Hotel Le Verger

36 reviews over Hotel Le Verger in het Nederlands

Zoals altijd ontzettend goed

Wim en Ria Naenen
30-9-2017

Al vele jaren is le Verger een vast overnachtingsadres voor ons in de Lot.

Schone kamers, elke dag handdoekenwissel, een fantastisch ontbijt en daarbij dan ook nog de gastvrijheid van Ruud en Gerrie. Voor de gasten is er de mogelijkheid om zelf te koken, een koelkast en vriezer om het een en ander te bewaren.

Ruime tuin met diverse zitjes en een mooi zwembad. Dit jaar voor het eerst onze e-bikes meegenomen en deze konden in een afsluitbare garage gestald worden, fietsen in dit gedeelte van de Lot is heel goed mogelijk, zeker wanneer je gebruik maakt van de diverse "boucles"die aangegeven staan op borden

Geweldige ontvangst

Kees en Marjo
21-11-2016

Ruud en Gerrie zijn een fantastische gastheer en gastvrouw. Zij snappen hoe het hoort. De kamers waren ruim en comfortabel, beneden een zitkamer met tv, een mooie tuin en het ligt fantastisch vlakbij het super gezellige Prayssac.

Enige nadeel was dat we weer verder moesten . . .

Een absolute aanrader!

We would go here again!!!!

Margriet
1-8-2016

On the way to the campsite in the south of France, we stayed one night in an appartment. This was clean and modern.

Breakfast was very good and the owners are kind and helpful

We decided then to book here for the way back aswell.

This time we stayed in a double and a twin room and again everything was very well!

Only little flaw in the rooms: you can't hang the showerhead on the wall, so you have to hold it when you shower.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Verger voor je op een rij gezet:

blij, verrast, gastvrij, schoon, wat wil je meer..

Fam. Van de Wouw
31-5-2016

Prima ontbijt, schone goede bedden, schone kamer, mooi gelegen, gastvrij, vrij parkeren, gezellige zitjes in de grote mooie tuin, goed vertrekpunt voor uitstapjes, prijs-/kwaliteitsverhouding heel goed, kortom we hebben genoten. Een aanrader !!!

goed gelegen, mooi huis met vele voorzieningen

mevrouw van Schie
20-10-2014

Pretiig huis met veel ruimte.

Vriendelijke mensen en alles goed verzorgd

Ik werd helemaal vrolijk van onze kamer genaamd "Pomme", we hadden het beste ontbijt van onze hele vakantie in Frankrijk en wat zijn de gastheer en -vrouw gastvrij! Vanuit onze kamer hadden we een prachtig uitzicht.

Fantastische plek

tmar
9-6-2014

Wat een heerlijke plek om te verblijven in een prachtige streek van Frankrijk. De nederlandse eigenaars, Ruud en Gerrie zijn supervriendelijk en behulpzaam. De 5 kamers zijn netjes en mooi, met fijne bedden. Iedere kamer heeft een aparte badkamer. Het prima ontbijt wordt geserveerd in de ontbijtkamer, eventueel op het privéterras van Ruud en Gerrie. Er is een grote tuin met een prachtig zwembad en diverse terrasjes. In de basement is een aparte verblijfsruimte voor de gasten met satelliet TV en een kitchenette voor het eventueel kunnen bereiden van een kleine maaltijd. Van Harte aanbevolen. Zeer geschikt voor een langer verblijf.

Onvergetelijke zomervakanties met het hele gezin

Familie Belterman (Sjon, Anne Marie, Bas en Max en oma Pien)
27-6-2013

Gastvrijheid ten top. Mooie ligging, leuke uitstapjes, heerlijke restaurants, intens genoten van 3 weken vakantie, zowel in 2011 als in 2012. Absolute aanrader voor iedereen, jong of oud, voor een kort of een lang verblijf, heerlijke romantische boomgaard en het zwembad is hemels voor onze 2 kleine kinderen. Ruimte voor ontspanning en plezier, gezelligheid, ook bij minder goed weer lekker binnen in het appartement bestemd voor de gasten. Hulde voor de gastheer- en vrouw en lieve Angelique!

bezoek voor herhaling vatbaar

Jaap & Riet
24-6-2013

Na vele jaren kamperen met eigen caravan, dit jaar via kennissen een week in Le Verger geboekt, hetgeen ons best is bevallen. I.p.v. een week zijn wij nog enkele dagen langer gebleven. Een ideaal punt om van daaruit tripjes te maken. Lieve, gezellige nederlandse eigenaars, die ons een rustige vakantie in hun chambre d'hote hebben geboden; nette kamer, heerlijk ontbijt, en fijne tuin met mooi zwembad, in een rustige omgeving.

Heerlijk gastvrij huis

Fred van Kuik
25-9-2012

Na ons vierde verblijf in 7 jaar blijft onze waardering zeer hoog. Bijzonder is de warme gastvrijheid van de gastvrouw en -heer. en ook de voorzieningen voor zelf koken; aparte zitkamer en tuin met zwembad.

Ook voor een groep van 6-10 personen is de accomodatie geweldig. Een tevens aanwezige groep franse vrienden konden hun eigen barbeque afscheidsfeestje in de tuin houden.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Verger voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Verger in Prayssac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Verger zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Verger scoort een 9.18 uit 10 op basis van 36 reviews.