Géén boekingskosten

Camping Les Terrasses du Lac

FrankrijkMidi PyreneesPont-de-Salars (Aveyron)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Les Terrasses du Lac voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 15 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

15 Reviews over Les Terrasses du Lac

• 9Anton14-10-2021

Superbe. Fantastisch toiletgebouw na koude nacht.

Rust in oktober. Aardige mensen. Goed toiletgebouw.

• 10Staat v/h sanitair
  • 5L.13-08-2018

Matige camping, onvriendelijke eigenaar.

De camping ligt op een mooie plek aan een meer. Helaas niet het beloofde uitzicht op het meer vanwege de begroeiing. De camping wordt matig onderhouden: veel onkruid met prikdoorns in de speeltuin en bij de stacaravan, kapotte bewegwijzeringsborden enz. Het pad naar het meertje is moeilijk begaanbaar en het strandje klein. Vlak naast de camping is wel een mooi strand met twee restaurantjes. Helaas net te ver om naar toe te lopen. De stacaravan was matig, kapotte lampen en moeilijk te openen ramen. Voor onze jonge kinderen hebben wij geen animatie kunnen vinden, stond nergens aangegeven. Omdat onze kinderen niet naar de animatie wilden, hebben wij er ook niet meer naar gevraagd. Maar wij betwijfelen of deze er wel was. De eigenaar was zowel bij aankomst als vertrek niet zéér onvriendelijk.Tijdens het verblijf deed hij enigszins zijn best, maar wij durfden het niet aan om hem te wijzen op de mankementen. Helaas geen aanrader dus!

• 3Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 7Karen06-08-2018

Mooie camping

Mooie plek voor de tent, gedeeltelijk in de zon maar ook veel schaduw. Het is een typische flower camping, alles is gericht op Franse bezoekers. De eigenaar is erg vriendelijk, zijn Engels is erg beperkt. Het zwembad is schoon en erg leuk door de dubbele glijbaan. Voldoende bedjes, goed geregeld.

De toegang tot het meer verdiend meer aandacht, je moet een slecht begaanbaar pad af en er is geen ruimte om te liggen of te zitten bij het meer . De schoonmaak van het sanitair vond ik slecht, bij klachten wordt er wel wat actie ondernomen maar niet voldoende.

• 3Staat v/h sanitair
  • 10Fam Fieten07-08-2016

Prachtige camping op een unieke lokatie!

De nieuwe eigenaar Thierry doet er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Gastvrijheid is vanzelfsprekend. De camping is een terrassencamping en dat zorgt ervoor dat je prachtige vergezichten hebt. Een in 2016 geopend zwembad maken het helemaal compleet. Het team bij de receptie spreekt prima engels en het restaurant kent een mooie menukaart. Al met al een heerlijke camping die onder leiding van de nieuwe eigenaar en zijn team alleen maar beter en beter zal worden. Wat hebben wij hier genoten en wat voelden wij ons welkom! Heerlijk!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 8ilse07-08-2015

mooie camping

Wij hebben heerlijke twee weken gehad.. Ondanks het weer. Ruime plaats en lekker rustig. Sanitair gebouw redelijk. Leuke omgeving. Meer niet te bereiken vanaf de camping dat was een tegenvaller... Even verderop met de auto is het een leuk strandje aan t meer.

• 9Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 9Lissy und Henk12-08-2014

Campingplatz war toll

Im Juni 2014 hatten wir die Riesenauswahl über 200 Plätze; der ausgesuchte Platz hatte einen wunderbaren Ausblick auf den See. Der Eigentümer war nett und hilfsbereit. Wir werden bestimmt noch einmal diesen Platz aufsuchen.

• 9Staat v/h sanitair
  • 7Christian03-08-2014

Goede camping met zwembad en aan een meer

De camping is prima. Onze plaats had een prachtig uitzicht over het meer en was dicht bij het goede zwembad (wat de kinderen erg leuk vonden). Het is vervelend dat het strandje en de weg naar het strandje knudde is. Een paar meter verderop ligt een publiek strandje wat veel beter is. Verder zijn de te huren kano's en waterfietsen oude rommel. In het dorpje verder op verhuren ze beter materiaal. Het meenemen van een eigenbootje is natuurlijk leuker! Verder was er elke avond animatie. Alles was alleen in het Frans. Niet leuk voor de kleine kinderen. Wel duren deze activiteiten (ook de disco en live bands) tot middernacht. Dus als je dicht bij het restaurant staat (zoals wij) was het niet mogelijk de gaan slapen voor 00:30 uur.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 10Peter C21-07-2013

Geweldig leuke camping

Uiteraard verdient deze camping niet alleen 10-en. Maar de waardering die het heeft op het moment van invullen (7,1) is veel en veel te laag. Het is een erg mooie camping voor een aantrekkelijke prijs, een mooi en erg schoon zwembad waar je de hele dag in kunt zwemmen (heb dat wel anders meegemaakt in Frankrijk) en geweldig grote plekken. Wij stonden we met onze caravan, 2 bijzettenten, 1 auto en nog was er voldoende ruimte om te zitten. Omdat je vrijwel nergens overburen hebt, heb je veel privacy. Elke dag wordt er iets georganiseerd voor oud en jong, (aquajoggen, markt, clown, missverkiezing, kienen) maar wel vooral gericht op Frans sprekenden. Ook kun je via de receptie allerlei activiteiten buiten de camping afspreken zoals kanoën, raften, canyoning etc.. Daarbij komt ook nog eens dat het personeel onder leiding van Julien erg vriendelijk en hulpvaardig is. Het sanitair is prima in orde en wordt goed schoongehouden. Absoluut een aanrader, deze camping.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 6Margo02-08-2012

Redelijke camping

We hebben hier 4 nachten gestaan. We stonden in de buurt van de campingwinkel/zwembad. Een hele mooie plek. In de buurt waren maar twee toiletten die maar 2x per dag werden schoon gemaakt. De toiletten werden ook gebruikt door personeel en alle campinggasten die op dat moment in het zwembad/restaurant aanwezig waren. De toiletten waren hierdoor erg vies. Op het andere gedeelte van de camping, dat ook dichter bij het meer lag, was een groter toiletblok. Hier was het schoner maar vanaf onze plek eigenlijk te ver om te lopen. Er is een mooi zwembad. Er is ook een pierenbadje aanwezig. Het uitzicht vanaf het terras bij het restaurant is prachtig. De kinderanimatie is gericht op de Franse kinderen. Er zijn wat kleine speeltoestellen aanwezig maar dan wel op het gedeelte dat dichter bij het meertje ligt. Er zijn weinig bezienswaardigheden in de omgeving.
    Ik vond de camping zijn vier sterren niet waard. De prijs was te hoog ten opzichte van de kwaliteit dat er geboden werd.

• 7Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 8Rick22-08-2011

Leuke camping

Leuke camping met een schoon sanitair. Onderaan de camping ligt een meertje.Je kunt er ook lekker eten.

• 8Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar