Camping Les Terrasses du Lac

Camping Les Terrasses du Lac
6,2

We hebben een aantal aanbieders voor Les Terrasses du Lac voor je op een rij gezet:

ACSI Eurocampings
ACSI Eurocampings

1 review over Camping Les Terrasses du Lac in het Nederlands

2006

Vriendelijk personeel

R.Jansen
17-8-2006

Vriendelijk personeel. Spreekt ook engels/duits. Sanitair wordt regelmatig schoon gehouden. Meer is geschikt voor surfen en kite-surfen.

Gereisd Anders in Thu Aug 17 2006 21:56:07 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Terrasses du Lac in Pont-de-Salars (Aveyron), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Terrasses du Lac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.