Tijdelijk €25 aanbetaling

RCN Val de Cantobre

We hebben de beste aanbieders voor Camping RCN Val de Cantobre voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 470 reviews
+78

7.6GoedScore uit 470 reviews
  • 6.5Staat v/h sanitair
  • 7.5Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Op Camping RCN Val de Cantobre in Nant verblijf je midden in het magnifieke natuurgebied Les Grands Causses in Zuid-Frankrijk. Op het mooie oude domein beschik je over veel sportfaciliteiten, een wildwaterbaan en Nederlands sprekende animatie. Naast Nant is het ook een aanrader om de grote stad Montpellier te bezoeken.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

470 Reviews over RCN Val de Cantobre

• 10E. de Weerd06-09-2022

Wat een fantastisch mooie camping!!

Echt een fantastisch mooi verblijf gehad in Mobil Home Navacelle. We keken prachtig uit op de bergen. Camping zeer mooi aangelegd met veel mooie bomen. Lekker gewandeld in de omgeving, mooie dorpjes en steden bezocht! Zeker voor herhaling vatbaar!!

• 9Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 8Laura31-08-2022

Heerlijke camping

Hele fijne camping, wel alleen maar nederlanders. Wij waren er voor drie dagen, maar dit was voldoende, alles echt ver weg zelfs de supermarkt. Even van de camping af en dan zit je aan een leuk riviertje. Camping was top, mooie plek en fijn voor de tieners (voetbalveld, zwembad, en tafeltennis) Heerlijk in het restaurant van de camping gegeten.

• 10Eetgelegenheden
  • 7Fam. Looij30-08-2022

Prima camping, maar geen vijfsterren

Bij aankomst keurig ontvangen. Wij hadden plek 130. Dit is een ruime plek op het niveau van het zwembad en sanitair. (plek 129 en 128 zijn nog groter). Zwembad is erg druk. De lazy river had een hoog fun gehalte. Sanitair was schoon, maar onduidelijk wanneer en hoe vaak het wordt schoongemaakt. Een gebouw van deze grootte moet dagelijks professioneel gereinigd worden, dat gebeurde niet. Douches bij de heren werkte vaak en langdurig niet. WC brillen zaten los. Winkel op de camping is prima. In Nant kun je verder alles halen wat je nodig hebt. tip: lokale brasserie verkoopt lekker vlees. Restaurant op de camping is goed, alleen soms jammer van de rioollucht op het terras. de BBQ op dinsdagavond is geen aanrader. Buffet beperkt en vlees verbrand. Kinderen miste echt een speeltuin. Die is er niet. Omgeving is prachtig, wel een eindje rijden voor uitjes. Personeel is erg jong, maar vriendelijk. Camping heeft verbeterpunten voor 5 sterren.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Alexandra24-08-2022

Mooie camping in prachtige

Heel jong personeel, niet super pro actief. Voorbeeld is gisteren bij het vissen zit de begeleidster op haar mobiel zonder enige interesse in wat er om haar heen gebeurd, zit alleen maar op haar mobiel.

Verder ontbraken de handdoeken en het linnengoed bij aankomst.

Qua veiligheid: bijzonder dat er geen badmeester/juf aanwezig is bij het zwembad. En de verlichting op het park was echt ondermaats.

• 8Waardering
    • 8Eetgelegenheden
  • 8Yvonne Henst24-08-2022

Heerlijke vakantie, met wat aandachtspunten.

Fijne camping, maar ben je er van bewust dat het een terrassencamping is, dus mega steil. Caravan Jonte was op het oog schoon, maar wel vliegenpoep op het plafond, spinnenwebben, en vies bestek. Op de camping werd te hard gereden. Zowel door gasten als door het personeel in golfkarretjes. De douche in de caravan was of koud of warm.We hadden een super mooie grote plek. De overdekte veranda houd je niet de hele dag in de schaduw, maar godzijdank een grote boom bij de caravan die ook schaduw gaf. Het was er in onze periode erg warm. Het zwembad met glijbaan en wildwaterbaan was heerlijk, in onze periode nog niet zo druk. Wat wel fijn was. Vriendelijk personeel. Wel vonden we de camping erg slecht verlicht. De veranda had een gevaarlijke omheining voor kleine kinderen. De omgeving is is prachtig! Leuke uitstapjes; Velorail, reptilarium, gieren, markten. Denk dat we over een poos nog wel eens terug komen.

• 7Tamara23-08-2022

Mooie vakantie, wel verbeterpunten

Mooie omgeving en mooi uitzicht vanaf de camping. Uitjes en supermarkten wel wat verder rijden. Wifi niet al te best. Vaak douches die niet werken en straal douches alle kanten op. Meerdere klachten over niet werken douches gehoord en doorgeven bij receptie helaas niet opgelost tijdens onze 3wk vakantie. EHBO mag zeker beter georganiseerd worden. Er werd iemand niet goed op de camping. Personeel blijft op afstand, geen EHBO, nemen geen contact op met hulpdienst. Ambulance door gast gebeld. Niemand van camping die helpt met vertalen. Na 23.00 rustig op camping. Tieners mogen na 23.00 bij rivier zitten. Staan stoelen maar geen verlichting wat toch jammer is. Leuk zwembad wel erg druk. Als je op tijd bent kan je lekker onder de bomen liggen met mooi uitzicht. Goed verzorgd. In restaurant lekker eten tegen goede prijs.

• 5Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 5Familie de Heij22-08-2022

Nooit meer

Wij zijn niet zo snel van het schrijven van een review, maar deze camping viel erg tegen. Bij het boeken van deze vakantie zijn we o.a. uitgegaan van de foto's die op de website en Zoover stonden. Daar stonden alleen maar mooie rustige foto's op met weining mensen erop. In dat geval denk het is een relatief rustige camping maar dat was het tegenovergestelde. Het was enorm druk waar het bij drukke dagen in het zwembad niet te doen was. Zwembad is dan ook veel te klein op basis van de hoeveelheid mensen. Daarnaast hadden wij een safaritent die onderaan de berg stond, terwijl het sanitair bovenaan de berg stond. Dus dat lopen raakte je wel zat op een gegeven moment. Daarnaast hadden wij geen buitenverlichting. Lekker even buitenzitten in de avonduren zat er niet in. Dit hebben we ook nog nagevraagd bij de receptie maar die gaven aan dat we dat zelf maar hadden moet meenemen. Vreemd! Verder was het sanitair ook niet lekker fris.

• 3Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 5Dymph19-08-2022

Potentie wordt niet benut

Camping op een prachtige locatie tussen de bergen, uitvalsbasis voor diverse leuke, actieve uitstapjes. Helaas ook voor het eerst dat ik met kritische noot een review geef: - sanitair oogt mooi maar valt winst te behalen aan schoonmaak (1x per dag in hoogseizoen is niet voldoende) werking van douchesysteem is waardeloos. In ons verblijf van 2 weken dagelijks meerdere stuk! - animatieprogramma is ruim maar de uitvoering matig, weinig enthousiast team, activiteiten gaan niet door en dan wordt er weer gekleurd, geen energie, vies donker hok, ze maken het zich er makkelijk vanaf! - stortplek voor toilet is recht naast de afwas wat de nodige lucht met zich meebrengt. Wat een ondoordachte plek! Heel vies! - speeltuintjes zijn gericht op allerkleinsten en zijn zeer beperkt - vuilnisbakken in sanitairgebouw ontbreken Kortom, het heeft misschien potentie, maar armen uit de mouwen en hoppa. In het hoogseizoen moet het top zijn, niet mwa mwa

• 7Bart Klijn18-08-2022

Mooie omgeving maar erg slecht sanitair

Een hele mooie camping met lekker zwembad in een mooie omgeving. Mooie plekken en ook veel te beleven voor kleine kinderen. Ook mooie oplossing voor tieners die bij de rivier terecht kunnen. Op twee punten is de camping echt een drama. Het sanitair is echt bar slecht, douches kunnen zes minuten aan en dat is tegenwoordig een goed idee, maar gedurende drie weken vakantie hebben de tien douches aan mannenzijde nooit allemaal gewerkt. Twee helemaal nooit en vanaf de 2e week hooguit vier van de tien. Klachten bij de receptie leveren niets op behalve de melding dat de monteurs er dagelijks heen gaan. Daarnaast was er tijdens ons verblijf medische hulp nodig maar daarin verleende de campingstaf geen ondersteuning. Niet medisch maar ook niet door bijvoorbeeld een ambulance te bellen of als vertaler te fungeren. Oftewel die 5 sterren niet waard en die nominatie als camping van het jaar door de ASCI doet mij twijfelen aan die organisatie.

• 1Staat v/h sanitair
  • 6Marita18-08-2022

Prima

Prachtige ligging met waanzinnig uitzicht. Vriendelijk personeel, werken hard en altijd aardig. Bistro op camping is een aanrader. Zalig eten! Ook de foodtruck bij het zwembad is ideaal. Maar....de camping ligt echt in een uithoek, het is een eind rijden voor een boodschapje. En het is echt bergen rijden. Geen heuvels maar steil. Een dagje uit is meteen een eind rijden. Zwembad op camping is veel te klein voor het aantal gasten. Ligbedjes worden de hele dag door dezelfde mensen in beslag genomen dus meestal lig je op keihard beton. Sanitair is nieuw maar douches en wc's niet heel schoon. En het is een hele drukke camping. Veel lawaai, de hele dag door. Veel geschreeuw en herrie. Om 23 uur moet het stil zijn maar dat is het niet. Groepen oudere jeugd die tot na middernacht rond een sanitairgebouw hangt en daar de boel sloopt. En de volgende dag overal lege bierflessen. Daar is nauwelijks controle op. Leuke camping, maar kan nog beter!

• 6Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar