Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer landhuis info

101 Reviews over Domaine Malpas

• 9iris20-11-2021

Net als thuis maar dan op vakantie

Heerlijk, maar dan echt heerlijk vakantie vieren. Kinderen kunnen de hele dag lekker rennen op het uitgestrekte veld en zwemmen in het zwembad. ‘s Avonds wordt er door elk kind verstoppertje gespeelt, visje op de bbq en dan met een hele grote glimlach naar bed. Het is dit simpele vakantie geluk van de kinderen dat het verblijf bij Malpas voor de ouders zo fijn maakt. Je hoeft niks maar kan vanalles. Tot volgend jaar!

• 8Lieneke17-11-2021

Prima plek.

Wil je uitrusten, dan is dit bij uitstek de plek in voor- en of najaar! Met kinderen op zomervakantie en veel buiten zijn, prima plek en erg op kinderen ingericht!

• 8Natuur
  • 8Jildou en Martijn15-11-2021

Een fijne plek zonder massatoerisme.

Wij hebben een heerlijke tijd gehad op Domaine Malpas. Ook onze kinderen (8 en 4 jaar) hebben er genoten. Spelen met de andere kinderen, crossen met de skelters en uiteraard de ritjes achter (en soms zelfs voor-) op de tractor van Bart. Boor kookt heerlijk! En wat is het leuk om hier samen met de andere gasten van te genieten. Bij warm weer is het goed toeven rond het zwembad. De omgeving is lekker rustig en er is genoeg te doen. Trail liefhebbers kunnen hun lol op met de routes van de Terra Trail. kortom, wij komen zeker nog eens terug!

• 8Natuur
  • 10Kristel’s Kitchen15-11-2021

Heerlijk ontspannen!

Ik heb de familie via Instagram leren kennen door onze gezamenlijke hobby: koken! En dat hebben we uitgebreid besproken en uitgevoerd in ons weekje op de Domaine! Het was heerlijk! Ontspannen genieten van mooi en goed voedsel!

• 9Tine15-11-2021

WIJ BOEKEN ALVAST VOOR 2022

We brachten voor de 4e keer een vakantieweek door in een van de gezellige gîtes van Domaine Malpas. Bart & Boor hebben hier een schitterende plek: op een berg temidden van het groen. Onze kinderen amuseren zich in het zwembad, met de gocarts, met de andere kindjes, met de lieve honden Izzy & Sacha. En wij genieten met volle teugen van de rust, de ontspannen sfeer en van de verrukkelijke gerechten die Boor serveert tijdens de Table d'Amis. Volgend jaar weer!

• 9Joanna15-11-2021

Prachtig domein, heerlijk rustig. Schone gites.

Prachtige plek om vakantie te houden. Het is er heerlijk rustig (zeker in het voorseizoen). Bart en Boor doen er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. De gîte was super goed schoon gemaakt (was wel een ding voor mij gezien COVID maar heb me voor niks zorgen gemaakt). Er is in de omgeving super veel te doen, en dan aan het einde van de dag heerlijk thuis komen met een borrel aan het zwembad. Dit was ons 3e jaar op rij en we komen zeker terug. Bedankt voor de heerlijke vakantie!

• 10Natuur
  • 9Amstelveen11-11-2021

Geweldige plek om tot rust te komen

Geweldige locatie, mooi appartement, veel te doen in de omgeving! Kinderen hadden veel aansluiting met de andere gasten, konden elke avond voetballen. Het terrein is mooi en ruim opgezet, het zwembad super. Enorme luxe om twee keer per week aan de sluiten voor een heerlijk diner. Boor en Bart (eigenaren) zijn heel goed in het geven van persoonlijke aandacht, dat maakt onze vakantie zeer plezierig!

• 9Catherina08-11-2021

Heerlijke vakantie

Ontzettend fijne vakantie gehad op het mooie Domaine Malpas! We verbleven in een lodgetent en dat beviel supergoed! De tent had een grote woonkamer met keuken, 3 slaapkamers en een aparte badkamer met toilet. Je hebt dus de luxe van een huisje maar het knusse van een tent. Zeker met kinderen een dikke aanrader! De tent is voorzien van alles wat je nodig hebt ook qua servies, pannen etc. Er is zelfs gedacht aan (nieuwe) potjes kruiden en olijfolie om te koken. We hebben het ontzettend fijn gehad in de tent en gaan deze zeker nog eens boeken! Verder is het terrein schitterend en het zwembad heerlijk. En vanuit onze tent hadden we uitzicht over de moestuin. Bart en Boor, de eigenaren, zijn ontzettend gastvrij en maken ook zeker voor de kinderen echt een feestje van. Boor kookt 2x per week de Table d’hotes met veel uit de moestuin. Echt heerlijk! We komen zeker terug en boeken dan weer een tent!

• 10Natasja Wehman08-11-2021

Een super vakantie, echte aanrader!

Wat hebben we een fijne vakantie gehad op Domaine Malpas. Super gezellig met de andere gasten tijdens de table d'hotes, kinderen die meteen aansluiting vonden met andere kinderen. Een fijn groot zwembad en een skelterbaan voor de kids. Boor en Bart en hun gezin die heel goed weten wat gastvrijheid is. Een hele mooi plek in de natuur waar je vlakbij van alles kunt ondernemen: aanrader is om een kano te huren en de Lot af te varen! We zaten in een lodgetent die van alle gemakken voorzien was: keuken met ijskast gasfornuis en warm water idemdito voor de badkamer met wc. Voordeel: je zit letterlijk in de natuur en je hebt veel privacy door het grote terras. Kortom dikke aanrader, we komen zeker terug!

• 9Familie Simon07-11-2021

Fantastische plek voor een ontspannen vakantie.

Wij zijn hier al meerdere keren geweest en gingen weer blij weg na een heerlijke week te hebben gehad op Domaine Malpas. We hebben lekker bij het mooie zwembad geluierd en ook veel ondernomen zoals kanoën en wandelen in Bozouls. Bart en Boor zijn lieverds en heel gastvrij. Dat zorgt voor een gezellige en ontspannen sfeer om het terrein. We hebben zelfs een paar avonden met het halve domaine geborreld en gegeten. Boor had ook weer heerlijk gekookt. Kortom, een echte aanrader als je op zoek bent naar een ontspannen vakantie!

Landhuis Domaine Malpas info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)