Reviews over Peyragudes les Agudes

Heel gezellig en gastvrij

kirstentholen,
    28-9-2014

Les Cimes was voor ons een prima tussenstop op onze motorreis door Frankrijk en Spanje. ruime, nette kamers, een prima douche, lekker eten en zeer gastvrije en vriendelijke eigenaars. Vero en Fred hartelijk dank.

Hotel 'Les Cimes' klein maar fijn...

Theo Noordewier,
    6-2-2012

Hotel 'Les Cimes' in Estarvielle licht aan de voet van de Col de Peyresourde op een (auto)kwartier van de pistes van het skigebied Peyregudes. Het is een klein hotel gerund door een bereisd stel dat veel moeite heeft gestoken in de decoratie van de kamers, vaak met hun reisdoelen als thema. De kamers zijn eenvoudig maar goed. Er is een centrale woonkamer, een materiaal ruimte voor skies. Fred CHUPIN en zijn vrouw zijn een dynamisch stel met een voelbare energie. Behalve een goed gastheer is hij een goede chef.

De prijs-kwaliteit is buitengewoon. Wij verbleven in de Indiaase kamer, Half-pension voor €48,00 pp.

leuke vakantieplaats

familie Boudry-Lewyllie,
    7-8-2011

Twee weken verbleven in residentie Privilege, en we hebben er een leuke vakantie gehad. De commentaren hieronder betreffen vooral het weer, maar dit kan je toch nergens voorspellen? We hebben gedurende deze 2 weken heel mooi weer gehad, en een paar mindere dagen, maar de residentie was ok. Misschien minpunt, zwembad niet verwarmd, en geen werkende liften in het gebouw, en met valiezen en boodschappen sleuren van beneden de parking naar boven, want de residentie moet autovrij blijven. Heel veel trappen, dus niet geschikt voor mindervaliden. Verder was het appartement in orde, klein, maar alles wat je nodig hebt. Op een hoogte van 1600 meter weet je dat het toch iets kouder is dan in een vallei. Heel veel leuke dorpjes in de dichte omgeving: Luchon, Arreau, Val de Louron, Bielsa, Bossost, ... kortom, we hadden het er zeker naar onze zin.

al twee keer geweest, super!

De Vulder,
    10-8-2010

prachtige omgeving, rustig, vriendelijk personeel, alles aanwezig voor een fijne vakantie

dik in orde

marisca,
    16-2-2010

viel heel goed mee, met zes kinderen is het niet makkelijk een betaalbare vakantie te vinden, met zwembad etc, fantastisch!