Camping Les Prades

108 reviews over Camping Les Prades in het Nederlands

Super camping!

Chantal
15-8-2018

Geweldige tijd gehad, sanitair altijd keurig netjes. Wij hadden een plek aan de rivier, was geweldig. Heerlijk zwemmen in de rivier en prachtige omgeving. Beheerders zijn erg aardig.

Prettig verblijf

Fam. Van Loo
12-8-2018

De camping ligt mooi gelegen aan de rivier. De rivier heeft nabij de camping een leuke stroomversnelling. De camping heeft mooie ruime staanplaatsen met over t algemeen schaduw. Schaduw hadden we dit jaar ook nodig ivm uitzonderlijk mooi weer 35 graden plus, 2,5 week lang. We zijn direct de eerste dag wezen eten bij t restaurant op de camping. Eten was zeer matig. Pizza’s uit diepvriesvak bij de ah zijn beter! Er heerst een goede sfeer op de camping, die goed geleid wordt door de eigenaar en zijn team. Er is genoeg te doen in deze mooie omgeving, echter hadden wij het na 2,5 week wel gezien. Top vakantie, aanrader!

Heerlijk relaxte camping.

mar
5-8-2018

Sanitair schoon, wc papier buiten de wc, geen toiletbrillen. Enkele kleuterwc's, hurktoilletten en gewone wc's en op ons blok 2 invalidetoiletten. Alle douches met wastafel, erg fijn. En altijd warm water! De kinderen (8-13 jaar) vonden camping erg fijn: fijne rivier, glijbaan in het zwembad, tennisbaan, en genoeg schaduw te vinden. Wifi was er bij middelste sanitairgebouw maar werkte niet altijd even goed begreep ik. Het was pas net voor vertrek dat we de gratis kano's en sup's vonden: bij het speelveld naast tennisbaan doorlopen, langs een huis af, kom je op een strandje waar ze liggen. We hadden het natuurlijk ook eerder kunnen vragen. Rivier fijne stroming, en ook zeker diep genoeg om gewoon te zwemmen. Verder wat rotsen waar je vanaf kan springen. Het strandje bij de rivier staan een tiental ligbedden: ook prettig. De Dysonhanddroger niet gehoord, het ruisen van de rivier overstemde m ;-). 2 weken genoten hier.

Fantastische camping

Fam. van Grunsven
4-8-2018

In Juli bijna 3 weken met de vouwwagen op deze camping gestaan met kinderen van 7 en 9 jaar. Het is een erg leuke camping in een mooie omgeving. Verder is er een leuk zwembad waar altijd genoeg ligbedjes beschikbaar zijn. De camping ligt aan de rivier de Tarn waar je lekker kunt zwemmen in de stroomversnelling, springen van de rotsen of dammetjes kunt bouwen. Het sanitair word meerdere keren per dag schoongemaakt en ziet er netjes uit, ook is het douche/afwas water lekker warm/heet. Wat ook zeker vermeld mag worden is dat de nieuwe eigenaren met passie de camping runnen, de hele dag hebben ze een lach op hun gezicht en helpen je waar ze maar kunnen. Erg leuk is de kanotocht vanaf de camping, vooral de 16km. Ook kun je van ma t/m vrij van 17:00 tot 18:00 uur gratis boogschieten, de eigenaar is er dan bij en legt je alles uit en zorgt dat het veilig gebeurd. Wij hebben een top vakantie gehad en komen zeker nog eens terug.

fantastisch, een aanrader

Lander en Lisa
2-8-2018

Een echt warm onthaal door Gilles en Sophie, nieuwe uitbaters die er helemaal voor gaan. Een leuk zwembad, tof riviertje om te zwemmen, vissen, dammetjes bouwen, leuk voor de kinderen. voldoende ruimte om te spelen.

Er heerst een rustige familiale sfeer, de camping is heel rustig gelegen, één van de weinige aan de linkeroever van de Tarn, de meeste bezienswaardigheden op 30 minuten afstand, grote supermarkten in Millau (20 km) en op vrijdag een leuke markt.

Heel leuk dat je vanop de camping kan canoeën, Het maison de vautours, grottes de d'argilan en de vélorail d'alzac zijn aanraders om een uitstap te doen.

Het sanitair was proper en werd regelmatig gepoetst.

De eerste twee weken van juli zijn heel rustig.

Ons zie je hier zeker nog eens terug op deze camping.

Rob
2-7-2018

Voor de zoveelste keer 14 jaar al op de camping wel nieuwe eigenaar hele aardige en lieve mensen doen verschrikkelijk hun best alles word goed schoon gemaakt in het voorjaar verwarmde douch cabine zijn daar 7 weken geweest hele mooie camping omgeving schitterend in het voorjaar bloeien er alle soorten bloemen uitstapje naar de markt Millau ook mooi kies niet de grote wegen maar de binnen wegen dan zien je genoeg ervaar het zelf de camping is ok .

groetjes aan Gil en Shofie de eigenaars.

Wij hebben erg genoten !!

Marieke van der Schaaf
14-4-2018

Het was een top camping met een leuke rivier en mooi zwembad. In de omgeving is veel te doen, het kanoën is erg aan te raden! (wij hebben de lange tocht gedaan en erg genoten) Onze dochter heeft ook nog geparapent, goede begleiding bij airzone en heel fijn dat de camping al contact hebben met hen. Het enige minpuntje was dat de camping rond augustus begint leeg te lopen en eigenlijk was er daardoor wat minder aansluiting voor onze dochter (14) en zoon (16). De tieners komen in de avond bij elkaar bij de rivier en gaan daar met zn alle kaarten enzo. Het was erg schoon en het personeel was vriendelijke. Wij hebben genoten van onze vakantie !!

Voor herhaling vatbaar

Hetty Waninge
7-2-2018

We verbleven op deze middelgrote camping samen met onze vrienden en in totaal 3 meiden van 12, 14 en 15 jaar. We hadden een paar prima plekken, niet

overdreven groot maar wij hadden er meer dan genoeg aan met onze middelgrote tent met tarp. Ernaast kon nog een tentje voor de meiden.

We zaten direct aan de rivier. Klein stukje lopen en je kon heerlijk het water in.

Op de camping overwegend veel gezinnen met jonge en oudere kinderen. Lekker zwembad met glijbaan waar men zich goed kan vermaken. Heerlijk, een zwembad en een rivier. Veel watersportactiviteiten, ook vanaf de camping is het mogelijk om te kanoëen.

De pubers in onze leeftijd hebben het heerlijk gehad op de camping. Konden vrij snel aanhaken bij een groep. Groep treft elkaar voor bij de camping bij een Wifi punt maar gingen ook vaak samen naar het zwembad of de rivier. In het restaurant een paar keer prima gegeten.

Enige minpunt; rivier stinkt af en toe waar wij stonden.

Alles is heel goed geregeld, zonder allerlei regeltjes. Superschoon. Camping wordt professioneel en met hart en ziel gerund. Geen last van lawaai (ook niet van de handendrogers!!!) Leuke speelplekken voor de kinderen. Voor de oudere jeugd is er een luifel waar ze 's avonds kunnen zitten, aan eind van de camping dus ze kunnen lawaai maken zonder dat iemand er last van heeft. Af en toe komt de badmeester daar even langs om een oogje in hetvzeil te houden, zonder boeman te zijn. Restaurant prima, redelijke prijzen. Sandwiches en friet en pizzac om af te halen. De plekken aan de rivier zijn het mooist. De mensen van de camping zijn zeer klantvriendelijk, doen wat ze beloven en zullen er alles aan doen om je een leuke vakantie te bezorgen.

Leuke camping

Sander Jurjens
20-8-2017

Leuke camping aan een mooie rivier (met leuke stroomversnelling) en een mooi zwembad. Goede ligging van alles te doen in de omgeving. Het was fijn geweest wanneer er wat meer privé was op de staanplaatsen dmv heggen. Sanitair bijzonder netjes werd meerdere malen per dag schoongemaakt. Rivier leuk voor iedereen, zwemmen in diep gedeelte, dammen bouwen in ondiep gedeelte, stroomversnelling en springen van de rotsen. Zwembad leuk maar niet bijzonder. Voor de kleinere kinderen niet heel veel te doen. In de twee en een halve week dat wij er waren was de kids club bv maar drie keer open. Animatie minimaal als je dit belangrijk vind valt deze camping af. Wij hebben nu op meerdere campings gestaan in deze regio en dit was een mooie camping die zeker de moeite waard is om te bezoeken!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Prades in Peyreleau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Prades zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Prades scoort een 8.08 uit 10 op basis van 108 reviews.