Reviews over Pomarède

Charmante kleine camping voor rustzoekers.

Niels Booij,
    16-8-2018

Prachtige kleine camping. Heerlijk gelegen boven op de berg.

Geen uitkijkpunt boven op een kale berg, maar een heerlijk beschut plekje. Om samen met de kinderen tot rust te komen. Alles wat er nodig is voor een ontspannen vakantie is aanwezig en verder niets.

Dagelijks vers brood van de bakker en wanneer nodig een heerlijke avond maaltijd.

Het is duidelijk dat Reg en Agnes levensgenieters zijn en als je dat zelf nog niet bent kun je het hier uitstekend leren.

Wij hebben genoten van onze tijd op deze camping en zullen er zeker nog eens terug komen.

Voor de ligging een 8 omdat het soms best even rijden is om de top bezienswaardigheden van de regio te bereiken.

Voor het sanitair een 9. Prima voor elkaar en genoeg voor iedereen geen muntjes of andere ongein, maar het duurt even voor je de temperatuur van de mengkraan van de douche op orde hebt.

Verder was alles prima voor elkaar de prijs viel erg mee en alles was zeer schoon.

Super !

Karin Verhorst,
    9-7-2018

We hebben weer( voor de 4ekeer ) genoten op camping Troteligotte. Heerlijke ruime plaatsen en goed sanitar. Het was weer super gezellig met Reg en Agnes,de eigenaren van de camping. Voor onze schapendoes was het weer een feestje, lekker spelen en wandelen met schapendoezen van de camping ! Top !!

Heerlijk genoten van de gastvrijheid

M,van Vliet- Nederpel,
    31-8-2016

Hier moet niets,alles mag

Prachtige camping in een natuurlijke omgeving.

Peter Hondebrink,
    19-8-2016

Voor natuur liefhebbers en mensen die rust zoeken is dit een prachtige camping. De camping is een mooie uitvalsbasis om de omgeving te verkennen. In de wijnstreek Malbec is natuurlijk een bezoekje aan een wijnboerderij een " must".

Zeer vriendelijke eigenaren verwelkomen je op deze prachtige locatie.

heerlijk genoten

Pieter,
    19-8-2016

Lekker tot rust gekomen, maar ook verschillende activiteiten ondernomen. De eigenaren vertellen je graag over de omgeving en de mogelijkheden.

Pomarède scoort een 8,5 uit 10, op basis van 2 reviews