Appartement Château Camp del Saltre

Appartement
Appartement Château Camp del Saltre
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Château Camp del Saltre voor je op een rij gezet:

Laatste review

Als een god in Frankrijk

Bas en Maureen,
28-8-2017

Wat een heerlijke oase van rust. We waren laat in het seizoen en het was echt geweldig. Lekker zwembad, net verblijf, fantastische gastheer- en vrouw.

De omgeving is ook leuk, er is veel te doen. Het is niet alleen netjes ingericht, het is ook top onderhouden.

Kenmerken

28-8-2017

Geweldiggenoten

Fam. Meijs,
18-8-2017

Fantastische vakantie van 2 wk gehad. Verliefd geworden op prachtig chique locatie en mooi verzorgde appartementen. Zeer vriendelijke eigenaren die ook heel lief voor onze 5 kids waren. Vertrokken om 04.00 en bij wegrijden ontdekten we 5 zakjes chips onder de ruitenwissers. Mooi zwembad en relaxte ligweide met fijne stoelen. Voor kinderen genoeg vertier, jeu de boules, tafeltennis, zandbakje, ruimte om te voetballen etc Omgeving is prachtig en genoeg te doen in omgeving. Kajakken, klimbos (vanaf 3 jaar) zwemmen in rivier, kastelen. Komen hier zeker weer terug.

Fantastische vakantie gehad. Mooi gebied.

Dhr. Eden
14-12-2016

Ons appartement was goed uitgerust. We konden heerlijk buiten zitten. Vriendelijke beheerders. We werden begroet met een goed glas wijn. En het gebouw ligt in een prachtig gebied. Wij komen nog eens graag terug. Au revoir.

Heerlijk

Trudy
14-10-2015

Zeer goed ontvangen. De beheerders Hennie en Ennie zijn fantastisch, heel behulpzaam en heel erg gastvrij. Het ligt prachtig tussen de wijngaarden en omgeven door een goed onderhouden park met prachtige bomen. Kortom een heerlijke plek. Wij zijn ruim een week geweest en hebben een fantastische tijd gehad.

Fantastische plek!

annemarie langenhof
11-5-2015

De algemene indruk is gewoon super. Het ligt prachtig in de omgeving van de Lot. Zeer vriendelijk ontvangen.

Top plek met kleine kinderen

jovdijk
31-8-2014

op laatste moment geboekt en bij aankomst waren we verrast dat het nog vrij was: zo goed van opzet, zeker met kleine kinderen. De gastheer en -vrouw waren heel vriendelijk, gezellig met een juist gevoel van privacy behoud. Mede door de kleinschalige opzet met prettige buren hebben we hier een echt ontspannen vakantiegevoel ervaren

Voor de zoveelste keer.

Arjen
12-8-2014

De afgelopen jaren tal van zomervakanties doorgebracht op het Chateau. Alleen het feit dat we telkens terugkomen zegt al voldoende. Maar het is telkens weer een feestje en het voelt al een beetje als thuiskomen. Een zeer warm welkom na een lange rit. Een welkomsborrel op zondag en alle jaren leuke andere gasten waar je zeer snel contact mee maakt. Kort om een locatie om aan te bevelen!

"Als God in Frankrijk"

Berjan Vrielink
5-8-2014

Na een drietal keren in de meivakantie op Chateau Camp del Saltre te zijn geweest hebben we nu in de zomer twee weken doorgebracht op dit prachtige Chateau.

De eigenaren doen er werkelijk alles aan om het hun gasten naar de zin te maken ; prachtige appartementen, heerlijk zwembad, grote ligweide met parasols en voor iedereen een ligstoel met daarnaast een groot park .

Jeu des boules baan en tafeltennis tafel zijn aanwezig.

Bij aankomst staat er een flesje wijn voor je klaar en wordt er een welkomstdrankje geschonken.

Elke zondag is er de borrel waar iedereen die op dat moment op het Chateau verblijft voor wordt uitgenodigd.

In de omgeving is veel te doen en te bezichtigen; Cahors ,St Cirq Lapopie, Rocamadour en op elke dag van de week is er wel ergens een ( brocante) marktje.

Aanbevelenswaardig is een kanotocht op de rivier de Lot.

Op het Chateau en in de buurt zijn prachtige wijnen uit de streek te koop.

Wij hebben ons de afgelopen weken als God in Frankrijk gevoeld !!

super locatie en gezelligheid

Carla Giesen
3-8-2014

Hier geweest voor 1 week, mooie omgeving leuke omgeving om stadjes te bekijken en een kano tochtje te maken. Het chateau is prachtig met een ruime tuin. Leuk zwembad. Welkomsborrel is leuke manier om de andere gasten te leren kennen. Zeker een aanrader.

geweldige locatie

leontine
27-7-2014

Net terug van een weekje Chateau. Als je houdt van gezelligheid is dit een aanrader. Welkomstborrel, veel persoonlijke aandacht en alle ruimte voor kinderen om samen met vriendjes / vriendinnetjes te spelen in bijbehorende tuinen en zwembad. Heel veel leuke dingen (voor ouders en kinderen) te doen in de omgeving en voldoende restaurants in nabije omgeving.

Heerlijke vakantie gehad. Vooral onze zoon van 6 wilde niet meer naar huis. Enige nadeel vonden wij dat de appartementen erg gehorig zijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Château Camp del Saltre in Prayssac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Château Camp del Saltre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.