Vakantiepark Residence le Privilege

Meer vakantiepark info

6 reviews over Vakantiepark Residence le Privilege

• 2Fam. De Hondt02-08-2011

Nooit Meer

Ik ben het er volledig mee eens met de uitspraak van de fam. Hofman Ook wij waren er geweest idd het zwembad was niet verwarmd alhoewel het vermeld stond in de Brochure een echte schande is het vooral voor de kinderen ze konden amper zwemmen Moesten wij niet steeds kunnen vluchten richting spanje Ainsa was ook onze vakantie een drama geweest en daarbij jammer van zoover met hun weerberichten klopte totaal niet zij gaven aan voor die 14 dagen prachtig weer wat was dat een teleurstelling voor ons jullie haden er beter regen bijgezet

de beoordelingen met hoge cijfers klopt niet. -het zwembad was ijs en ijskoud,bijna niet te doen -bij bewolkt weer hangt er een dichte wolk om het appartament heen -het personeel accepteer alleen als je frans of belg ben,anders zijn ze onvriendelijk -als je stadjes wil bezoeken moet je ver rijden bv naar toelouse of lourders -er is maar 1 wasmachine en 1 droger -supermarkten erg duur -s`avonds moet je de kachels aan doen zo koud is het er

• 8Ligging t.o.v. pistes
      • 3Onderkomen
      • 2Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9De Vulder10-08-2010

al twee keer geweest, super!

prachtige omgeving, rustig, vriendelijk personeel, alles aanwezig voor een fijne vakantie

• 9Onderkomen
      • 7Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 9marisca16-02-2010

dik in orde

viel heel goed mee, met zes kinderen is het niet makkelijk een betaalbare vakantie te vinden, met zwembad etc, fantastisch!

• 9Ligging t.o.v. pistes
      • 9Onderkomen