Vakantiehuis Gîte Les Sangliers

Vakantiehuis Gîte Les Sangliers
9,2

6 tips over Vakantiehuis Gîte Les Sangliers

miranda, 22-5-2015
Samen met je hond kan je mooie wandelingen maken, direct vanuit het vakantiehuis.
lotus658, 19-4-2015

Le Sidobre, bijzondere rotsformaties.

Een bezoek aan een lokale wijnboer om wijn te proeven èn te kopen

Christa Aardenburg, 1-9-2014
Vergeet niet je wandelschoenen in te pakken want mooier wandelgebied kun je bijna niet vinden: zeer afwisselend gebied met diepe kloven, beekjes, glooiend toscane-ahtig landschap, wijngaarden etc, prachtige oude stadjes en veel bijzondere historie te ontdekken. Natuurlijk moet je ook wijn gaan proeven ergens langs de weg bij een wijnboer en voor wie geen alcohol drinkt is de mousserende druivensap van domaine Lamothe echt een aanrader (en de wijn zeker ook!)

We hebben een aantal aanbieders voor Gîte Les Sangliers voor je op een rij gezet:

koen, 23-4-2014
    Foret de Grezines (herten!) , de dorpjes Puycelcy, Penne, Bruniquel, etc. en natuurlijk ok de wijnen in deze streek (Gaillac)
    Joseline Martens, 22-7-2013

Als je 's nachts vertrekt of aankomt is een zaklamp nuttig, zeker om de auto te laden.Je zit op een berg, geen winkels in de buurt.Een koelbox of tas is handig als je boodschappen gaat doen.

Ga je op restaurant, probeer dan zeker de streekgerechten en wijnen.In veel restaurantjes kan je een dagmenu eten vanaf €9 a €11: soep, hoofdgerecht en dessert.

Bezoek zeker de mooie dorpjes: Saint-cirq-lapopie, Puycelci,Penne,Bruniquel en nog veel meer!

Van Dieren, 5-7-2013
    Vraag gastheer Roger naar zijn kennis van de omgeving. Ook op de website van de Gite staan zijn blogs. Wij hebben zijn tips opgevolgd en een heerlijke tijd gehad. Roger vertelt vol passie over de streek! Bezoek de zondagmarkt in Saint Antonin Noble Val. Heerlijk inslaan voor de week!