Padirac (lot)

We hebben een aantal aanbieders voor Padirac (lot) voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Padirac (lot) voor je op een rij gezet:

Reviews over Padirac (lot)

een heel mooie omgeving om wandelingen te maken

Ronny en Caroline Demeulenaere Degryse,
    1-9-2017

de tijd heeft er stilgestaan, fantastisch gezellige kleine dorpjes, en heel vriendelijke bevolking, enige min punt zou zijn dat er nogal veel zaken gesloten zijn in de namiddag in die klein dorpjes, als er al een zaak is....!!

Gereisd met vrienden in september 2016

Terug-in-de-tijd-sfeer

Gil,
    24-8-2013

Heel mooie streek waarin de huizen en historische gebouwen enorm goed bewaard zijn gebleven.
    Wat is er typisch? Uitgestrekte walnootboomgaarden, kurkeikenbossen, de eeuwenoude en alomtegenwoordige stenen muurtjes uit stapelstenen, ganzenlever (voor de liefhebbers) ,eend, de bruine Limousinkoeien, heel lekker brood dat je bij ons nergens zal vinden en natuurlijke de lekkere wijnen!

Gereisd met partner in augustus 2013

Padirac is een mooie echte franse omgeving

Fam; Van Doren,
    31-8-2010

Fam.Van Doren Padirac is mooi, alles wel te doen met auto in de buurt. (ook voor inkopen te doen) Veel activiteiten: Kanoën, paardrijden, apen - reptielen,vogelshow, ... . zeker te bezoeken zijn de de grotten en Rocamadour met zijn kleine winkel straatjes en rotskasteel.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuke camping ,personeel erg aardig ,sanitair werd goed ,

familie Volger,
    20-8-2007

Leuke camping ,personeel erg aardig ,sanitair werd goed schoongemaakt ,douchen errgg koud water ,elke dag weer , persoonlijk zou ik hier niet meer heen willen vanwege het weer , van de 3,5 week hebben we 8 dagen mooi weer gehad ,en de omgeving vonden wij niet veel te doen, kanooen op de dordogne niet spectucaleer , gezellige stadjes en winkels moest je ver voor rijden , pluspunt was het aquapark net buiten de camping ,water van het zwembad is niet verwarmd voor kleine kinderen geen aanrader

Gereisd familie in augustus 2007

Gezellige familiecamping,met enthousiast en ijverig werd 3

josé verhoeven,
    22-7-2007

Gezellige familiecamping,met enthousiast en ijverig personeel .sanitair werd wel 3 a 4 keer per dag schoongemaakt ,bij vragen of problemen zeer behulpzaam personeel ,activiteiten aanbod voldoende ,ook voldoende afwisseling verschillende sporten voetbal ,volleybal,tafeltennis,waterpolo voor de liefhebber competities kortom helemaal top voor ons.

Gereisd familie in juli 2007
Padirac (lot) scoort een 9,1 uit 10, op basis van 64 reviews