Hotel Grand Hotel de France

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Hotel de France voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Grand Hotel de France in het Nederlands

Prima hotel maar een aantal zaken gaan fout

Astrid Vereijken
14-8-2015

Geen personeel aanwezig/te vinden, avondeten enorm onder de maat, geen schoonmaak kamers, stinkend riool wat ze verbloemen met de geur van bijenwas. Jammer, want het kan een mooi hotel zijn op een goede locatie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Hotel de France in Pierrefitte Nestalas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Hotel de France zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Hotel de France scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.