We hebben een aantal aanbieders voor Prayssac voor je op een rij gezet:

Reviews over Prayssac

Zoals altijd ontzettend goed

Wim en Ria Naenen,
    30-9-2017

Al vele jaren is le Verger een vast overnachtingsadres voor ons in de Lot.

Schone kamers, elke dag handdoekenwissel, een fantastisch ontbijt en daarbij dan ook nog de gastvrijheid van Ruud en Gerrie. Voor de gasten is er de mogelijkheid om zelf te koken, een koelkast en vriezer om het een en ander te bewaren.

Ruime tuin met diverse zitjes en een mooi zwembad. Dit jaar voor het eerst onze e-bikes meegenomen en deze konden in een afsluitbare garage gestald worden, fietsen in dit gedeelte van de Lot is heel goed mogelijk, zeker wanneer je gebruik maakt van de diverse "boucles"die aangegeven staan op borden

Gereisd met partner in september 2017

Als een god in Frankrijk

Bas en Maureen,
    28-8-2017

Wat een heerlijke oase van rust. We waren laat in het seizoen en het was echt geweldig. Lekker zwembad, net verblijf, fantastische gastheer- en vrouw.

De omgeving is ook leuk, er is veel te doen. Het is niet alleen netjes ingericht, het is ook top onderhouden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geweldiggenoten

Fam. Meijs,
    18-8-2017

Fantastische vakantie van 2 wk gehad. Verliefd geworden op prachtig chique locatie en mooi verzorgde appartementen. Zeer vriendelijke eigenaren die ook heel lief voor onze 5 kids waren. Vertrokken om 04.00 en bij wegrijden ontdekten we 5 zakjes chips onder de ruitenwissers. Mooi zwembad en relaxte ligweide met fijne stoelen. Voor kinderen genoeg vertier, jeu de boules, tafeltennis, zandbakje, ruimte om te voetballen etc Omgeving is prachtig en genoeg te doen in omgeving. Kajakken, klimbos (vanaf 3 jaar) zwemmen in rivier, kastelen. Komen hier zeker weer terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fantastische vakantie gehad. Mooi gebied.

Dhr. Eden,
    14-12-2016

Ons appartement was goed uitgerust. We konden heerlijk buiten zitten. Vriendelijke beheerders. We werden begroet met een goed glas wijn. En het gebouw ligt in een prachtig gebied. Wij komen nog eens graag terug. Au revoir.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Geweldige ontvangst

Kees en Marjo,
    21-11-2016

Ruud en Gerrie zijn een fantastische gastheer en gastvrouw. Zij snappen hoe het hoort. De kamers waren ruim en comfortabel, beneden een zitkamer met tv, een mooie tuin en het ligt fantastisch vlakbij het super gezellige Prayssac.

Enige nadeel was dat we weer verder moesten . . .

Een absolute aanrader!

Gereisd met partner in november 2016