Camping RCN Val de Cantobre

Frankrijk, Midi Pyrenees, Nant

8.2Fantastisch

• 6.7Eetgelegenheden
  • 7.9Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor RCN Val de Cantobre voor je op een rij gezet:

• Animatie
Meer camping info
Tonen op kaart

Op Camping RCN Val de Cantobre in Nant verblijf je midden in het magnifieke natuurgebied Les Grands Causses in Zuid-Frankrijk. Op het mooie oude domein beschik je over veel sportfaciliteiten, een wildwaterbaan en Nederlands sprekende animatie. Naast Nant is het ook een aanrader om de grote stad Montpellier te bezoeken.

Contact

389 reviews over Camping RCN Val de Cantobre

• 2019
    10Nicki02-08-2019

perfect

het zwembad is fantastisch, en een top team

RCN Val de Cantobre, Parkmanager, 29-08-2019

Beste Nicki,

bedankt voor dit mooie cijfer, daar zijn we natuurlijk erg blij mee! Wij hopen u nogmaals te mogen verwelken op onze camping in Nant.

Met vriendelijke groet, Team RCN Val de Cantobre

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Garfield01-08-2019

Prima voor het voorseizoen, anders erg druk

Goed onderhouden camping, we waren er in de eerste 2 wkn van de zomervakantie. Toen nog goed te doen. Zwembad en sanitair dan nog niet te druk en warm water. Laatste 2 dgn stond de camping wel vol en is het zwembad echt te klein. We staan vaker op de RCN in de Ardèche, deze is echt leuker voor pubers. Hier te weinig te doen voor pubers. Omgeving is ok, geen Ardèche. Veel en bochtig rijden wil je iets zien, Millau is 40 min, grotten ook, kanoeën boven Millau is mooi maar wel meer dan uur rijden. Camping ligt dus echt in kloof, leuk als je er veel wil zijn, niet als je graag wandelt (Montpellier le vieux ), kanoët, klimt etc.. Plek was ok, wij hadden redelijk grote plek met uitzicht, caravan, voortent en tentje kids past erop. Er waren ook enkele grotere, maar ook kleinere plekken. Terrassencamping, we hadden mooi uitzicht, maar er zijn ook plekken die geen uitzicht hebben. 100 mtr hoogteverschil met de receptie, we stonden dus bovenin.

• 7Staat v/h sanitair

• 8Paul31-07-2019

Leuke tijd

Mooie camping, netjes en schoon sanitair, mooie plekken, leuke tijd gehad.

• 9LVG29-07-2019

Deze camping levert wat ze belooft!

Prachtig uitzicht - uitstekend zwembad, helaas geen schaduwplekken bij het kinderbad. Vriendelijke medewerkers, wel een minpuntje: in de winkel moet je erg goed letten op de prijsberekening of teruggave van geld. Het restaurant is uitstekend! Gemoedelijke sfeer - vooral Nederlanders, maar ook Belgen, Fransen, Britten enz. Kinderen worden af en toe prima ge-entertaind met bv. knutselen, spelletjes of dansjes, maar de animatie is niet te druk of te aanwezig. Wij hadden een chalet, prima uitgerust met o.a. twee ligstoelen, een barbecue en perfecte douche. Jammer van de krakende vloer en de zwakke wifi, maar verder uitstekend en proper! We komen er zeker nog eens terug!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 10Esther28-07-2019

Top vakantie!

Prachtige camping, mooi uitzicht over heuvellandschap, fijn zwembad, prima sanitair, aanrader!

• 10Ivo Nijssen28-07-2019

prachtig mooi!

prachtige locatie, veel te doen en te zien in de omgeving van de camping

• 9Lianne28-07-2019

Heerlijke vakantie!

Prachtige camping in een erg mooie omgeving! Wij hadden een fijne stacaravan op een fijne plek! Personeel van de camping zeer vriendelijk! Campingwinkeltje voor o.a. lekkere broodjes. Zwembad niet al te groot maar voldeed prima aan de verwachtingen! Tip: meer ligbedjes. Wij hebben genoten van onze vakantie hier!

• 8Staat v/h sanitair

RCN Val de Cantobre, Parkmanager, 29-08-2019

Beste Lianne,

fijn om te horen dat jullie hebben genoten en bedankt voor de mooie review! Zien we jullie nog eens terug op onze camping?

Met vriendelijke groet, Team RCN Val de Cantobre

• 8Jet24-07-2019

Mooie camping in een prachtige omgeving.

Vriendelijk ontvangst. Terrassen camping, rondom het zwembad zijn de mooiste plekken. Schoon toilet gebouw. Winkeltje waar je brood en nodige etenswaren kunt kopen. Zwembad is te klein in hoogseizoen, maar de variatie van glijbanen is voor de kids fantastisch. Er mogen wel meer ligbedden/stoelen bij zwembad staan. Jammer dat mensen 's ochtends al bed/stoel reserveren. Wat een aanwinst zou zijn bij zwembad is een kiosk met verkoop van drinken en ijsjes. Animatie is prima, en personeel zeer vriendelijk. In de omgeving: Nant (ook Vival supermarkt), heerlijk brood bij bakker, zwemmen in rivier de Tarn of Doubrie, grotten bezoeken, kanoën, Millau (markt.op vrijdag) en grote boodschappen daar doen, wandeling naar Nant en Cantobre, prachtige autoroutes (staat in boekje van de camping). Een zeer geslaagde vakantie, waar wij zeker nog eens terug komen in dit gebied.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 8jik21-07-2019

mooie camping

goed en schoon sanitair. wel iets te weinig bedden bij het zwembad

• 9ria14-07-2019

terrassen camping in mooie omgeving

Camping ligt in mooie omgeving Een terrassen camping, tip zet je auto eerst bij de receptie en loop eerst naar je plaats, er zijn plaatsen waar je auto prima kan komen, maar met caravan kunnen je koppelingsplaten het wel erg lastig krijgen. Bij de receptie schijnt er een trekker te zijn! Heeft een prachtig zwembad en ligt aan een lekker verkoelend beekje waar de kinderen zich heerlijk vermaakte op een luchtbedje en het bouwen van dammetjes.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

38 tips over Camping RCN Val de Cantobre

• A.H. Van der Zee, 03-08-2019

Velorail; superleuk! Lunchen in Cantobre. Wandelroute vanaf camping over de berg naar Cantobre. Zwemmen in de rivier onder de brug bij La Rozier. Kanoën in Tarn of Doubrie. Toeristische autoroute naar Millau (staat in campingboekje). Heerlijke pizza's eten bij Atomic pizza. Grotten van Dargilan.

• Frank , 02-01-2014

Parc Micropolis (prachtig interactief insectenmuseum/park, leuk voor de kinderen)

• H. van den Bosch, 06-10-2013

Lees het boekje met tips dat je opde camping krijgt goed door. Het voert je naar de mooiste plekjes in de omgeving.

60 vragen over Camping RCN Val de Cantobre

• Jolanda, 25-06-2019

Bbq

Ik las dat er een algemene plek is om te bbqen, maar moet je je eigen bbq hier neerzetten of hoe gaat dat?

• Anoniem, 13-01-2019

Terassencamping met caravan

Goedenavond, Wij gaan met de caravan naar deze camping. Zijn de wegen naar de camping goed of moeten wij nog ergens rekening meehouden zijn er verrassingen? Is het te doen om je caravan op zn plek te zetten of is het te stijl? Ik zie namelijk meer tenten.... Is er mogelijkheid dat een tractor je caravan op zn plek zet?

sander, 04-07-2019

Van vrienden die hier een paar jaar geleden geweest zijn hoor ik dat je caravan op je plek gezet kan worden omdat het af en toe erg stijl kan zijn. We gaan het volgende week mee maken :-)

• Erik, 29-12-2018

Ligging stacaravans allcamps

Weet iemand hoe de stacaravans van allcamps staan? centraal of verder naar buiten?

Camping RCN Val de Cantobre info

• Aantal sterrensterstersterster
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen3

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin, Waterpark

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats