Vakantiehuis Gîte La Bouygue

39 reviews over Vakantiehuis Gîte La Bouygue in het Nederlands

Super vakantie!

Maaike Zandvliet
17-9-2018

Wat een heerlijke vakantie hebben we hier gehad! We verbleven met 2 gezinnen met 3 kleine kindjes (1, 2 en 3 jaar). Het huis is heerlijk en van alle gemakken voorzien. De tuin is echt fantastisch! Wat een ruimte, rust en werkelijk alles voor de kindjes! Roger en Nadine zijn zeer gastvrij en behulpzaam en zodra er iets nodig was werd het geregeld en ook hadden ze alle informatie over de omgeving, heel erg fijn. De kindjes mochten zelfs een rondje met Roger op de tractor en de grasmaaier! We hebben genoten!

Beantwoordde perfect aan onze verwachtingen !

Erwin & Sylvie
16-9-2018

Ideaal vakantiehuis voor wie houdt van natuur, rust en stilte. Dit rustgevoel wordt nog versterkt door de eigenaars die constant discreet 'standby' zijn zonder zich op te dringen. Heb je iets nodig of wil je wat tips en info, dan staan zij jou met raad en daad bij. Wil je niet gestoord worden, dan ook geen probleem ! Aangename mensen; en je maakt ervan wat je zelf wil als vakantieganger natuurlijk! Voor wie dus een 'reserve' heeft mbt de aanwezigheid vd eigenaars op het domein : niet aarzelen! Steevast zette Nadine ook 's morgens de ligzetels klaar, badhanddoek incluis : dit maakten we in onze vorige vakantiehuizen niet mee natuurlijk ! Ons tweejarig dochtertje was met ons mee; en kon zich uitleven met het talrijk aanwezige speelgoed, zowel binnen als buiten.

Als liefhebber van Zuid-Frankrijk, vind je in de omgeving alles wat je zoekt : rustieke dorpjes, typische marktjes, wijnkastelen, bos, rivieren etc...

Leven als Buddha, God, Jahweh, Allah,... in Frankr

Fam. Tanghe-Kesteloot
11-8-2018

Een prachtige gîte, in een prachtige streek, met prachtige gastvrouw en gastheer! De beloftes op de website worden overtroffen door de werkelijkheid als je hier ter plekke aankomt. Een heel net en volledig huis, een wondermooie tuin met zalig zwembad en werkelijk van alles om te ontdekken door de kids, die zich hier geen minuut verveelden. Met een gastvrouw en gastheer als in La Bouygue kan je het ook niet beter treffen: werkelijk toegewijd aan hun vakantiegangers, vooruitziend, hulpvaardig, discreet, informatief. Kortom, een plaats om zeker naar terug te komen!

Natuurhuisje

Vakantie om nooit te vergeten!!

Delphine,Didier, Emile en Louis Cartrysse
14-7-2018

Onze vakantie was hier opnieuw top!

We waren hier reeds in 2015 op vakantie en wisten dan al dat we zeker zouden terug komen.

Van begin tot het einde hebben we ervan genoten: het huis ( super proper, rustig en alles wat we nodig hebben was voorzien,speelgoed meebrengen is absoluut niet nodig, enkel eigen knuffel zowel binnen en buiten is er vanalles, onze zoontjes van 5 en 7 hebben hun super geamuseerd, mooi proper zwembad met voldoende ligzetels in prachtige tuin voorzien van schommels, speelhuisje,boomhut, fietsen, klimmuur en zelfs een caravan die heel mooi ingericht is... en zelfs een apero hoekje onder prachtige boom!! We kunnen ons geen betere gastvrouw en gastheer,Nadine en Roger, oma en opa bos voor de kids 😉voorstellen: lief, behulpzaam, veel goeie tips ( wandelingen, uitstapjes, marktjes..)

Jammer dat het reeds voorbij is, we zullen nog heel lang aan deze mooie vakantie terug denken.

Bedankt Nadine en Roger!!!

Tot gauw

Genieten voor groot en klein!

Familie de Frel
6-7-2018

We hebben genoten in deze mooie gîte!

Wat een warm welkom en zoveel fijne tips hebben we ontvangen van de verhuurders, Roger & Nadine.

Helaas zat het weer een beetje tegen, dat maakt dat we de ruimte en de overvloed aan speelgoed nog meer gewaardeerd hebben! De kinderen (3 jaar en 10 maanden), hebben zich niet hoeven vervelen.

Toch hebben we ook een paar dagen kunnen genieten van het fijne zwembad en de enorme hoeveelheid speelgoed buiten!

Het is zeker de moeite waard om nog eens terug te keren!

Super kindvriendelijk en prachtige natuur

Thibault
5-7-2018

Wij hebben hier een zeer goed verblijf gehad. Buiten wat slecht weer de eerste week (waar niemand iets aan kan doen) kunnen we geen enkel slechte opmerking geven. Er was meer dan voldoende om de kindjes bezig te houden, zowel binnen als buiten. Het appartement zelf is zeer net en in orde. het verwarmde zwembad hebben we in onze tweede week ook goed kunnen gebruiken. Eigenlijk alles exact zoals op foto's. En een lievere gastvrouw of gastheer kan je je niet voorstellen, geheel niet opdringerig maar altijd klaar om je bij te staan of te informeren. Roger heeft, met zijn uitstekende kennis van de omgeving, een aantal mountainbike tracks geoptimaliseerd voor mij waardoor ik als fervent mountainbiker echt heb kunnen genieten van deze streek. Na een fikse wandeling met hem naar wijndomein Lamothe en een uitgebreide proeverij, hebben we de laatste restjes ruimte in onze koffer goed gevulg ;-) We komen hier zeker nog eens terug in de toekomst!

Alweer fantastisch!

Karin, Tim, Bent & Stas
11-9-2017

Een super-accommodatie voor jong en minder jong! Fantastische gastheer en

-vrouw. Gelegen in een mooie omgeving.

Hou er rekening mee dat het eerste dorp niet op wandelafstand is.

Tweede keer fantastisch!

Fam. Van Nuland - Grypdonck
19-8-2017

Na de super vakantie in augustus 2016 besloten we met z'n allen er in 2017 een vervolg aan te breien. Ook deze keer was het weer op en top. Roger had een hele reeks nieuwe wandelingen in petto, op maat van kinderen; rode duinen, een oude steengroeve, enkele verscholen grotten die ontdekt moesten worden.... en een ware bergtop waarop we onze eigen vlag plantten. Dit uiteraard met behulp van Nadine, die elk van de kinderen van een vlagje voorzag. Daarnaast was er weer zoveel te beleven op het domein zelf; vlinders vangen met een netje, zwemmen, restaurantje spelen in het speelhuisje, BBQ, de heuvel trotseren met de fiets, .... Een plaats waar we graag nog eens terug komen!

Fantastisch!

Bram & Linda (Eva en Joep)
3-7-2017

Voor de tweede keer alweer. Alles (!!!) is aanwezig voor de kinderen (ook voor baby's). Supervriendelijke gastheer en gastvrouw; staan Altijd voor je klaar.

Kinderparadijs

Lies en Brecht
18-6-2017

Zeer volledig huisje. Een echte aanrader voor gezinnen met kinderen! De tuin en het zwembad zijn fantastisch, de kindjes kunnen zich volledig uitleven en de ouders kunnen zalig relaxen. Ook een heel mooie streek, het echte authentieke Frankrijk!

Enige minpuntje dat we kunnen bedenken is de afstand naar een warme bakker en supermarkt. Daartegenover staat natuurlijk de rust en stilte van deze locatie.

Bedankt aan Roger en Nadine voor de hartelijke ontvangst!

Natuurhuisje

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Gîte La Bouygue in Penne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Gîte La Bouygue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.