Camping Domaine Troteligotte

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Super !

Karin Verhorst
9-7-2018

We hebben weer( voor de 4ekeer ) genoten op camping Troteligotte. Heerlijke ruime plaatsen en goed sanitar. Het was weer super gezellig met Reg en Agnes,de eigenaren van de camping. Voor onze schapendoes was het weer een feestje, lekker spelen en wandelen met schapendoezen van de camping ! Top !!

Heerlijk genoten van de gastvrijheid

M,van Vliet- Nederpel
31-8-2016

Hier moet niets,alles mag

Prachtige camping in een natuurlijke omgeving.

Peter Hondebrink
19-8-2016

Voor natuur liefhebbers en mensen die rust zoeken is dit een prachtige camping. De camping is een mooie uitvalsbasis om de omgeving te verkennen. In de wijnstreek Malbec is natuurlijk een bezoekje aan een wijnboerderij een " must".

Zeer vriendelijke eigenaren verwelkomen je op deze prachtige locatie.

heerlijk genoten

Pieter
19-8-2016

Lekker tot rust gekomen, maar ook verschillende activiteiten ondernomen. De eigenaren vertellen je graag over de omgeving en de mogelijkheden.

Heerlijk tot rust gekomen.

Imke Spreksel
9-8-2016

Mooi gelegen, rustige camping. Vriendelijke eigenaren, warme ontvangst met een praatje en een drankje. Glooiend terrein waar je zelf je plekje mag kiezen. Je kan 's avonds mee eten als je dat van te voren doorgeeft.

Geweldig!

amarins
18-7-2016

Heerlijke plek om tot rust te komen met fijne eigenaren

Top

A. Gils
6-7-2016

De eigenaren zijn echt geweldig. De ligging is top

fantastische camping in een mooie omgeving

A. Makken
4-7-2016

De rust en de ruimte op de camping, hele gastvrij eigenaren die veel kunnen vertellen over de omgeving.

Aan te bevelen is de de table d' hote.

Wij zijn zo gecharmeerd van de camping en de omgeving dat we er vorig jaar 4 weken zijn geweest en dit jaren in het voorjaar 2 weken en straks in augustus, september weer 4 weken gaan!

Een prachtige plek, gastvrije ontvangst

Peter en Alie Nagtegaal
26-2-2016

We hadden geen verwachtingen behalve een idee dat het informeel en rustig zou kunnen zijn. En dat kwam uit. De ontvangst gaf direct een goed gevoel. De tentplaats konden we zelf kiezen ( geen vakjes e.d.). Het terrein ligt mooi en de voorzieningen zijn prima in orde. De laatste nacht ( tent als ingepakt) hebben we gebruik gemaakt van de kamer + ontbijt. Er was een cursus beeldhouwen hetgeen nog een extra leuk sfeertje gaf. We bevelen de camping van harte aan!

Mooi plekkie!

Jannie Wildeboer
24-1-2016

Rustige, mooie , kleine camping! We zijn er nu twee keer geweest en wij komen er helemaal tot rust! Mooie omgeving! Zwemmen in de Lot is zeker aan te raden (wel waterschoenen aan doen)! Reg en Agnes zijn zeer gastvrij en behulpzaam!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Troteligotte in Pomarède, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Troteligotte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Domaine Troteligotte scoort een 9.17 uit 10 op basis van 23 reviews.