Camping Les Terrasses du Lac

Camping Les Terrasses du Lac
6,2

We hebben een aantal aanbieders voor Les Terrasses du Lac voor je op een rij gezet:

ACSI Eurocampings
ACSI Eurocampings

1 review over Camping Les Terrasses du Lac in het Nederlands

Mooie ligging

P.Veenstra
26-7-2010

Camping is vanaf 1 juli pas echt open. Tot die tijd is er niets te beleven. Zoekt u rust, ga naar deze camping. Uitzicht is mooi op die plaatsen waar het meer zichtbaar is. Echter dat is beperkt. Even naar het meer lopen is wat lastig.

Gereisd Met partner in Mon Jun 21 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Terrasses du Lac in Pont-de-Salars (Aveyron), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Terrasses du Lac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.