Hotel La Charmille

116 reviews over Hotel La Charmille in het Nederlands

Subliem

Jean-Pierre & Marleen
8-5-2018

Supervriendelijke en behulpzame uitbaters.

Uitstekende en gevarieerde keuken.

Net hotel waar het aangenaam is om te vertoeven.

Hier voel ik me thuis.

Raymond Suffys
2-9-2017

Cosy hotelletje met lekkere keuken en supervriendelijke uitbaters.

super...., heel gezellig en fantastisch eten.

Ronny en Caroline Demeulenaere Degryse
1-9-2017

alles picobello, en zeer goede gastvrouw- en heer, een fantastisch lekker restaurant, de patron staat aan het fornuis en houd zelfs rekening met de klanten hun behoeften

Super

gobbin gino
4-8-2017

Zeker een aanrader een echte familiesfeer, vlotte bediening, lekker eten en proper, niets op aan te merken.

superaccomodatie

fam. Geys
30-7-2017

Fantastisch lekker eten en supergoede service

Subliem wat eten en gastvrijheid betreft.

Danny Cappelle uit Klerken West-Vlaanderen
29-7-2017

Rustige omgeving, lekker eten, goeie bediening, goede centrale ligging voor uitstappen, Nederlandstalige uitbaters die super behulpzaam zijn wat uitstappen en dergelijke betreft. Het restaurant is superlekker altijd voor iedereen wat wils ook het uitgebreid ontbijtbuffet met iedere morgen een eitje op telkens andere manier klaargemaakt.Jeffrey en Isabelle doen echt hun uiterste best om iedereen goed te bedienen op zijn of haar wensen. Reeds meerder keren geweest en echt een aanrader!!!!

Ludo De Keyser
18-7-2017

Supper leuk hotel. De eigenaars en het personeel geven je het gevoel dat je thuis bent. Alle lof voor Isabelle die steeds met een glimlach rondloopt en voor Jeffrey die de allerlekkerste gerechten uit zijn keuken tovert. Klein minpuntje, de kamers zijn redelijk klein en een airco zou geen overbodige luxe zijn.

Zalig !

Jenny en Jacky
1-7-2017

Voor de 4de maal een buitengewoon verblijf gehad in een hotel met enthousiaste uitbaters en vrienden ondertussen . Isabelle en Jeffrey staan de hotelgasten met de glimlach op te wachten en een aperitiefje bij aankomst smaakt zeker. We kregen de nodige uitleg om een aangenaam verblijf te verzekeren. Een uitstekende keuken weerspiegelde zich op ons bord . We gaan zeker nog terug !

Buiten gewoon

Nemegeer Bertrand
25-6-2017

Super gastvrouw fantastische keuken , over volle lijn zeer aangename mensen en aangenaam verblijf , een woord Top , aan ieder aan te raden

Geven U bovendien alle tips mee hoe je U dag aangenaam kan vullen .

Dit kan niet beter. Alles is er gewoonperfect.

Snauwaert frank _ Vanlerberghe kristien
18-6-2017

La charmille. De uitbaters zijn supervriendelijke mensen. Eten is er super. Wij zaten in het bijhuis maar daar was het al even netjes als in het hotel zelf.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Charmille in Padirac (lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Charmille zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Charmille scoort een 9.73 uit 10 op basis van 116 reviews.