Camping Domaine Troteligotte

Camping Info

Meer campinginfo

25 reviews over Camping Domaine Troteligotte

• 10Karin14-08-2019

Relaxt, zoals een vakantie hoort te zijn !

Heerlijke kleine camping. Eigenaren zijn super vriendelijk ! En heb je een hond bij je, dan zit je goed. Die kan lekker spelen met de twee Schapendoezen van de camping. Leuke dorpjes in de omgeving en heb je advies nodig, Reg en Agnes helpen je op weg. Absoluut een aanrader ! Wij komen terug !

• 2018
    9Niels Booij16-08-2018

Charmante kleine camping voor rustzoekers.

Prachtige kleine camping. Heerlijk gelegen boven op de berg.

Geen uitkijkpunt boven op een kale berg, maar een heerlijk beschut plekje. Om samen met de kinderen tot rust te komen. Alles wat er nodig is voor een ontspannen vakantie is aanwezig en verder niets. Dagelijks vers brood van de bakker en wanneer nodig een heerlijke avond maaltijd.

Het is duidelijk dat Reg en Agnes levensgenieters zijn en als je dat zelf nog niet bent kun je het hier uitstekend leren.

Wij hebben genoten van onze tijd op deze camping en zullen er zeker nog eens terug komen.

Voor de ligging een 8 omdat het soms best even rijden is om de top bezienswaardigheden van de regio te bereiken. Voor het sanitair een 9. Prima voor elkaar en genoeg voor iedereen geen muntjes of andere ongein, maar het duurt even voor je de temperatuur van de mengkraan van de douche op orde hebt. Verder was alles prima voor elkaar de prijs viel erg mee en alles was zeer schoon.

• 10Karin Verhorst09-07-2018

Super !

We hebben weer( voor de 4ekeer ) genoten op camping Troteligotte. Heerlijke ruime plaatsen en goed sanitar. Het was weer super gezellig met Reg en Agnes,de eigenaren van de camping. Voor onze schapendoes was het weer een feestje, lekker spelen en wandelen met schapendoezen van de camping ! Top !!

• Oude reviews

10M,van Vliet- Nederpel31-08-2016

Heerlijk genoten van de gastvrijheid

Hier moet niets,alles mag

• 9Peter Hondebrink19-08-2016

Prachtige camping in een natuurlijke omgeving.

Voor natuur liefhebbers en mensen die rust zoeken is dit een prachtige camping. De camping is een mooie uitvalsbasis om de omgeving te verkennen. In de wijnstreek Malbec is natuurlijk een bezoekje aan een wijnboerderij een " must". Zeer vriendelijke eigenaren verwelkomen je op deze prachtige locatie.

• 8Pieter19-08-2016

heerlijk genoten

Lekker tot rust gekomen, maar ook verschillende activiteiten ondernomen. De eigenaren vertellen je graag over de omgeving en de mogelijkheden.

• 8Staat v/h sanitair

• 9Imke Spreksel09-08-2016

Heerlijk tot rust gekomen.

Mooi gelegen, rustige camping. Vriendelijke eigenaren, warme ontvangst met een praatje en een drankje. Glooiend terrein waar je zelf je plekje mag kiezen. Je kan 's avonds mee eten als je dat van te voren doorgeeft.

• 9amarins18-07-2016

Geweldig!

Heerlijke plek om tot rust te komen met fijne eigenaren

• 8A. Gils06-07-2016

Top

De eigenaren zijn echt geweldig. De ligging is top

• 8Staat v/h sanitair

• 10A. Makken04-07-2016

fantastische camping in een mooie omgeving

De rust en de ruimte op de camping, hele gastvrij eigenaren die veel kunnen vertellen over de omgeving. Aan te bevelen is de de table d' hote.

Wij zijn zo gecharmeerd van de camping en de omgeving dat we er vorig jaar 4 weken zijn geweest en dit jaren in het voorjaar 2 weken en straks in augustus, september weer 4 weken gaan!

2 tips over Camping Domaine Troteligotte

• Erik & Rineke, 15-07-2013

Er is op korte rijafstand een leuk plaatsje met winkels, restaurants en een bank. Een wijnproeverij bij Chateau Latuc is een aanrader.

• Nel Voerman, 18-05-2015

Behalve kampeerplekken kun je hier ook een kamer huren.

1 vraag over Camping Domaine Troteligotte

• Diaan, 04-08-2019

Wegen er naar toe

Als je wat bang aan bent gelegd, hoe is de weg er naar toe met een caravan achter de auto? Breed smalle wegen... hoog met name afgrond of normale wegen...

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan