vakantie Nauviale

Reviews over Nauviale

Ultieme sterrenhemel, haardvuur en mooi gezelschap

Bas B,
    30-8-2018

Een heerlijke oase van gezelligheid, ruimte en een tikkie avontuurlijk. Nadat je een heel scherp bochtje van de hoofdweg hebt overleefd rij je zo het landgoed tegemoet. De lome zomerzon lachte verleidelijk naar ons. Bij aankomst belandde we in een bijna filmische scene. Terwijl de vaders vrolijk bommetjes in het zwembad maakten, moeders relax boeken lazen, speelde een heel elftal kinderen er vrij op los. We werden hartelijk ontvangen. Onze meiden waren gelijk aan het spelen met de anderen kids, of in het zwembad of met de Izyy bezig. Dan smaakt een koud biertje natuurlijk het heerlijk. En gelukkig staan die klaar.

Gelukkig gaan Boor en Bart een serieuze discussie niet uit weg. Tot vroeg in de ochtend werd er stevig gediscussieerd onder het genot van wijn en een knapperend haardvuur. Dit landgoed is tevens goed voor een stevig dosis fantastische natuur; frisse lucht, veel bos, schitterende sterrenhemels en uilen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Aanrader in prachtige streek

Sven,
    26-7-2018

Prachtige streek in Frankrijk, midden in de natuur, heerlijk zwembad, fantastisch eten, unieke gites in oorspronkelijke stijl en luxe safari tenten. Bart en Boor geven je op een persoonlijke manier echt een gastvrij gevoel. Twee keer per week kun je aanschuiven voor table d’hotes. Mooie manier om mensen ontmoeten. In ons geval konden we ook nog eens rekenen op geweldige ondersteuning tijdens het verblijf van een van onze kinderen in het ziekenhuis. Niets was te veel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijk ontspannende gezinsvakantie!

Tine,
    7-1-2018

Het was onze 3de vakantie bij Domaine Malpas en het wordt zéééker niet de laatste! We gaan er voor de rust, de natuur, de smakelijke tables d'hôtes, het haardvuur in de sfeervolle gites ... en de sympathieke gastvrouw en -heer. Onze kinderen vinden de enorme speelruimte (én knuffelhond Izzie) fantastisch. Volgend jaar opnieuw!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Ontspannend

Steven (Antwerpen),
    7-1-2018

Onze twee kleine meisjes hebben zich fantastisch geamuseerd op het prachtige domein. Wij waren daarom heerlijk ontspannen en daar was het ons om te doen. De gastvrouw kan zo lekker koken dat je het gevoel hebt in een sterrenrestaurant te tafelen. De streek is adembenemend en het ontdekken waard. In september was het er rustig waardoor fietsen (oefen wel een beetje) heerlijk was. Verschillende mooie dorpjes en Rodez als stad dichtbij. De gites zijn groot, gezellig en uiterst comfortabel. We gaan zeker nog eens.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Top!

Gert-Jan,
    21-10-2017

Geweldige locatie, rust en gezelligheid. Gastvrijheid van de eigenaren is top! 2 keer per week kookt Boor heerlijke maaltijden voor de gasten. Zeer kindvriendelijk. We hebben weer een geweldige vakantie gehad bij Bart en Boor. Absolute aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Nauviale scoort een 8,4 uit 10, op basis van 5 reviews