Camping Les Terrasses du Lac

Camping Les Terrasses du Lac
6,2

We hebben een aantal aanbieders voor Les Terrasses du Lac voor je op een rij gezet:

5 reviews over Camping Les Terrasses du Lac in het Nederlands

Matige camping, onvriendelijke eigenaar.

L.
13-8-2018

De camping ligt op een mooie plek aan een meer. Helaas niet het beloofde uitzicht op het meer vanwege de begroeiing. De camping wordt matig onderhouden: veel onkruid met prikdoorns in de speeltuin en bij de stacaravan, kapotte bewegwijzeringsborden enz. Het pad naar het meertje is moeilijk begaanbaar en het strandje klein. Vlak naast de camping is wel een mooi strand met twee restaurantjes. Helaas net te ver om naar toe te lopen. De stacaravan was matig, kapotte lampen en moeilijk te openen ramen. Voor onze jonge kinderen hebben wij geen animatie kunnen vinden, stond nergens aangegeven. Omdat onze kinderen niet naar de animatie wilden, hebben wij er ook niet meer naar gevraagd. Maar wij betwijfelen of deze er wel was. De eigenaar was zowel bij aankomst als vertrek niet zéér onvriendelijk.Tijdens het verblijf deed hij enigszins zijn best, maar wij durfden het niet aan om hem te wijzen op de mankementen. Helaas geen aanrader dus!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Prachtige camping op een unieke lokatie!

Fam Fieten
7-8-2016

De nieuwe eigenaar Thierry doet er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Gastvrijheid is vanzelfsprekend. De camping is een terrassencamping en dat zorgt ervoor dat je prachtige vergezichten hebt. Een in 2016 geopend zwembad maken het helemaal compleet. Het team bij de receptie spreekt prima engels en het restaurant kent een mooie menukaart. Al met al een heerlijke camping die onder leiding van de nieuwe eigenaar en zijn team alleen maar beter en beter zal worden. Wat hebben wij hier genoten en wat voelden wij ons welkom! Heerlijk!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

mooie camping

ilse
7-8-2015

Wij hebben heerlijke twee weken gehad.. Ondanks het weer. Ruime plaats en lekker rustig. Sanitair gebouw redelijk. Leuke omgeving. Meer niet te bereiken vanaf de camping dat was een tegenvaller... Even verderop met de auto is het een leuk strandje aan t meer.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

ACSI Eurocampings

Goede camping met zwembad en aan een meer

Christian
3-8-2014

De camping is prima. Onze plaats had een prachtig uitzicht over het meer en was dicht bij het goede zwembad (wat de kinderen erg leuk vonden). Het is vervelend dat het strandje en de weg naar het strandje knudde is. Een paar meter verderop ligt een publiek strandje wat veel beter is. Verder zijn de te huren kano's en waterfietsen oude rommel. In het dorpje verder op verhuren ze beter materiaal. Het meenemen van een eigenbootje is natuurlijk leuker! Verder was er elke avond animatie. Alles was alleen in het Frans. Niet leuk voor de kleine kinderen. Wel duren deze activiteiten (ook de disco en live bands) tot middernacht. Dus als je dicht bij het restaurant staat (zoals wij) was het niet mogelijk de gaan slapen voor 00:30 uur.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Redelijke camping

Margo
2-8-2012

We hebben hier 4 nachten gestaan. We stonden in de buurt van de campingwinkel/zwembad. Een hele mooie plek. In de buurt waren maar twee toiletten die maar 2x per dag werden schoon gemaakt. De toiletten werden ook gebruikt door personeel en alle campinggasten die op dat moment in het zwembad/restaurant aanwezig waren. De toiletten waren hierdoor erg vies. Op het andere gedeelte van de camping, dat ook dichter bij het meer lag, was een groter toiletblok. Hier was het schoner maar vanaf onze plek eigenlijk te ver om te lopen. Er is een mooi zwembad. Er is ook een pierenbadje aanwezig. Het uitzicht vanaf het terras bij het restaurant is prachtig. De kinderanimatie is gericht op de Franse kinderen. Er zijn wat kleine speeltoestellen aanwezig maar dan wel op het gedeelte dat dichter bij het meertje ligt. Er zijn weinig bezienswaardigheden in de omgeving.
Ik vond de camping zijn vier sterren niet waard. De prijs was te hoog ten opzichte van de kwaliteit dat er geboden werd.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Terrasses du Lac in Pont-de-Salars (Aveyron), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Terrasses du Lac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.