Hotel Le Verger

8.9Fantastisch

36 reviews over Hotel Le Verger

• 10Kees en Marjo21-11-2016

Geweldige ontvangst

Ruud en Gerrie zijn een fantastische gastheer en gastvrouw. Zij snappen hoe het hoort. De kamers waren ruim en comfortabel, beneden een zitkamer met tv, een mooie tuin en het ligt fantastisch vlakbij het super gezellige Prayssac. Enige nadeel was dat we weer verder moesten . . .

Een absolute aanrader!

Gereisd met partner in november 2016

• 9Margriet01-08-2016

We would go here again!!!!

On the way to the campsite in the south of France, we stayed one night in an appartment. This was clean and modern. Breakfast was very good and the owners are kind and helpful We decided then to book here for the way back aswell. This time we stayed in a double and a twin room and again everything was very well! Only little flaw in the rooms: you can't hang the showerhead on the wall, so you have to hold it when you shower.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 10Fam. Van de Wouw31-05-2016

blij, verrast, gastvrij, schoon, wat wil je meer..

Prima ontbijt, schone goede bedden, schone kamer, mooi gelegen, gastvrij, vrij parkeren, gezellige zitjes in de grote mooie tuin, goed vertrekpunt voor uitstapjes, prijs-/kwaliteitsverhouding heel goed, kortom we hebben genoten. Een aanrader !!!

Gereisd met partner in mei 2016

• 8mevrouw van Schie20-10-2014

goed gelegen, mooi huis met vele voorzieningen

Pretiig huis met veel ruimte. Vriendelijke mensen en alles goed verzorgd

Gereisd met vrienden in oktober 2014

• 9Sacha02-10-2014

Mooie kamer met uitzicht en een gastvrij onthaal

Ik werd helemaal vrolijk van onze kamer genaamd "Pomme", we hadden het beste ontbijt van onze hele vakantie in Frankrijk en wat zijn de gastheer en -vrouw gastvrij! Vanuit onze kamer hadden we een prachtig uitzicht.

Gereisd met partner in september 2014

• 10tmar09-06-2014

Fantastische plek

Wat een heerlijke plek om te verblijven in een prachtige streek van Frankrijk. De nederlandse eigenaars, Ruud en Gerrie zijn supervriendelijk en behulpzaam. De 5 kamers zijn netjes en mooi, met fijne bedden. Iedere kamer heeft een aparte badkamer. Het prima ontbijt wordt geserveerd in de ontbijtkamer, eventueel op het privéterras van Ruud en Gerrie. Er is een grote tuin met een prachtig zwembad en diverse terrasjes. In de basement is een aparte verblijfsruimte voor de gasten met satelliet TV en een kitchenette voor het eventueel kunnen bereiden van een kleine maaltijd. Van Harte aanbevolen. Zeer geschikt voor een langer verblijf.

Gereisd met partner in juni 2014

• 10Familie Belterman (Sjon, Anne Marie, Bas en Max en oma Pien)27-06-2013

Onvergetelijke zomervakanties met het hele gezin

Gastvrijheid ten top. Mooie ligging, leuke uitstapjes, heerlijke restaurants, intens genoten van 3 weken vakantie, zowel in 2011 als in 2012. Absolute aanrader voor iedereen, jong of oud, voor een kort of een lang verblijf, heerlijke romantische boomgaard en het zwembad is hemels voor onze 2 kleine kinderen. Ruimte voor ontspanning en plezier, gezelligheid, ook bij minder goed weer lekker binnen in het appartement bestemd voor de gasten. Hulde voor de gastheer- en vrouw en lieve Angelique!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9Jaap & Riet24-06-2013

bezoek voor herhaling vatbaar

Na vele jaren kamperen met eigen caravan, dit jaar via kennissen een week in Le Verger geboekt, hetgeen ons best is bevallen. I.p.v. een week zijn wij nog enkele dagen langer gebleven. Een ideaal punt om van daaruit tripjes te maken. Lieve, gezellige nederlandse eigenaars, die ons een rustige vakantie in hun chambre d'hote hebben geboden; nette kamer, heerlijk ontbijt, en fijne tuin met mooi zwembad, in een rustige omgeving.

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Fred van Kuik25-09-2012

Heerlijk gastvrij huis

Na ons vierde verblijf in 7 jaar blijft onze waardering zeer hoog. Bijzonder is de warme gastvrijheid van de gastvrouw en -heer. en ook de voorzieningen voor zelf koken; aparte zitkamer en tuin met zwembad. Ook voor een groep van 6-10 personen is de accomodatie geweldig. Een tevens aanwezige groep franse vrienden konden hun eigen barbeque afscheidsfeestje in de tuin houden.

Gereisd met partner in september 2012

• 8ellen18-01-2012

prima locatie

In de eerste week van januari is Hotel le Verger een heerlijke plek geweest voor mij en mijn vriendin. Met een temperatuur van ca 10/12 graden prima om te wandelen in de directe omgeving van Prayssac, langs de Lot en we hebben een aantal kleine en grotere plaatsen bezocht (o.a. Cahors en Agen). Het uitzicht vanaf diverse kanten is heel mooi. Een ruime tuin met zwembad en verschillende zitjes verspreid door de tuin (helaas niet in januari, maar zeker aangenaam in het voorjaar, zomer en najaar). Het ontbijt is prima. Het appartement, direct grenzend aan de tuin, voor alle gasten biedt mogelijkheden voor zelf koken en te verblijven. Het hotel ligt op loopafstand van het centrum van Prayssac.

Gereisd met vrienden in december 2011

Hotel Le Verger info