Camping RCN Val de Cantobre

Frankrijk, Midi Pyrenees, Nant

8.2Fantastisch

• 6.7Eetgelegenheden
  • 7.9Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor RCN Val de Cantobre voor je op een rij gezet:

• Animatie
Meer camping info
Tonen op kaart

Op Camping RCN Val de Cantobre in Nant verblijf je midden in het magnifieke natuurgebied Les Grands Causses in Zuid-Frankrijk. Op het mooie oude domein beschik je over veel sportfaciliteiten, een wildwaterbaan en Nederlands sprekende animatie. Naast Nant is het ook een aanrader om de grote stad Montpellier te bezoeken.

Contact

389 reviews over Camping RCN Val de Cantobre

• 2019
    10Fam. Kooij07-08-2019

Top camping

Leuk zwembad, gezellig vermaak, mooi sanitair. Voor ons een grote plek met prachtig uitzicht. Vriendelijke medewerkers.

Jammer dat niet alle douches het altijd doen. Vervelend als je al helemaal omgekleed bent.

• 10daan06-08-2019

fantastisch

mooie schone leuke camping!!! prachtige plek

• 6Eetgelegenheden

• 8Anoniem05-08-2019

Fijne vakantie in prachtige omgeving.

Overzichtelijke camping in prachtige omgeving. Inderdaad bergop dus steil en wij zaten met chalet van een touroperator redelijk bovenin. Niet aan te raden voor mensen die slecht ter been zijn. Animatie is leuk en niet te aanwezig. Onze kinderen hebben meegedaan aan een voetbaltoernooi dat over 3 avonden werd verspreid. Zwembad vonden wij kleiner dan verwacht. Weinig stoelen voor in het hoogseizoen. Eten in het restaurant is niet bijzonder. In Nant zijn leuke restaurantjes. Verder is er genoeg te doen in de omgeving zoals wandelingen maken, velotrail en bezoek aan dorpjes als Millau.

• 7Eetgelegenheden

• 8Maikehooijmaijers05-08-2019

leuke camping

prima ontvangst en erg schone toilet en douches. het zwembad is wel erg druk en het vierkanten bad mag opgeknapt worden. verder erg leuke animatie en goede bediening op het terras

• 8Amanda04-08-2019

Mooie familiecamping

Mooie camping met leuk zwembad en schoon sanitair. Minpunten zijn geen prullenbakken bij de douches, in het oude sanitairgebouw afwaswater altijd koud, maar 1 personeelslid aan de bar. Kinderen die een ijsje willen staan la g te wachten en dan is het ijsje dus al gesmolten en al een aantal keer meegemaakt dat er geen cola was of leffe blond. Dat vind ik echt niet kunnen. Iedereen is erg aardig behalve Benno dat vinden wij zoals we dat in Brabant zeggen een groot stuk chagrijn. Die heeft volgens mij geen plezier meer in zijn werk. Verder een topcamping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Anomiem03-08-2019

Mooi verzorgde camping, prachtig uitzicht

Terrassencamping.. van te voren gemaild of deze camping te doen is met een caravan... ja hoor geen enkel probleem! flinke afdalingen in de bergen. Een hele flinke uitdaging om naar deze camping te gaan met de caravan... tip; laat je caravan met de trekker naar je plek brengen. Manager is erg behulpzaam! Goed sanitair, fijn en mooi zwembad.. alleen héél erg jammer dat er géén parasollen staan bij het zwembad zeker voor kleine kinderen, geen schaduw. Je mist bij het zwembad een leuk terras met verkoop van ijsjes, een drankjes o.i.d. beetje gezelligheid of muziek. Winkeltje broodnodige artikelen te halen. Aantal keer gegeten, eenvoudig maar prima. Qua bediening vonden wij Sebas een topper. Er valt zóveel meer uit te halen qua gezelligheid op het terras... 2 x in 2 wkn muziek, veels te weinig.. ouders willen ook wel eens wijntje drinken.. maar om 23:00u alles dicht.. je glas wordt nog nét niet uit je handen gehaald... zo jammer.

• 5Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

RCN Val de Cantobre, Parkmanager, 29-08-2019

Bedankt voor uw review en punten van feedbackpunten. Deze zullen wij zeker meenemen. We hopen u nog eens te mogen ontvangen op RCN Val de Cantobre.

Met vriendelijke groet, Team RCN Val de Cantobre

• 8Monique03-08-2019

Rustige camping in prachtige omgeving

Dit is een echte terrassencamping! Je zult altijd steil of erg steil omhoog moeten. Afhankelijk van je plaats kan het zijn dat je weinig tot geen schaduw hebt. Camping ligt aan de rivier de Dourbie. Hoewel de rivier bij de camping niet diep is (zelfs redelijk ondiep, wat wel weer fijn is voor jongere kinderen), is er een kleine stroomversnelling, wat leuk is om te spelen. Het water is heerlijk verkoelend. De zit- en ligweide bij de rivier is op zich prettig, maar het ruikt er onprettig (volgens mij a.g. v. een afvalverwerkings- of afvalopslageenheid net naast de weide). Er is ook een mooie zitplaats/terras ietsje hogerop bij de rivier, maar omdat daar geen schaduw gecreëerd is (geen parasol, geen overkapping, geen doek, geen bomen), is het daar gewoon te warm. Gelegen in een geweldige omgeving met veel buitensportmogelijkheden (wel altijd een klein eindje rijden). Grote supermarkt op ruim een half uur afstand (in Millau).

• 7Eetgelegenheden

• 8haas03-08-2019

super leuke camping

elke dag een activiteit en de wildwaterbaan zijn heel leuk.

• 7Schapendonk02-08-2019

leuke camping

Rustige camping. Veel Nederlanders. Animatieteam met af en toe activiteiten, vooral gericht op kleine kinderen. Weinig avondvermaak voor pubers en volwassenen. Klein winkeltje, snackbar, pizza afhaal. Restaurant met bijzonder vriendelijke bediening, slechte keuken. Vrijwel alles komt uit frituur en we hebben iedere keer iets terug moeten sturen omdat het niet warm was. Zwembad top! Goed toezicht als badmeester Joris er is. Andere badmeester zit alleen op muurtje en let niet of nauwelijks op. Mooie plekken,prachtig uitzicht. terrassencamping veel klimmen , houdt daar rekening mee. Ideale camping als je echt van rust houdt en niet veel nodig hebt. Enkele sportieve activiteiten op 30-45 minuten rijden. Storend dat enkele douches veel buiten werking waren, en duurde lang voordat dit opgelost was.

• 4Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10cas02-08-2019

top camping

het zwembad is erg leuk en er is eeb aardige badmeester

38 tips over Camping RCN Val de Cantobre

• A.H. Van der Zee, 03-08-2019

Velorail; superleuk! Lunchen in Cantobre. Wandelroute vanaf camping over de berg naar Cantobre. Zwemmen in de rivier onder de brug bij La Rozier. Kanoën in Tarn of Doubrie. Toeristische autoroute naar Millau (staat in campingboekje). Heerlijke pizza's eten bij Atomic pizza. Grotten van Dargilan.

• Frank , 02-01-2014

Parc Micropolis (prachtig interactief insectenmuseum/park, leuk voor de kinderen)

• H. van den Bosch, 06-10-2013

Lees het boekje met tips dat je opde camping krijgt goed door. Het voert je naar de mooiste plekjes in de omgeving.

60 vragen over Camping RCN Val de Cantobre

• Jolanda, 25-06-2019

Bbq

Ik las dat er een algemene plek is om te bbqen, maar moet je je eigen bbq hier neerzetten of hoe gaat dat?

• Anoniem, 13-01-2019

Terassencamping met caravan

Goedenavond, Wij gaan met de caravan naar deze camping. Zijn de wegen naar de camping goed of moeten wij nog ergens rekening meehouden zijn er verrassingen? Is het te doen om je caravan op zn plek te zetten of is het te stijl? Ik zie namelijk meer tenten.... Is er mogelijkheid dat een tractor je caravan op zn plek zet?

sander, 04-07-2019

Van vrienden die hier een paar jaar geleden geweest zijn hoor ik dat je caravan op je plek gezet kan worden omdat het af en toe erg stijl kan zijn. We gaan het volgende week mee maken :-)

• Erik, 29-12-2018

Ligging stacaravans allcamps

Weet iemand hoe de stacaravans van allcamps staan? centraal of verder naar buiten?

Camping RCN Val de Cantobre info

• Aantal sterrensterstersterster
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen3

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin, Waterpark

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats