Appartement Odalys Claire Rive

FrankrijkMidi PyreneesPrayssac

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Odalys Claire Rive voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 7 reviews

Appartement info

0Tonen op kaart

7 Reviews over Odalys Claire Rive

• 8Sjaak28-08-2012

Een goede basis om de Dordogne te verkennen

Een mooi en goed onderhouden bungalow parkje. Auto vrij en natuurlijk gelegen. Personeel spreek bijna alleen Frans maar doet zeker moeite om , waarnodig, zich met handen en voeten enigszins in het Engels verstaanbaar te maken. Mooi en ruim zwembad met genoeg activiteiten die overigens wel allemaal in het Frans zijn, let op ook hier is het handdoekje leggen om je stoel bezet te houden voor een dag een veel voorkomende irritatie.... De huisjes zelf zijn schoon en goed onderhouden, echter het meubilair is wel simpel en gedateerd, maar ja je komt hier niet om binnen te zitten... De keuken is simpel maar compleet. Het mooiste van dit park is dat het nog niet door Nederlanders is ontdekt en dat je verblijft tussen de Fransen wat toch weer even een beetje meer cachet geeft aan je vakantie :-) Echt een aanrader om eens tot rust te komen in La Douce France…

• 8Susan28-07-2012

Prima week gehad!!

We zijn een week in dit vakatiepark geweest en we hebben het prima gehad. Mooie zwembad dat vanaf 9.30 open gaat wat handdoekje leggen om 7.00 gelukkig voorkomt(iedereen heeft een eerlijke kans op een bedje). Let op voor ouders met kinderen; geen Nederlandse animatie gezien. Wij spreken geen Frans en lezen het al helmaal niet dus dat is wel lastig want alles staat in het Frans uitgelegd in het park. Daarnaast staat er op veel websites dat er Nederlandse ontvangst is NIET vanuit gaan(wij hebben niemand gezien). Wordt genoeg georganiseerd aquagym, gym, markt, wedstrijden voor kindjes. Verblijf is opzich goed en schoon(op douchegordijn na daar zat schimmel op). Slaapbank lag vreselijk maar we hadden opblaasbed mee. Keuken was mooi en compleet. Mooie omgeving en genoeg te doen! In Prayssac gezellig gegeten bij een restaurantje op een pleintje waar je oa pizza/pasta had. Supermarkt op 500 meter!

• 7odette25-08-2009

Klein vakantiepark. mooie omgeving

Kleinschalig, nieuw park. Receptiemedewerkers spreken alleen Frans en wat gebroken Engels. De appartementen zijn netjes ingericht, er is een grote koelkast en een vaatwasser. De 6 persoons appartmenten zijn aan de kleine kant voor 6 personen, met 4 gaat het prima. Balkon is klein, er staat een vrij grote tafel op. Behalve in de weekenden is er iedere dag animatie. Voor kleine kinderen en tieners aparte animatie. (Hier hebben wij geen gebruik van gemaakt). 's Avonds bingo, disco en BBQ tussen de wijngaarden. Supermarkten nabijgelegen. Leuk dorpje. De rivier de Lot ligt op loopafstand van het park maar om lekker te zwemmen etc. moet je met de auto op pad. Zwembad is prima, toiletten bij zwembad zijn helaas niet schoon. WIFI tegen betaling (20 euro per week).

• 7Fam. D.24-08-2009

Klein park in mooie omgeving

Appartement was klein maar functioneel, helaas niet erg schoon, begane grond heeft sterk de voorkeur. Weinig speelmogelijkheden voor kleine kinderen, er zouden wat meer speeltoestellen mogen zijn. Wel is er veel animatie, voor zowel kinderen als volwassen, dat was echter niet helemaal aan ons besteed. Gelukkig hadden we een appartement zover mogelijk daar vandaan, dus weinig overlast. Het is nog een jong park, dus nog niet zo groen, dit is een scherp contrast met de omgeving. In de buurt vanalles te zien en beleven (kastelen, grotten, middeleeuwse stadjes, markten, meren, riviertjes etc.). Goede tijd gehad

• 9Hans Molenaar13-11-2008

Heel goed

Leuke appartementen Geen gemakkelijke stoelen Verder prima voor elkaar Geweldige omgeving

• 9Familie Tack21-08-2008

Twas een warmeprachtigeluilekkerniksdoenvakantie!

Ons verblijf was echt verbluffend relaxed, mooi weer,prachtige streek,verzorgd zwembad, lekker eten en drinken,goed ingericht en verzorgd appartement. De animatie was zogoed als perfect te noemen, de receptie daarentegen was minder door hun gebrek aan talenkennis, maar dat is iets waar aan gesleuteld kan worden. Het is zeker een aanrader voor groot en klein, vlot bereikbaar en voldoende aangeduid. Ligt op wandelafstand van het stadje en de winkels. Ons zien ze zeker nog terug!

• 8Steenbergen09-08-2008

goed verblijf

Keurig appartement, goed zwembad. Er was veel animatie, alleen niet in het nederlands. Dit werd wel vermeld op de website van de organisatie dat je er vrij op uit kan. Dit viel dus tegen. Het complex ligt wel aan de Lot maar denk niet dat je de vermelde strandjes kunt vinden want als je bv. wilt zwemmen moet je naar Castelfranc want dat kan niet vanaf de oever bij het complex. We zaten in een vier tot zespersoons appartement maar hier moet je niet met meer dan vier personen in verblijven. Denk erom bij het boeken dat er beneden en boven appartementen zijn en je voorkeur kan aangeven.

Appartement Odalys Claire Rive info

Veilig betalen met