Camping Les Prades

Camping Les Prades

7 tips over Camping Les Prades

christa-dejong, 21-7-2017

Chaos de Montpellier-le-Vieux is een prachtig natuurpark waar je mooi kan wandelen (wel entree betalen). Je kan er ook heel gaaf klimmen.

Rando aquatique op een uurtje rijden (reserveren via de camping) is een hele belevenis voor kinderen vanaf 8 jaar.

De Lidl zit in Millau op 20 minuten rijden, fijne winkel voor de grote boodschappen.

Feijen, 15-8-2016
Doe de kanotocht vanuit Le Rozier, als je geen 16 km wil kanoën. De eerste 10 km is het leukst. Vanuit Le Rozier zijn genoeg mogelijkheden. De camping heeft geen folders van andere kano-aanbieders en wil dit ook niet voor je regelen. Maar in Le Rozier is een winkeltje waar je de foto's kunt bekijken die worden genomen bij het fotopunt tijdens het eerste gedeelte van de tocht en daar hebben ze wel genoeg folders en anders internet.
Harald van Brederode, 9-7-2015
Veel mooie plekken langs het water. Kayak huur vanaf de camping. Korte of lange tocht. Doe de lange met start in les Vignes. Gierenopvang(6km), Paardrijden in La Sonnac (8km). Forel kwekerij in Le Rozier. Kasteel bij Peyerade met rdders en Jonkvrouwen. Check de tijden bij de receptie (6km). Een wandeling vanaf Le Rozier naar de top: Capluc( ca 30 min) met prachtig uitzicht overr het dal van de Tarn. Diverse grotten en andere mooie natuur.

Gert-Jan, 23-9-2014

Wij hadden een plek aan de rivier. Leuk meegenomen. Dat kost in het naseizoen niets extra's, maar ik zou er ook niet extra geld voor over hebben.

Gratis kano's zoals op de website geadverteerd? Niet gezien, gewoon betalen!

Kris, 4-8-2014
chateau peyrelade - st enimie
Jessica, 30-7-2014
Hou rekening met het feit dat je echt alleen strakke zwembroeken aan mag in het zwembad. Jammer dat je er niet met balletjes mag gooien.

Brenda Franz, 23-8-2013
Gieren spotten, paardrijtocht over de Causses Noir, tandem Parapentsprong maken in Millau. Avondmarkt op woensdagavond in Le Rozier, kanotocht op de Tarn, middeleeuwse boerderij bezoeken.