We hebben een aantal aanbieders voor Penne voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Penne voor je op een rij gezet:

Reviews over Penne

Rustig dorp met mooi kasteel

Van D.,
    26-6-2013

Penne is een prachtig middeleeuws dorp met steile heuveltjes en prachtige oude huisjes, helemaal in tact gebleven. Op een rotspunt is een oud kasteel uit de middeleeuwen wat wordt gerenoveerd. Het is eigenlijk een soort ruine maar de ligging is prachtig. Dat is heel erg de moeite waard. Verder is er 1 restaurant, en je kunt er wandelen, onder andere naar een picknick site aan de oever. Na 1 halve dag heb je het gezien maar gelukkig zijn er talloze dorpjes in de omgeving om te bezoeken. De beheerder van onze nabijgelegen huisje (gite sangliers) houdt een blog bij waarbij hij precies vertelt wat leuk en mooi is om te doen in de omgeving. Dat hebben we gevolgd en dat was prachtig.

Gereisd met partner in juni 2013
Penne scoort een 9,3 uit 10, op basis van 9 reviews