Vakantiehuis Gîte Les Sangliers

Vakantiehuis
Vakantiehuis Gîte Les Sangliers
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Gîte Les Sangliers voor je op een rij gezet:

35 reviews over Vakantiehuis Gîte Les Sangliers in het Nederlands

Zoals de 9 vorige keren: exellent!

Familie Vanbesien
5-10-2017

Alles is aanwezig.Het huisje is volledig ingericht en uitstekend gelegen.Prachtige omgeving.Wandelmogelijkheden zat.Prachtige en goed afgesloten tuin.Zeer rustig.Er is nu ook een afgesloten hondenren aanwezig met beschutting tegen zon en regen.Opgelet:winkels liggen niet bij de deur.Plannen bij winkelen.Nadine & Roger:bedankt voor de vorige keren met jullie vriendelijk onthaal,uitleg....

Tot volgend jaar in Juni.

Viviane & Rudy

Ideaal met onze dochter en de honden

Martin
11-9-2017

Supergrote en volledig omheinde tuin. Huis simpel maar netjes ingericht en zeer schoon. Geen vaatwasser. Veel insecten 's avonds, supermarkt 20 minuten met de auto. Veel wandelingen in de omgeving die zeer goed zijn aangegeven, zowel direct vanaf het huis of vanaf een ander startpunt. Gastvrije ontvangst en vertrek (de huidige eigenaren stoppen wel per eind dit seizoen).

Super relaxt met honden.

Astrid, Pim & 3 doggies
29-8-2017

Heerlijke plek in 'Het Toscane van Frankrijk'. Chalet ligt wat hoger met genoeg beschutting dus ook met het warme weer in Augustus aangenaam koel. De tuin is werkelijk fantastisch met geen ontsnappen mogelijk voor de honden. Weinig tot geen prikkels vanuit de omgeving dus honden sloegen weinig aan. Er is nu zelfs een grote buiten-ren -onder de bomen- met een overdekt gedeelte (hek zeker 2 meter hoog).

Het chalet zelf verraste in positieve zin: geen breed, maar wel een prima bed, nette, moderne badkamer met erg goede douche en prima uitgeruste keuken. En ach, de inrichting van de woonkamer went ook snel. ; ) In de omgeving genoeg te doen, te wandelen, te eten en te drinken. Winkels wel op afstand.

Het chalet gaat over in andere handen, begrepen wij, en dan zal ook buurman Roger er niet meer de scepter zwaaien, maar op verzoek is hij vast en zeker nog beschikbaar met zijn onmetelijke kennis over de omgeving.

En zegt men niet: Een goede buur, is beter… etc. ?! : )

Wij hebben genoten!

Natuurhuisje

Twee heerlijke weken in Font blanque

Wim en Esther
20-8-2017

De honden zijn meer dan welkom. Alle ruimt, een mooie kennel en een enorm bos in de achtertuin. Zij, en wij hebben een heerlijke buitenvakantie gehad.

Gastvrij ontvangen door Roger en Nadine, die ons veel tips over de omgeving hebben gegeven. Een heel fijn huisje voor 2 personen met alles erop en eraan. Een geweldige tuin waar zowel wij als onze hond van hebben genoten. Een prima uitvalsbasis voor wandelingen in het Gresigne bos en bezoeken aan de dorpen in de omgeving. Kortom alle ingredienten voor een heerlijke vakantie zijn hier aanwezig!!

leuke bestemming met honden

Ann
26-6-2017

mooie tuin voor de honden, huisje niet modern maar alles wat je nodig hebt

Top vakantie...zo genoten 👍👍👍

Sandra en nico
24-6-2017

Super verblijf. Rust rust en nog ès rust. Meer hadden we niet nodig. Prachtig huisje, niks tekort mooi onderhouden en prachtige tuin om te genieten, wat we zekers gedaan hebben met onze hond max. Roger en nadine ....prachtig vriendelijke mensen waar je voor alles terecht kan 👍👍👍. Ja wat moet ik nog meer zeggen. We hebben genoten. Xxx

Uitstekend

Familie Vanbesien
29-9-2016

Niet vergeten:we zitten hier wel aan de rand van het bos .Winkels zijn wel veraf.Dus een beetje plannen bij het winkelen.Uitstekende locatie.Ruimte zat voor de honden.Knus voor de baasjes.Alles present.Voor uitleg,info...zich wenden tot Roger of Nadine.Succes verzekerd.We waren hier reeds een zestal keer en hebben reeds gereserveerd voor volgend jaar.

vakantiegevoel

D. Wichems
11-9-2016

Je bent echt met vakantie hier. Rust en ruimte heb je hier. Dankzij de beheerder heb je keuze uit vele lange en korte wandelingen die starten bij het vakantiehuis.

Wat ons betreft ontbrak er helemaal niets aan de inrichting. De ligstoelen willen we ook thuis graag. De honden konden mooi achter elkaar aanrennen in de grote tuin (of achter een incidenteel konijn aan).

Heerlijk genoten, vooral van de tuin en omgeving

Flip Mulder
31-7-2016

Het huisje is wat klein en meubels zijn wat gedateerd, maar het heeft wel alles wat je nodig hebt. Weinig luxe maar wel volledig. Nu is dit natuurlijk ook prima op de fotos te zien.

De tuin is heerlijk, erg groot en altijd zon en schaduw. Net waar je behoefte aan hebt. Genoeg privacy en goed verzorgd en sfeervol. Ook de hond heeft zich er prima vermaakt (tuin is goed afgesloten).

Prima wandelen en dorpjes bezoeken in de directe omgeving waarbij de gastheer en vrouw (Roger en Nadine) altijd enorm zijn te helpen met raad, tips en plannen. Ook op de site is meer dan genoeg te vinden (en zo niet, dan helpt Roger wel!)

Natuurhuisje

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Gîte Les Sangliers in Penne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Gîte Les Sangliers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.