60 vragen over Camping RCN Val de Cantobre

• Jolanda, 25-06-2019

Bbq

Ik las dat er een algemene plek is om te bbqen, maar moet je je eigen bbq hier neerzetten of hoe gaat dat?

• Anoniem, 13-01-2019

Terassencamping met caravan

Goedenavond, Wij gaan met de caravan naar deze camping. Zijn de wegen naar de camping goed of moeten wij nog ergens rekening meehouden zijn er verrassingen? Is het te doen om je caravan op zn plek te zetten of is het te stijl? Ik zie namelijk meer tenten.... Is er mogelijkheid dat een tractor je caravan op zn plek zet?

sander, 04-07-2019

Van vrienden die hier een paar jaar geleden geweest zijn hoor ik dat je caravan op je plek gezet kan worden omdat het af en toe erg stijl kan zijn. We gaan het volgende week mee maken :-)

• Erik, 29-12-2018

Ligging stacaravans allcamps

Weet iemand hoe de stacaravans van allcamps staan? centraal of verder naar buiten?

• sander van der Kieft, 18-11-2018

Tieners juli 2019

Wij denken erover om met onze tiener jongens (dan 14 en 17) naar deze camping te gaan. Zijn er al tieners die ook vanaf midden juli naar deze camping komen?

Marleen en Lazlo, 04-01-2019

10 tot 20 juli met 2 tierers van 13 en 14 jaar

Bentley , 20-12-2018

Wij hebben net geboekt voor half juli 14-07 t/m 28-07 3 kinderen: 6, 13 en 15 jaar waarvan de tieners 2 jongens zijn

We hebben een aantal aanbieders voor RCN Val de Cantobre voor je op een rij gezet:

Allcamps
    D-reizen
    D-reizen

• sander van der Kieft, 18-11-2018

Pubers juli 2019

Wij hebben interesse in de camping maar vragen ons af of er nog pubers (12-19) op de camping komen in juli 2019. Wij hebben 2 zoons van 14 en 17 dan. Het gaat vooral om de avonden, dat ze elkaar op kunnen zoeken om te chillen.

• Maurice, 29-06-2018

4G

Is er op de camping 4G ontvangst?

• B. Van de Werken, 21-01-2018

Eigen tent

Kun je ook met je eigen tent naar deze camping?

Marco, 23-06-2018

Jazeker! Wij staan komende vakantie voor de tweede maal met onze eigen uitrusting

• Duc-kaatje, 10-01-2018

Chalet Roquefort

Iemand al eens op deze camping gestaan en ervaring met Chalet Roquefort? Nr. 104 ligt ons inziens anders dan 103. Ligt nr. 104 mooier? Op parkplattegrond is dit niet waarneembaar.

• Wendy, 27-12-2017

Contact met medekampeerders

Wij hebben nog nooit op een terrassencamping gestaan. Meestal staan we op campings met veldjes waardoor de kinderen snel contact hebben gelegd met andere kinderen. Hoe gaat dat op een terrassencamping? En is het echt zo steil als ze zeggen op deze camping. We hebben nr 63 en ik vraag me af of t naar de toiletten echt zo erg berg op is..

Jolinde, 09-01-2018

Ik volg! Wij hebben plek nummer 59.

Denk dat contact maken met andere kinderen niet heel moeilijk zal gaan.

Hoe oud zijn jullie kinderen?

• Fam. Duc., 20-11-2017

Ook veel pubers?

Komen hier veel NL kinderen in de leeftijd van 12 t/m 17 jaar? Dat we moeten rijden om iets te ondernemen vinden wij niet erg. Maar op de camping moet het voor onze kinderen van 13 en 16 jaar (lftd. zomer 2018) ook leuk en gezellig zijn om daar met leeftijdsgenoten te genieten. We stonden dit jaar op een camping waarvan de eigenaren hadden aangegeven dat er veel kinderen in hun leeftijdscategorie zouden zijn. Totaal niet dus. Zolang ze nog mee gaan moet het voor hen ook super zijn.

Femmeke, 17-04-2018

Wij zijn op deze camping van 8 tot en met 15 augustus, met onze zoons van 12 en 8 jaar.

Marco Boerman, 15-06-2018

Leuk! Wij gaan eind juli voor 3 weken ook met 3 pubers van 13,15 en 17 heen. Vorig jaar was het erg goed bevallen.

San, 08-05-2019

Geboekt 2e week aug tm 21 aug zoon 16 jr en zoon 3 jr.

Anke Keijzer, 26-01-2018

Zojuist geboekt. Wij nemen 1 zoon mee van 15 jaar die van voetballen en zwemmen houdt. Word vast gezellig. Periode eind juli tot half aug. 2018

Duc-kaatje, 25-12-2017

Ook wij overwegen om in juli 2018 deze camping te boeken. Dochterlief is dan 13, onze zoon 16. Hadden dit jaar ook een te saaie camping voor de kids. Erg jammer, hadden ook meer kinderen beloofd. Hoop dat er iemand gaat reageren die er geweest is en ons de juiste info kan geven.

sannie, 19-06-2018

leuk wij komen (met twee gezinnen) met tieners 13,15 en 16 jaar (en een 8-jarige) eind juli begin augustus. Als ik dit lees zit dat in deze periode dus wel goed

Annemiek, 29-04-2018

Wij gaan er ook in juli/aug nr toe met 3 pubers. 16jr, 14jr en 13 jr.

Fam van Dongen, 11-12-2017

wij willen zomer 2018 hier ook naartoe. Drie pubers leeftijd 12,13 en 14 jaar. allemaal jongens. Welke tijd willen jullie naar deze camping?

Marco Boerman, 15-06-2018

Leuk! Wij komen eind juli ook met 3 pubers 13,15 en 17. Vorig jaar erg goed bevallen.

Marleen en Lazlo, 04-01-2019

10 tot 20 juli met 2 tieners van 13 en 14 jaar

Familie Timmermans, 29-12-2017

Wij willen ook gaan en dan in week 29 en 30, onze oudste zoon is dan 13... zou leuk zijn als er meerdere grotere kinderen zijn!

Barbara, 27-12-2017

Wij willen ook gaan met een zoon van 14 en dochter van 12 en zoontje van 4. Ben benieuwd.