Camping Les Prades

Camping Les Prades

65 reviews over Camping Les Prades in het Nederlands

Wij hebben erg genoten !!

Marieke van der Schaaf, 14-4-2018

Het was een top camping met een leuke rivier en mooi zwembad. In de omgeving is veel te doen, het kanoën is erg aan te raden! (wij hebben de lange tocht gedaan en erg genoten) Onze dochter heeft ook nog geparapent, goede begleiding bij airzone en heel fijn dat de camping al contact hebben met hen. Het enige minpuntje was dat de camping rond augustus begint leeg te lopen en eigenlijk was er daardoor wat minder aansluiting voor onze dochter (14) en zoon (16). De tieners komen in de avond bij elkaar bij de rivier en gaan daar met zn alle kaarten enzo. Het was erg schoon en het personeel was vriendelijke. Wij hebben genoten van onze vakantie !!

Voor herhaling vatbaar

Hetty Waninge, 7-2-2018

We verbleven op deze middelgrote camping samen met onze vrienden en in totaal 3 meiden van 12, 14 en 15 jaar. We hadden een paar prima plekken, niet

overdreven groot maar wij hadden er meer dan genoeg aan met onze middelgrote tent met tarp. Ernaast kon nog een tentje voor de meiden.

We zaten direct aan de rivier. Klein stukje lopen en je kon heerlijk het water in.

Op de camping overwegend veel gezinnen met jonge en oudere kinderen. Lekker zwembad met glijbaan waar men zich goed kan vermaken. Heerlijk, een zwembad en een rivier. Veel watersportactiviteiten, ook vanaf de camping is het mogelijk om te kanoëen.

De pubers in onze leeftijd hebben het heerlijk gehad op de camping. Konden vrij snel aanhaken bij een groep. Groep treft elkaar voor bij de camping bij een Wifi punt maar gingen ook vaak samen naar het zwembad of de rivier. In het restaurant een paar keer prima gegeten.

Enige minpunt; rivier stinkt af en toe waar wij stonden.

Alles is heel goed geregeld, zonder allerlei regeltjes. Superschoon. Camping wordt professioneel en met hart en ziel gerund. Geen last van lawaai (ook niet van de handendrogers!!!) Leuke speelplekken voor de kinderen. Voor de oudere jeugd is er een luifel waar ze 's avonds kunnen zitten, aan eind van de camping dus ze kunnen lawaai maken zonder dat iemand er last van heeft. Af en toe komt de badmeester daar even langs om een oogje in hetvzeil te houden, zonder boeman te zijn. Restaurant prima, redelijke prijzen. Sandwiches en friet en pizzac om af te halen. De plekken aan de rivier zijn het mooist. De mensen van de camping zijn zeer klantvriendelijk, doen wat ze beloven en zullen er alles aan doen om je een leuke vakantie te bezorgen.

Leuke camping

Sander Jurjens, 20-8-2017

Leuke camping aan een mooie rivier (met leuke stroomversnelling) en een mooi zwembad. Goede ligging van alles te doen in de omgeving. Het was fijn geweest wanneer er wat meer privé was op de staanplaatsen dmv heggen. Sanitair bijzonder netjes werd meerdere malen per dag schoongemaakt. Rivier leuk voor iedereen, zwemmen in diep gedeelte, dammen bouwen in ondiep gedeelte, stroomversnelling en springen van de rotsen. Zwembad leuk maar niet bijzonder. Voor de kleinere kinderen niet heel veel te doen. In de twee en een halve week dat wij er waren was de kids club bv maar drie keer open. Animatie minimaal als je dit belangrijk vind valt deze camping af. Wij hebben nu op meerdere campings gestaan in deze regio en dit was een mooie camping die zeker de moeite waard is om te bezoeken!

Super vakantie

Roel, 12-8-2017

Wat hebben we hier een toptijd gehad. We hadden een plek aan de rivier en dat was heerlijk. Voor onze plek zat de stroomversnelling, wat een extra dimensie gaf.

Het sanitair, het restaurant en het zwembad zag er allemaal top uit.

De camping was rustig gelegen en lag ook gunstig wat betreft activiteiten/uitstapjes. Veel dingen waren binnen 30 minuten van de camping. Natuurschoon, grotten, kanoën, een oud kasteel enz.

Wat ons verder opviel, is dat het na 22.00 uur stil was op de camping.

Voor boodschappen kan je naar een kleine supermarkt in Le Rozier (4KM) of je gaat naar Millau (20 KM) voor de grote jongens.(en dan natuurlijk meteen het viaduct daar bekijken)

Wat ik nog extra onder de aandacht wil brengen, is de tomeloze inzet van de mensen op deze camping. Ze werkten zich echt uit de naad, om het je naar je zin te maken. Je zag ze schoonmaken, in de winkel werken, het restaurant runnen en bij de receptie. En dat alles met een glimlach.

Voor ons zeker een camping om nog eens naar toe te gaan!!

Prima camping

Mar en Jan, 11-8-2017

Camping ligt direct aan de rivier, maar wel geïsoleerd, 10 km rijden naar de supermarkt. Sanitair wordt prima schoongehouden.

Scheldend personeel, blijf weg van het sanitair!

Filip H., 8-8-2017

Mooie camping, top omgeving, leuke rivier, zwembad, maar.. de badmeester heeft een van onze vrienden uitgescholden voor al de zwembadgasten, gezien hij op zijn eerste dag met een drankje het zwembad binnenkwam (en niet wist dat het niet mocht), dat "het geen Club Med is en hij zijn drankje terug mee naar zijn tent moet nemen of hij ging hem op zijn bek slaan" of hoe vertaalt u anders "sinon je te casse ta gueule". Onwaarschijnlijk.. Blijf met je staanplaats zeker 50m weg van de sanitaire blokken. De eigenaresse is hyper hygiënisch, sanitair wordt tot 6x gepoetst per dag, maar ze heeft sinds dit jaar ook een heuse Dyson Airblade handendroger op elke blok sanitair (x3) laten installeren met een scherpe vliegtoon, van het OUDE TYPE DYSON met enorm veel herrie 85db; dat is het niveau van een volle bar die staat te roepen naast je tent, terwijl er sinds 2 jaar al Dysons op de markt zijn met 50% minder volume!! Begrijpe wie kan dat ze deze oude types neemt op een plek waar mensen komen uitrusten! Kids en wij werden er wakker van om 6u30, we stonden op 20m ervan. In de avond op de sanitair-piek tussen 21u en 23u gaf het wel erg veel lawaai, dus geen rust en onze kinderen konden de slaap ook niet vatten. Toen we dit aankaartten kregen we de blik des duivels van de eigenaresse toegeworpen (het was haar paradepaardje dit jaar zo bleek, maar zéér ongewenst, zo mochten we ook bij andere campinggasten horen "wie heeft er nu een Dyson nodig op een camping") en sindsdien hebben we er ook geen vriendelijk woord meer uitgekregen. Na een week, ze kreeg er nog meer klachten over, heeft ze een papier gehangen dat ze hem na 22u niet meer mochten gebruiken, echter constant Dysonherrie na 22u.. Ook in de ochtend vanaf 6u30 zelfde.. We hebben toen zelf een Timer/stopcontact gekocht om haar te laten zien dat je hem zo van 22u tot bvb 8u 's ochtends kan uitschakelen, waarop ze ons vermanend/roepend zei dat ze dat niet mocht gebruiken en we maar beter konden verhuizen als het ons stoorde??!! Ze heeft toen toch na aandringen haar technisch personeel de opdracht gegeven een oplossing te zoeken zodat we in de avond en ochtend een rustig moment hadden, want de hele dag liep de Dyson verder te zingen uiteraard, en dat is zéér eufemistisch uitgedrukt. Er werd toen gezegd dat ze hem van 23u tot 8u zouden afzetten, nochtans hadden ze zelf briefje gehangen om hem na 22u niet meer te gebruiken?? Begrijpe wie kan.. Wij hebben aangedrongen om toch tenminste vanaf 22u uit te schakelen, zodat onze kinderen konden slapen en wij ook een beetje een rustige avond konden genieten. De eigenaresse heeft dit met veel tegenzin toegestaan, het leek alsof ze een veldslag verloren had!! Zo aangedaan.. Dus vanaf dan hadden we het rustig op onze plek tussen 22u en 08u 's ochtends, maar verder liep heel de dag die machine herrie te maken en ze hangen er nog steeds. Hoe drukker de camping wordt, hoe vaker de Dyson ook gebruikt wordt en dus hoe meer herrie er gemaakt wordt.. Het relaas van onze reis, die Dyson loopt er als een rode HYPER STORENDE DRAAD door en we zouden echt NIEMAND aanraden in de buurt van de sanitair blokken te gaan staan en er minstens 50m vanaf te blijven, want je hebt overdag een pak minder rust dan elders op de camping! Het overige personeel is zeer ten dienste van de klanten, maar de eigenaresse loopt er zeer gestresseerd bij en kan geen enkele opmerking meer normaal beantwoorden hoe drukker het wordt. bvb De eerste dag zei ze onze wagen op een bepaalde plek te zetten, na 2 weken vermaande ze ons op gesticulerende en kwade wijze dat we onze wagen verder weg moesten zetten en dat ze "nooit tegen ons had gezegd dat we onze wagen op die plek mochten zetten". Bij het uitchecken heeft ze ons tot 3x toe gemeden, nochtans wensten we haar te bedanken voor haar begrip. Niet leuk vertrekken zo. Voor ons nooit meer met deze eigenaresse, maar gelukkig héél véél andere toffe campings langs de Tarn! La Resclauze, Les Bords du Tarn, Les Peupliers, Peyrelade etc.. Doen!

Heerlijke vakantie!!!

Yvette Dubois, 7-8-2017

Wat hebben onze kinderen (en wij dan ook automatisch) genoten op deze camping!! Heerlijk zwemmen in het zwembad, glijden van de glijbaan!!!! Daarna snel naar de rivier om van de stroomversnelling te gaan!!! Het sanitair zag er netjes uit, en er komt warm water uit de kraan! Erg belangrijk vind ik! Er is niets zo storend als iedere ochtend onder een lauwe/koude douche te staan! Maar dat is hier zeker niet het geval! Het restaurant vonden wij persoonlijk wat minder, maar smaken verschillen! Iedere ochtend is er vers brood in het winkeltje op de camping! Personeel is overal vriendelijk en behulpzaam!!!!

Erg fijne camping

C. de Jong, 21-7-2017

Heerlijke vakantie gehad op deze camping. Het personeel rent en vliegt voor hun gasten, erg aardige mensen die goed Engels (de badmeester zelfs Nederlands) spreken. Het zwembad is niet heel groot maar prima voor kinderen met een leuke glijbaan. Let wel op dat je alleen een strakke zwembroek aan mag. Er zijn grote trampolines, een ruim sportveld, elke dag gratis boogschieten en ook de rivier zorgt voor veel vermaak. Het restaurant is netjes en het eten lekker. De winkel is echt prima met elke dag vers brood van de bakker verderop. Grote supermarkten zijn wel 20 minuten rijden (bijv Lidl en Carrefour market). De mobile homes zijn erg netjes, schoon, liggen centraal in een leuk straatje. De bedden liggen niet super, maar de inventaris is echt goed (nog nergens anders 2 goede(!) koekenpannen in een stacaravan aangetroffen bijv). De omgeving is prachtig en erg geschikt voor sportieve uitjes, klimmen, kanoën, canyonning, parapenten, wandelen, allemaal even leuk. Aanrader!

ligging en omgeving de eigenaren fijne mensen voelt als thuis komen .,heb geen opmerking.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Prades in Peyreleau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Prades zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Prades scoort een 8 uit 10 op basis van 102 reviews.