Camping De Thuries

5 reviews over Camping De Thuries in het Nederlands

Kleine sympathieke camping

Grit
3-9-2013

Een rustige niet al te grote camping. Niet echt afgebakende plaatsen. De ondergrond is op sommige plaatsen wat zacht en ongelijk. Een paar leuke wandelroutes. Kanovaren absoluut mogelijk, alleen bij hogere waterstanden bij en direct na de eerste stuw om dragen. Maar verdert een redelijk rustige rivier. Het sanitair is goed, hoewel de toiletten een update/uitbreiding kunnen gebruiken. De rest is redelijk nieuw en wordt behoorlijk schoongehouden. Aan de rivierkant is een afscheiding, dus kleine kinderen kunnen niet zo de rivier in lopen. Er is een klein diep zwembad. Het echtpaar doet heel erg zijn best om de klanten het naar de zin te maken. Er is een klein overdekt terras, waar eenvoudige maaltijden en consumpties te koop zijn. In het nabij gelegen Pampelonne is een kleine supermarkt. Voor overig en tanken is een rit naar Carmeaux nodig. Daar zijn ook meerdere eetgelegenheden.Op bijna de hele camping is wifi. Mogelijk vanaf 2014 1e uur gratis, daarna betalen.

Gereisd Met vrienden in augustus 2013

Overzichtelijk

Luc Smolders
12-8-2012

Alles is klein en overzichtelijk, de camping zelf, het zwembad. Overal schaduw van grote bomen en schitterende ligging aan riviertje in diep dal. Het Franse stel dat de camping uitbaat doet erg zijn best om het de gasten naar de zin te maken door af en toe wat te organiseren (paëlla-avond, karaoke), allemaal kleinschalig, vrijblijvend en sympathiek. Hij speelt ook goed accordeon. Leuke mix van vooral nog Fransen en daarnaast Nederlanders en een enkele Belg, maar de voertaal is er gelukkig nog Frans of (gebroken) Engels.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima voor een paar dagen

T. Muller
30-7-2012

Wij zaten hier een week, de camping is echt iets té klein (zwembad is een postzegel en geen fatsoenlijk grasveld of iets dergelijks). Zeer slechte ondergrond voor tenten. Prima plek (t.o.v. van stadjes en bezienswaardigheden) voor op doortocht, en het ligt wel mooi afgelegen, maar ik zou er niet snel nog een keer met mijn kinderen heengaan.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

heel goed vertoeven op deze camping

Piet en Yvonne
17-8-2010

Rustig en mooi wandelgebied beheerders echtpaar erg begaan in job, mooie ruime plaatsen !!!

Gereisd Met partner in januari 2010

heerlijk, rustig kamperen midden in de natuur

Joke Steggerda
12-8-2009

Juli 2009 een week verbleven op deze kleine camping aan een klein riviertje. Rustige (beschaafde)campinggasten. De eigenaren vriendelijk en behulpzaam, maakten een informatiemapje klaar voor bezienswaardigheden en doe-dingen in de omgeving. (Leuke stadjes, typisch frans) Verkochten heerlijke "Vrac"wijnen voor 2,80 gekoeld per fles. BBQen toegestaan. In directe omgeving van het rivierdal prachtige wandelroutes ook met kinderen goed te belopen. Langs de rivier (te bereiken door een stukje om te lopen omdat er een hek staat tussen de camping en de rivier=veilig voor kleine kinderen) een simpel tochtje over glibberige keien, een smal bruggetje en weer terug in drie kwartier. Vogels en kikkers verzorgden de achtergrondmuziek. Lekker eten in piepkleinrestaurantje in Pampelonne voor heel weinig. Voor rustzoekende kampeerders, en gezinnen met kleine kinderen is dit een heel prettige camping om te verblijven!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Thuries in Pampelonne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Thuries zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.