Camping Les Terrasses du Lac

Camping Les Terrasses du Lac
6,2

We hebben een aantal aanbieders voor Les Terrasses du Lac voor je op een rij gezet:

5 reviews over Camping Les Terrasses du Lac in het Nederlands

Mooie camping

Karen
6-8-2018

Mooie plek voor de tent, gedeeltelijk in de zon maar ook veel schaduw. Het is een typische flower camping, alles is gericht op Franse bezoekers. De eigenaar is erg vriendelijk, zijn Engels is erg beperkt. Het zwembad is schoon en erg leuk door de dubbele glijbaan. Voldoende bedjes, goed geregeld.

De toegang tot het meer verdiend meer aandacht, je moet een slecht begaanbaar pad af en er is geen ruimte om te liggen of te zitten bij het meer . De schoonmaak van het sanitair vond ik slecht, bij klachten wordt er wel wat actie ondernomen maar niet voldoende.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Geweldig leuke camping

Peter C
21-7-2013

Uiteraard verdient deze camping niet alleen 10-en. Maar de waardering die het heeft op het moment van invullen (7,1) is veel en veel te laag. Het is een erg mooie camping voor een aantrekkelijke prijs, een mooi en erg schoon zwembad waar je de hele dag in kunt zwemmen (heb dat wel anders meegemaakt in Frankrijk) en geweldig grote plekken. Wij stonden we met onze caravan, 2 bijzettenten, 1 auto en nog was er voldoende ruimte om te zitten. Omdat je vrijwel nergens overburen hebt, heb je veel privacy. Elke dag wordt er iets georganiseerd voor oud en jong, (aquajoggen, markt, clown, missverkiezing, kienen) maar wel vooral gericht op Frans sprekenden. Ook kun je via de receptie allerlei activiteiten buiten de camping afspreken zoals kanoën, raften, canyoning etc.. Daarbij komt ook nog eens dat het personeel onder leiding van Julien erg vriendelijk en hulpvaardig is. Het sanitair is prima in orde en wordt goed schoongehouden. Absoluut een aanrader, deze camping.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Leuke camping

Rick
22-8-2011

Leuke camping met een schoon sanitair. Onderaan de camping ligt een meertje.Je kunt er ook lekker eten.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

viel een beetje tegen

Arja de Bruijn
26-8-2010

We zijn hier op de bonnefooi heen gegaan, alleen van te voren even gebeld of er plek was. We hadden niet veel keus en stonden op een soort kruispunt bij het sanitair gebouw nr 2. Die werd twee keer per dag schoongemaakt door 2 jongens die smorgens erg luidruchtig waren. vreemd dat er maar twee wc's waren, die waren vaak bezet in het hoogseizoen. De toegang naar het meer is een tegenvaller, erg jammer. Veel Franse mensen en paar engelsen, voor onze zoon van 9 jaar was het lastig om aansluiting te vinden op het gedeelte waar wij stonden. Animatie is vooral voor de kleintjes en in het Frans. De uitstapjes die de moeite waard zijn liggen toch een eind uit de buurt, (1tot 1,5 uur rijden) zoals kano varen op de Tarn, het fietstreintje e.d. daarom zijn we na een paar dagen ook weer vertrokken. Ook prijzige camping! de 4 sterren vind ik niet terecht.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

Mooie rustige camping

Fam. Van de Brug
8-8-2010

Dit is een leuke camping, met grote emplacementen, keurig netjes sanitair en heel vriendelijk personeel. Erg rustig, heerlijk stokbrood verkrijgbaar en met een klein winkeltje voor het allernoodzakelijkste. Jammer dat de camping geen eigen strandje heeft; 2 km verderop is een prima strand met veel schaduw. Een aanrader voor wie een rustige camping zoekt.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jul 14 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Terrasses du Lac in Pont-de-Salars (Aveyron), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Terrasses du Lac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.