Landhuis Domaine Malpas

Meer landhuis info

83 reviews over Landhuis Domaine Malpas

• 10Ingrid25-01-2020

Wanneer gaan we weer?

Wij hebben inmiddels twee keer onze vakantie met kids (6,4 en 3) bij Domaine Malpas doorgebracht. Het eerste jaar kwamen we 1 week en vorig jaar hebben we gelijk twee weken geboekt, wij hoefden nergens anders meer heen. Wat wij bijzonder vinden bij Boor en Bart is de sfeer die ze hebben neergezet. Niks moet en alles mag, om 18:00 is het borrel tijd bij het zwembad maar je kunt je ook lekker privé in je eigen accommodatie terugtrekken. Onze kinderen staan te trappelen om weer terug te gaan deze zomer en wij ook. Het is genieten van rust met het gezin, gezelschap van de andere gasten, heerlijk eten, uitstapjes naar prachtige stadjes, Boor en Bart en geweldige lieve kinderen Saar en Sam en bovenal lekker niks doen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Fam Mathijssen15-01-2020

Aanrader

Afgelopen zomer hebben wij hier voor het eerst gekampeerd. Nou ja, gekampeerd... Volgens sommigen is het niet echt kamperen als je de beschikking hebt over een compleet ingerichte keuken, douche, toilet en heerlijk comfortabele bedden. We hebben twee fantastische weken gehad. De safaritent waarin wij zaten, stond midden in het groen en bood voldoende privacy. Bart en Boor hebben de gave om hun gasten thuis en op hun gemak te laten voelen. De table d'hotes waren heerlijk en heel erg gezellig. De kinderen kunnen zich goed vermaken, er is volop ruimte voor ze om te spelen en zwemmen. Al met al hebben wij ons principe om ieder jaar een ander plekje te ontdekken overboord gegooid; wij komen dit jaar heel graag weer terug.

• 9Annemieke15-01-2020

Genieten!

Voor de 3e keer een heerlijke vakantie gehad! Kinderen hebben alle ruimte, genoeg vriendjes en vriendinnetjes waardoor wij ook een heerlijke rustige vakantie hebben. Prachtige, rustige omgeving. Leuke dorpjes in de buurt, genoeg te doen! Chillen bij het zwembad, 2x in de week aanschuiven bij de tabel d’hotes. Bart en Boor (+kids en hond) hebben een fantastisch plekje. We komen snel weer.

• 8Fam. Vermeer15-01-2020

Heerlijk!

Afgelopen zomer in een safaritent verbleven met mijn twee zoontjes en vriend. Echt heerlijk! De ligging van de tenten is privé en prachtig tussen het groen. De inrichting is huiselijk met een bank en kleed. Wat een luxe; een douche in een tent!! Table d’ hotes was fantastisch. Boor zet in een handomdraai een 3 gangen diner neer voor een grote groep gasten. Je kunt 2 keer per week mee eten en daarnaast er is ook een pizza avond. Wij hebben zelf ook veel gebruik gemaakt van de aanwezige bbq’s. De locatie geeft zoveel vrijheid voor je kinderen en dus voor jezelf. Mijn kinderen hebben veel gezwommen, rivierkreeftjes gevangen, in de boomhut gespeeld en op het enorme grasveld salamanders gevangen (en vrij gelaten). Ik kon ondertussen genieten van een boek (jawel ik had tijd om te lezen sinds jaren)! Kortom, een heerlijke plek die mede dankzij de gastvrijheid van Bart & Boor wordt vergroot.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7P14-01-2020

Niet zo geweldig als andere reviews doen vermoeden

Afgaande op de geweldige reviews hebben wij een week een safaritent geboekt. Mooi gelegen op een heuvel tussen de bomen, maar 's nachts bijzonder koud zonder voldoende dikke dekbedden. Ook is de tent niet afgesloten aan de onderkant dus de wind waait er gewoon doorheen, en de muizen kunnen helaas bij al het eten. Douche werkte helaas maar 1 dag goed. Bart&Boor zijn aardige mensen maar trekken met bepaalde (vaste) gasten meer op dan anderen wat niet heel gastvrij overkomt. Overdag liggen zij met het gezin rond het zwembad. De 2 avonden dat Boor kookte waren gezellig, maar we vonden het jammer dat dit niet bijvoorbeeld 6 dagen per week is. Eten was prima, alleen wat weinig. Het zwembad werd niet afgesloten wat ik met kleine kinderen zonder zwemdiploma niet ontspannen vond.

• 2019
    10Fam Speelman06-08-2019

Absolute aanrader

Voor het 5e jaar bij Bart & Boor. Dat zegt genoeg! Vriendelijkheid, gastvrijheid, gezelligheid, ongedwongen sfeer, heerlijk zwembad, lekkere bedden, geen vraag is te veel, super heerlijk eten. Kortom: wil je een mooie en gezellige vakantie en ontspannen weer naar huis? Ga dan naar Domaine Malpas!

• 9Fam. de Groot06-08-2019

Heerlijk!!!

Wij komen net terug van een heerlijke vakantie bij Bart&Boor. Zowel wij als onze kinderen (3&6) hebben enorm genoten. Bart & Boor zijn een geweldige gastheer en -vrouw. De ontvangst was hartelijk en persoonlijk. Boor kookt heerlijk en Bart is zelfs een keer meegeweest naar de huisarts. Je kan merken dat ze weten wat een ‘jong’ gezin nodig heeft op vakantie. Er waren zelfs babyfoons beschikbaar! De 1ste week verbleven wij in een gite. Wat een balzaal! Heerlijke douche, luxe keuken en goede bedden. De 2de week in een lodgetent. Ook dit is enorm bevallen. Uiteraard wat minder luxe, maar het heeft wel bijgedragen aan het kampeergevoel. En weer goede bedden! Ook bij het fijne zwembad en pierenbadje waren altijd goede ligbedden beschikbaar. Het Domaine is knus genoeg om makkelijk contact te maken, maar er is ook ruimte voor privacy. Kortom: vakantie bij Domaine Malpas is een feest voor jong en oud!

• 5Fam31-07-2019

Mooi domaine, staat van tenten onvoldoende

Domain Malpas ligt op een schitterende plek in een heel mooi stukje Frankrijk. Wij verbleven vorige zomer (2018) in een safaritent. De staat van de tenten valt erg tegen. Bij harde regen loopt het water over de vlonder de tent in, de tenten waren niet helemaal dicht te maken waardoor dieren 's nachts de tent in konden en grote schimmelplekken in het tentdoek. Ook was de douche vaak niet warm (te krijgen). Table d'hote was erg lekker.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Familie van Egmond21-07-2019

Geweldige vakantie in een prachtige streek

Prachtige natuur, rust, vriendelijke gasten en een heerlijke regionale keuken. Boor, Bart, Saar, Sam en Izzy zorgen voor een geweldig gastvrij gevoel. Vele avonden onder de sterren genoten in een heerlijke authentieke Franse streek.

• 2018
    10Sven26-07-2018

Aanrader in prachtige streek

Prachtige streek in Frankrijk, midden in de natuur, heerlijk zwembad, fantastisch eten, unieke gites in oorspronkelijke stijl en luxe safari tenten. Bart en Boor geven je op een persoonlijke manier echt een gastvrij gevoel. Twee keer per week kun je aanschuiven voor table d’hotes. Mooie manier om mensen ontmoeten. In ons geval konden we ook nog eens rekenen op geweldige ondersteuning tijdens het verblijf van een van onze kinderen in het ziekenhuis. Niets was te veel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Landhuis Domaine Malpas info