Camping Les Hirondellesstersterster

9.4Fenomenaal

Frankrijk, Midi Pyrenees, Payrac (Lot)

9.4Fenomenaal

• 8.9Eetgelegenheden
  • 9.4Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

88 reviews over Camping Les Hirondelles

• 2018
    9Carlijn29-11-2018

Geweldig, we gaan komende zomer weer!

Wat een heerlijke week hebben we op deze camping gehad! Op en top genoten, zodanig, dat we in 2019 weer terugkomen! Les Hirondelles is een kleinschalige camping, zonder dat dat afbreuk doet aan de faciliteiten. Het zwembad is prima, er zijn ligbedden (voldoende) en is schoon. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt met andere, veelal Franse, kindjes. 's Avonds kun je gezellig wat eten of drinken bij de bar. Geen hele uitgebreide kaart maar wel voldoende keus. De plekken zijn geweldig: ruim, afgescheiden door groene heggen en genoeg privacy. Vooral de plaatsen aan de rand zijn super! Het sanitair is netjes en schoon. De omgeving is vrij rustig hoewel Sarlat op een klein half uurtje rijden is, prima te doen. Binnendoor ben je zo bij de rivier. Supermarkt is ca 10 minuten rijden. De eigenaren zijn top! Zoek je een relatief rustige camping met een echt Frans karakter, dan zul je op deze camping ongetwijfeld een fijne vakantie hebben!

• 8Ike21-08-2018

Verrassend geweldig!

Veel uiteenlopende berichten gelezen dus ik was benieuwd. Ik wist hoeveel ik ervoor betaald had... en met de gedachtes "als de kids zich maar vermaken" en "thuis heb ik de luxe en op vakantie mag het best basic zijn" hebben we een geweldige tijd gehad! De stacaravan leek wel nieuw, schoon en was van alle gemakken voorzien. Ik heb gevraagd voor een plek uit de drukte. Het park was ideaal voor de kids. Genoeg te doen, veel speelplaatsen en natuurlijk waren de glijbanen een heerlijke uitlaatklep voor de kids. De medewerkers waren vriendelijk. Bij een melding voor een reparatieverzoek aan de bewaker (receptie was dicht) kwamen ze al na een klein half uurtje.. In de buurt was weinig te doen maar dat wist ik al maar met de auto kwam je overal waar je moest zijn (boodschappen, kano varen, grottenbezoek, etc.). In de omgeving kan je heerlijk racefietsen: glooiend en zelfs hele steile stukken. Ik heb hardgelopen. Al met al een toptijd gehad.

• 9Anneke Van iersel20-08-2018

Genieten!

Alleen maar genieten! Schoon en klantvriendelijk!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 8Marieke14-08-2018

Heerlijk!

Superleuke, rustige camping en toch van alle gemakken voorzien. Had graag langer gebleven maar er was helaas maar plek voor 2 nachten daar we op de bonnefooi kwamen.

• Oude reviews

9Leonie12-07-2015

Voor herhaling vatbaar!

Fijne, rustige camping met zeer gastvrije eigenaren. Prachtig uitzicht aan de rand van de camping met ruime, schaduwrijke plaatsen. Schoon sanitair en een leuk zwembad. Geen zin om te koken? Dan kun je een tafeltje reserveren op het terras, waar de eigenaar je een heerlijk streekgerecht serveert. Persoonlijk afscheid op de dag van weggaan, waaruit blijkt dat de eigenaren er alles aan doen om je een thuisgevoel te bezorgen. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in juni 2015

• 10Marian01-07-2015

Fantastische rustige camping

Een super camping voor als je van rust houdt, prachtig uitzicht als je aan rue panoramic staat. De eigenaar die in het voorseizoen 2 keer per week streekgerechten kookt. De eigenaars maken je het zo naar de zin met tips over de omgeving. Kortom het was fantastisch!!

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Jenny22-08-2014

Super camping in Dordogne, je voelt je echt welkom

We hadden een super tijd hier. De eigenaren zijn zeer gastvrij en je bent hier geen nummer. Ze geven graag tips, hulp, advies (ook ongevraagd). We stonden langs de rand met fantastisch uitzicht. Probeer een staplaats of huuraccomodatie daar te krijgen. Het zwembad is niet super groot, maar groot genoeg om echt te zwemmen en nooit overvol. Leuke speeltuin, tafeltennis, tafelvoetbal, jeux-de-boules etc. 5 dagen/week kleinschalige maar leuke, afwisselende animatie (2x live muziek met heerlijk eten, knutselen, paardrijden, astronomomieavond, zumba, zwembadspellen, wandelingen vanaf de camping, bezoek eendenfarm jeux-de-boules en voetbaltoernooi etc.). Er zijn wel Nederlanders maar het grootste deel zijn Fransen. Dat zorgt er wel voor dat je je echt in Frankrijk voelt en niet in klein NL. Eigenaren spreken prima Engels, en ook het meisje van de animatie deed haar best om onze kinderen (7,10,12) erbij te betrekken. Gratis wifi bij receptie, speeltuin. Omgeving is super mooi. Zie bij "tips".

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9Ikke22-08-2013

Kleine, gemoedelijke camping, fantastisch uitzicht

Zorg dat je een plek met panoramisch uitzicht boekt! Zelden zo mooi campingplekje gehad. De eigenaren zijn zeer behulpzaam en spreken goed engels. Heerlijke lazy lounge sfeer op camping en op het teras.Overwegend franse gasten, maar allen zeer open en vriendelijk. Eenvoudige zwembaden, prima voor verkoeling. Alles is super schoon en goed onderhouden. Sanitair is wel verouderd, maar echt schoon! Zeer leuk speeltuintje. Kleinschalige activiteiten voor jong en oud. Schmincken, knutselen een bandje of canard eten. Voor iedereen die van rust maar ook van een klein beetje vertier houd. Veel schaduw plekken, deel huur accomodaties. Maar niet storend. Prima uitvalbasis om dordogne te verkennen. Aanrader:

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 9harry braam08-11-2012

Fijne camping met geweldige eigenaars

We waren nu al voor de derde keer op deze niet te grote camping. Op de plaatsen langs de rand een schitterend uitzicht. Sanitair is wat gedateerd, maar superschoon. Goed uitgangspunt voor veel dagtochten in de Lot en de Dordogne. In de receptie veel informatiemateriaal over alle mogelijkheden. Ook het restaurant is erg goed met allerlei specialiteiten uit de streek. Een echte aanrader!

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 8Ina Verhoeven31-08-2012

Prima camping met gastvrije eigenaars!

Wij zijn hier op de bonnefooi naar toegereden en een week op de camping geweest. Denis en Sandra Bonte die de camping nog maar een paar jaar geleden hebben overgenomen doen er alles aan om er voor te zorgen dat hun gasten het naar de zin hebben. Het is een kleine camping (60 plekken), deels kampeerplaatsen, deels opgezette tenten, deels mobilhomes. Het zwembad is niet groot maar prima voor deze camping. Het sanitair is niet supernieuw, maar het was er echt steeds schoon. Op de kampeerplaatsen langs de rand van de camping heb je een geweldig uitzicht over het dal. Het is er verder heerlijk rustig, weinig Nederlanders (ook wel eens fijn!) Voor de jeugd is er geen spetterend programma, maar wel gezelligheid. Daarbij is het een prima uitvalsbasis voor de vele bezienswaardigheden en bezigheden in de omgeving Dordogne/Lot. We gaan hier zeker weer eens terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

4 tips over Camping Les Hirondelles

• Ikke, 22-08-2013

Grotte font du gaume! Reserveer online in hoogseizoen, wel kreditcard nodig.

• Harry Braam, 10-11-2012

bezoek Souillac, Sarlat (zaterdags een grote markt), Gouffre de Padirac en veel leuke stadjes en indrukwekkende kastelen

• Jenny, 22-08-2014

Je zit in het departement Lot, maar de rivier de Dordogne is vlak bij. Je rijdt in minder dan 40 minuten naar Sarlat, Domme en andere bekende plaatsen naar het westen. In de Lot zijn o.a. Souillac, Rocamadour, Martel (+markt) en strandje bij Gluges de moeite waard. De grotten van Padirac zijn een aanrader. Als je de wachtrij van 2 uur wilt vermijden kun je online kaartjes kopen. De camp. eigenaren printen te tickets voor je uit. Dennis weet ook leuke strandjes langs de Dordogne.

1 vraag over Camping Les Hirondelles

• Miep, 04-01-2015

directe omgeving

Goedendag,

Kan iemand mij vertellen of deze camping erg afgelegen ligt? Hoe ver is het naar een leuk plaatsje met terrasjes e.d.? En een (grote) supermarkt? Alvast bedankt!

Marian, 01-07-2015

Deze camping ligt aan de doorgangsweg naar Cahors, waar je niets van hoort. Naar het dichtstbijzijnde plaatsje is 8 km waar alles te vinden is.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig