Hulshof
15-7-2016

In de hitte van 2015, zeer genoten van de goede accommodatie, het verzorgde zwembad en Het prachtig aangelegde witzand strand. Complimenten aan Thierry en zijn personeel. Het is er gezellig en sfeervol in een mooie omgeving aan de Lot

Leuke camping

Pierre Hendriks
        16-8-2015

Op deze gemeentecamping werden we ontvangen door de eigenaar. De man bleek de nodige humor te hebben. Heel prettig! De kampeerplaatsen zijn prima: vlak, met 4 of 6 op een groter veld. Fijner dan ieder achter een eigen heg. Het sanitair was goed. Werd regelmatig netjes schoongemaakt.Op de toiletten ook papier voorhanden. Douches goed. Het enige min punt was dat de temperatuur bij het afwassen te laag was, soms lauw.

Om de anderste dag was er een bandje of zanger voor stemmige Franse (pop)muziek in het restaurant. Het restaurant lag aan de over van de Lot (zwemmen en kanoën). Het eten was goed en zeer betaalbaar.

Ons doel was om te kunnen fietsen langs de Lot. En dat hebben we prima kunnen doen. Fijne vlakke routes langs de Lot.

Geweldige camping !

B. Hulshof
        13-8-2015

Thierry de eigenaar geeft je het gevoel herhuisvesten te voelen op zijn camping hij is een genoten gastheer en doet er alles aan om het zijn gasten naar de zin te maken. Wij stonden op een geweldige plek in de hitte van 40 graden kn de schaduw onder de bomen van deze geweldige goed geoutilleerde camping, zelfs gezinnen met jong kinderen vermaakten zich prima in de Lot of het zwembad. Wij waren erg enthousiast over de kleinigheden zoals de mogelijkheid om je handen te wassen bij de toiletten met luchtdroging. We komen graag terug bij leven en welzijn (80 +82 jaar). Thierry bedankt, Berry & Truusje

We hebben een aantal aanbieders voor Les Vignes voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Vignes in Puy-l'Eveque (Lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Vignes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Vignes scoort een 7.75 uit 10 op basis van 54 reviews.