Vakantiehuis Gîte Les Sangliers

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

38 reviews over Vakantiehuis Gîte Les Sangliers

• 10Familie Vanbesien05-10-2017

Zoals de 9 vorige keren: exellent!

Alles is aanwezig.Het huisje is volledig ingericht en uitstekend gelegen.Prachtige omgeving.Wandelmogelijkheden zat.Prachtige en goed afgesloten tuin.Zeer rustig.Er is nu ook een afgesloten hondenren aanwezig met beschutting tegen zon en regen.Opgelet:winkels liggen niet bij de deur.Plannen bij winkelen.Nadine & Roger:bedankt voor de vorige keren met jullie vriendelijk onthaal,uitleg.... Tot volgend jaar in Juni. Viviane & Rudy

Gereisd met partner in september 2017

• 8Martin11-09-2017

Ideaal met onze dochter en de honden

Supergrote en volledig omheinde tuin. Huis simpel maar netjes ingericht en zeer schoon. Geen vaatwasser. Veel insecten 's avonds, supermarkt 20 minuten met de auto. Veel wandelingen in de omgeving die zeer goed zijn aangegeven, zowel direct vanaf het huis of vanaf een ander startpunt. Gastvrije ontvangst en vertrek (de huidige eigenaren stoppen wel per eind dit seizoen).

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Astrid, Pim & 3 doggies29-08-2017

Super relaxt met honden.

Heerlijke plek in 'Het Toscane van Frankrijk'. Chalet ligt wat hoger met genoeg beschutting dus ook met het warme weer in Augustus aangenaam koel. De tuin is werkelijk fantastisch met geen ontsnappen mogelijk voor de honden. Weinig tot geen prikkels vanuit de omgeving dus honden sloegen weinig aan. Er is nu zelfs een grote buiten-ren -onder de bomen- met een overdekt gedeelte (hek zeker 2 meter hoog).

Het chalet zelf verraste in positieve zin: geen breed, maar wel een prima bed, nette, moderne badkamer met erg goede douche en prima uitgeruste keuken. En ach, de inrichting van de woonkamer went ook snel. ; ) In de omgeving genoeg te doen, te wandelen, te eten en te drinken. Winkels wel op afstand.

Het chalet gaat over in andere handen, begrepen wij, en dan zal ook buurman Roger er niet meer de scepter zwaaien, maar op verzoek is hij vast en zeker nog beschikbaar met zijn onmetelijke kennis over de omgeving. En zegt men niet: Een goede buur, is beter… etc. ?! : ) Wij hebben genoten!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Wim en Esther20-08-2017

Twee heerlijke weken in Font blanque

De honden zijn meer dan welkom. Alle ruimt, een mooie kennel en een enorm bos in de achtertuin. Zij, en wij hebben een heerlijke buitenvakantie gehad.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Lily14-07-2017

Heerlijke plek voor een vakantie met je hond(en)!

Gastvrij ontvangen door Roger en Nadine, die ons veel tips over de omgeving hebben gegeven. Een heel fijn huisje voor 2 personen met alles erop en eraan. Een geweldige tuin waar zowel wij als onze hond van hebben genoten. Een prima uitvalsbasis voor wandelingen in het Gresigne bos en bezoeken aan de dorpen in de omgeving. Kortom alle ingredienten voor een heerlijke vakantie zijn hier aanwezig!!

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Ann26-06-2017

leuke bestemming met honden

mooie tuin voor de honden, huisje niet modern maar alles wat je nodig hebt

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Sandra en nico24-06-2017

Top vakantie...zo genoten 👍👍👍

Super verblijf. Rust rust en nog ès rust. Meer hadden we niet nodig. Prachtig huisje, niks tekort mooi onderhouden en prachtige tuin om te genieten, wat we zekers gedaan hebben met onze hond max. Roger en nadine ....prachtig vriendelijke mensen waar je voor alles terecht kan 👍👍👍. Ja wat moet ik nog meer zeggen. We hebben genoten. Xxx

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Familie Vanbesien29-09-2016

Uitstekend

Niet vergeten:we zitten hier wel aan de rand van het bos .Winkels zijn wel veraf.Dus een beetje plannen bij het winkelen.Uitstekende locatie.Ruimte zat voor de honden.Knus voor de baasjes.Alles present.Voor uitleg,info...zich wenden tot Roger of Nadine.Succes verzekerd.We waren hier reeds een zestal keer en hebben reeds gereserveerd voor volgend jaar.

Gereisd met partner in september 2016

• 9D. Wichems11-09-2016

vakantiegevoel

Je bent echt met vakantie hier. Rust en ruimte heb je hier. Dankzij de beheerder heb je keuze uit vele lange en korte wandelingen die starten bij het vakantiehuis. Wat ons betreft ontbrak er helemaal niets aan de inrichting. De ligstoelen willen we ook thuis graag. De honden konden mooi achter elkaar aanrennen in de grote tuin (of achter een incidenteel konijn aan).

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Flip Mulder31-07-2016

Heerlijk genoten, vooral van de tuin en omgeving

Het huisje is wat klein en meubels zijn wat gedateerd, maar het heeft wel alles wat je nodig hebt. Weinig luxe maar wel volledig. Nu is dit natuurlijk ook prima op de fotos te zien.

De tuin is heerlijk, erg groot en altijd zon en schaduw. Net waar je behoefte aan hebt. Genoeg privacy en goed verzorgd en sfeervol. Ook de hond heeft zich er prima vermaakt (tuin is goed afgesloten).

Prima wandelen en dorpjes bezoeken in de directe omgeving waarbij de gastheer en vrouw (Roger en Nadine) altijd enorm zijn te helpen met raad, tips en plannen. Ook op de site is meer dan genoeg te vinden (en zo niet, dan helpt Roger wel!)

Gereisd met partner in juli 2016

Vakantiehuis Gîte Les Sangliers info