Landhuis Domaine Malpas

LandhuisWeer vandaag31°16°
Landhuis Domaine Malpas

70 reviews over Landhuis Domaine Malpas in het Nederlands

Met jonge kinderen

Een heerlijke oase van gezelligheid, ruimte en een tikkie avontuurlijk. Nadat je een heel scherp bochtje van de hoofdweg hebt overleefd rij je zo het landgoed tegemoet. De lome zomerzon lachte verleidelijk naar ons. Bij aankomst belandde we in een bijna filmische scene. Terwijl de vaders vrolijk bommetjes in het zwembad maakten, moeders relax boeken lazen, speelde een heel elftal kinderen er vrij op los. We werden hartelijk ontvangen. Onze meiden waren gelijk aan het spelen met de anderen kids, of in het zwembad of met de Izyy bezig. Dan smaakt een koud biertje natuurlijk het heerlijk. En gelukkig staan die klaar.

Gelukkig gaan Boor en Bart een serieuze discussie niet uit weg. Tot vroeg in de ochtend werd er stevig gediscussieerd onder het genot van wijn en een knapperend haardvuur. Dit landgoed is tevens goed voor een stevig dosis fantastische natuur; frisse lucht, veel bos, schitterende sterrenhemels en uilen.

Aanrader in prachtige streek

Sven
26-7-2018

Prachtige streek in Frankrijk, midden in de natuur, heerlijk zwembad, fantastisch eten, unieke gites in oorspronkelijke stijl en luxe safari tenten. Bart en Boor geven je op een persoonlijke manier echt een gastvrij gevoel. Twee keer per week kun je aanschuiven voor table d’hotes. Mooie manier om mensen ontmoeten. In ons geval konden we ook nog eens rekenen op geweldige ondersteuning tijdens het verblijf van een van onze kinderen in het ziekenhuis. Niets was te veel.

Heerlijk ontspannende gezinsvakantie!

Tine
7-1-2018

Het was onze 3de vakantie bij Domaine Malpas en het wordt zéééker niet de laatste! We gaan er voor de rust, de natuur, de smakelijke tables d'hôtes, het haardvuur in de sfeervolle gites ... en de sympathieke gastvrouw en -heer. Onze kinderen vinden de enorme speelruimte (én knuffelhond Izzie) fantastisch. Volgend jaar opnieuw!

Ontspannend

Steven (Antwerpen)
7-1-2018

Onze twee kleine meisjes hebben zich fantastisch geamuseerd op het prachtige domein. Wij waren daarom heerlijk ontspannen en daar was het ons om te doen. De gastvrouw kan zo lekker koken dat je het gevoel hebt in een sterrenrestaurant te tafelen. De streek is adembenemend en het ontdekken waard. In september was het er rustig waardoor fietsen (oefen wel een beetje) heerlijk was. Verschillende mooie dorpjes en Rodez als stad dichtbij. De gites zijn groot, gezellig en uiterst comfortabel. We gaan zeker nog eens.

Top!

Gert-Jan
21-10-2017

Geweldige locatie, rust en gezelligheid. Gastvrijheid van de eigenaren is top! 2 keer per week kookt Boor heerlijke maaltijden voor de gasten. Zeer kindvriendelijk. We hebben weer een geweldige vakantie gehad bij Bart en Boor. Absolute aanrader!

Geweldige vakantie: kijk uit naar volgend jaar!

Esther Weissman-Erwteman
26-9-2017

Een geweldige plek voor een heerlijke vakantie met de familie! Bart & Boor zijn gastvrij, gezellig en behulpzaam, zowel de tenten als de gites zijn TOP, het zwembad is ruim en heel centraal gelegen zodat het ook een plek is waar je alle andere gasten ontmoet en kinderen samen kunnen spelen.

Op korte afstand van de locatie is veel te doen en ook de dagelijkse tripjes voor brood en ander lekkers in een feestje.

Kortom alles wat een familie met een kind nodig heeft voor een super fijne vakantie.

Wederom weer fantastisch!

Francis
22-8-2017

3 jaar op rij naar deze schitterende plek.

Mooie gites, heerlijk eten, leuke mensen, prachtige omgeving, geweldig zwembad, relaxte sfeer en de geweldige gastheer & vrouw Bart & Boor. Geen moeite is teveel. Altijd tijd voor een gezellig babbeltje of hulp. Kortom de ideale plek voor een heerlijk ontspannen vakantie.

Super vakantie

Rogier Morsink
4-8-2017

Geweldige tijd gehad bij Bart, Boor, Saar, Sam en Izzy. Dit jaar ook een paar slechte dagen gehad, maar er is in de omgeving genoeg te doen en te zien. Albi en Parc des bêtes zijn aanraders.

Bij mooi weer is het heerlijk vertoeven op de domaine. Het grote grasveld, zwembad en stroompje bieden veel mogelijkheden.

Volgend jaar gaan we weer.

Iedere keer weer genieten

Arwen I. Perlot
16-5-2017

Weer heerlijk genoten van al het groen, de natuurgeluiden en de gezonde buitenlucht. We logeerde in de mooie en zeer ruime gite met de grote openhaard. Een bezoek gebracht aan de waterval in Sale la source, het stadje Albi en het schattige Jardin des bêtes. Om op andere dagen rond het uitnodigende zwembad van Domaine le Malpas te vertoefen en een frisse duik te nemen. Wij zijn al vaker geweest en het Domaine wordt iedere keer weer mooier. We danken Bart, Boor, Sarah, Sam en hond Izzy voor de gezelligheid en de gastvrijheid.

Boor kan heel goed koken, we hebben dan ook elke keer meegegeten met de table d'hotes en dat raadt ik iedereen aan. Onze jongens van 1 en 3 hebben zich goed vermaakt en natuurlijk elke dag gezwommen in het zwembad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Domaine Malpas in Nauviale, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Domaine Malpas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.