Camping Les 4 Saisons

8 reviews over Camping Les 4 Saisons

• 2019
    9Willy en partner13-07-2019

Fantastische familie camping!

Zelden troffen we een camping waar we ons direct thuis voelden. De nieuwe uitbaters doen er alles aan om de camping netjes te houden en staan je met raad en daad bij om de omgeving te verkennen!Van watervallen en Cols met prachtige uitzichten en kastelen.De streek is nog niet platgelopen door het massa toerisme en dat maakt het net zo leuk. Voor je inkopen vind je een supermarkt op 500m van de camping,de grotere liggen op 20 min rijden. Kortom een aanrader!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• Oude reviews

10boonen-vanballaer25-08-2014

supernette, mooie camping

We kamperen al 25 jaar maar hebben zelden zo'n piekfijn in orde camping meegemaakt. We werden heel vriendelijk ontvangen en geholpen om onze caravan op zijn plaats te zetten. De plaats die we zelf mochten uitkiezen was zeer ruim en afgebakend met een haag (zoals alle plaatsen op de camping)Het sanitair is prima in orde. In de omgeving kan je prachtig wandelen. Centraal gelegen om de haute couserans te ontdekken. De streek is niet heel toeristisch maar hierdoor nog heel ongeschonden en heel veel natuurpracht.In Saint Girons op 20 min rijden vind je grote supermarkten. Bakker en kleinere supermarkt zijn enkele minuten stappen van de caming.De camping is absoluut een aanrader als je dit deel van de Pyreneeën wil ontdekken. De andere campings in de buurt zagen er rommelig uit.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2014

• 8marc05-08-2014

rustige familiecamping

uitstekend sanitair, beide gebouwen zijn nu vernieuwd. zwembad is klein maar voldoende voor deze camping. wel opletten dat je in mayot gaat zwemmen, anders riskeer je dat het zwembad gesloten wordt ( hebben we meegemaakt). er is geen bewaking aan het zwembad. plaatsen voor de kampeerders zijn ruim en afgescheiden door hagen. prachtige omgeving en je zit direct ( 15km) in de bergen. alle winkels in St-Girons op 15km afstand. leuke route via een oud spoorwegje dat nu geasfalteerd is. brood haal je best in het dorp, wandeling van +/- 5min via achterzijde van de camping. kleine kaart in het restaurant, maar wel lekker. Animatieprogramma ziet er elke week hetzelfde uit, 1 avond dans, 1 avond kareoke, 1 themaavond in restaurant, 1 petanquetornooi en 1 kubbing avond. toen wij er stonden, veel vlamingen , fransen en slechts 1 Nederlands koppel.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 9Skobby05-08-2010

Rustige, goed geleide camping

Deze camping wordt op voortreffelijke wijze gerund door de zeer vriendelijke Reginald. De plaatsen zijn mooi afgescheiden en bieden voldoende privacy. Het animatieprogramma voor groot en klein loopt voornamelijk overdag en eindigt alleszins ten laatste om 23u: goede nachtrust gegarandeerd. Buiten de bakker in het dorp (op wandelafstand) is er in Oust niets te beleven. Vlaamse krant te vinden in buurdorp Seix. Mooie wandelingen in de streek, wel veel vervelende (stekende) insecten tijdens de wandelingen (maar niet op de cp).

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 8Ruud10-07-2009

De moeite waard

Dit is een erg leuke camping met zeer gastvrije eigenaren en lekker ruime plekken. De omgeving is zeer de moeite waard. In het dorp (3 minuten lopen) zit een bakker en een kruidenier. St.Girons ligt op ca 15 km en heeft alles. Zeer rustige camping in een hele mooie omgeving.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2009