Kleine hotelsWeer vandaag10°5°
7,8

Omschrijving
Op Camping RCN Val de Cantobre in Nant verblijf je midden in het magnifieke natuurgebied Les Grands Causses in Zuid-Frankrijk. Op het mooie oude domein beschik je over veel sportfaciliteiten, een wildwaterbaan en Nederlands sprekende animatie. Naast Nant is het ook een aanrader om de grote stad Montpellier te bezoeken.

We hebben een aantal aanbieders voor RCN Val de Cantobre voor je op een rij gezet:

324 reviews over Camping RCN Val de Cantobre in het Nederlands

Prachtige camping in een mooie omgeving!

Chris,
30-1-2019

Het is een terrassencamping. Dit betekent dat, als je wat onderaan op de camping staat, je flink moet klimmen naar het zwembad of sanitair gebouw. Zwembad is erg leuk! Wij zaten er net voor het hoogseizoen en het was al vrij druk bij het zwembad. Ik denk in het hoogseizoen veel te druk. Het restaurant met terras is erg goed. Wij zaten er graag terwijl de kinderen speelden in de aanliggende speeltuin. Er is een supermarktje aanwezig. Voor de echte boodschappen moet je echt een half uur rijden. Sanitair gebouw is vrij nieuw en schoon!

Omgeving is prachtig! Ruige natuur en prachtige dorpjes. Je moet niet bang zijn om hier te rijden, want sommige wegen zijn niet voor mensen met een zwak hart! Er is heel veel te zien in de omgeving! Maar allemaal een stukje (> 30 min) rijden. De stadjes Nant en Cantobre uitgezonderd (5 min) en zijn zeer de moeite waard voor een bezoekje! Wij hebben een fantastische vakantie gehad op Val de Cantobre!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Bijzonder mooie camping!

Wilfred,
23-11-2018

Wij, vader 2 kids (14-16 ) zijn een week op deze camping geweest. Te kort! De camping is prachtig gelegen met gloednieuw sanitair.De kinderen hebben . Zich uitstekend vermaakt bij het zwembad en in de avond komen ze samen bij het voetbalveld. Het is een camping waar je beenspieren getraind worden (terrassencamping) de beheerder spreekt Nederlands en dat is in ons geval bijzonder prettig geweest. Het dorpje Nants kun je lopend bereiken vanaf de camping. Leuk om te doen tijdens de marktdag. Daarnaast biedt de regio genoeg mogelijkheden voor avontuur, shoppen (Millau), of rond touren met de auto.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Prachtig gelegen gezellige camping

Bas,
12-11-2018

Erg leuke en gezellige camping met een gemoedelijke sfeer. Alle leeftijdscategorieën waren aanwezig. Fantastisch uitzicht. Op bepaalde momenten op de dag kan het wel erg druk zijn bij het zwembad en is het lastig een plekje te vinden. Veelal wordt dit veroorzaakt doordat mensen al vroeg in de ochtend een hele lading plekken 'reserveren'. Het zou prettig zijn als je ook bij het zwembad een drankje of ijsje kon halen, daarvoor moest nu een aardige wandeling gemaakt worden. In de omgeving is genoeg te doen. Alle ingrediënten voor een actieve vakantie met voor ieder wat wils. Sanitairgebouw was hartstikke nieuw en netjes. Restaurant serveert simpele maaltijden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fantastisch!

jose westdijk,
13-9-2018

We hebben echt een super leuke vakantie gehad. Mooie camping, mooie ruime staanplaatsen. Doordat het een terrassencamping is, heb je mooie verzichten (ook wel veel klim en afdalingen). Miste alleen een grote speeltuin!

Het 'oude' sanitairgebouw is prima. Genoeg ruimte, geen wachttijden om te douchen of af te wassen. (wel zo'n drukknop die je vaak moet indrukken, maar geen muntjes oid).

We hebben goede ervaringen met het restaurant, lekker eten (wel prijzig).

Ook was het campingwinkeltje een uitkomst: bij vergeten boodschappen of verse broodjes 's morgens.

Boodschappen doen in Millau (grote supermarkt, Carrefour)of in Nant (kleine supermarkt).

We hebben als uitjes gedaan: Velorail, was super leuk! Abime de Bramabiau= kloof/grot met rivier/waterval, Canoë 2000: dit was super!! kanoën op de rivier de Tarn, prachtig!!! La couvertoirade, middeleeuwsstadje. Klimpark: Les accros d'Anjeau, super leuk! Alle niveau's kunnen hier genieten.

Echte aanrader

Niels de Haan,
3-9-2018

Erg relaxte en fijne camping. Terrein ziet er verzorgt uit en de stacaravan is prima in orde met een prachtig uitzicht. Zwembad super voor de kinderen. We hebben een bijzonder prettig verblijf op deze camping.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Prachtige camping

r + fam,
1-9-2018

Super mooie camping op een prachtig gebied.

Grote plaatsen, goed onderhouden.

Het aanzicht van de camping is al prachtig als je komt aanrijden.

De wijnproeverij was ook erg gezellig.

Zowel Fransen als Engelsen en Nederlanders op de camping = prima!

Sanitair is echt heel erg netjes, alleen jammer van de koude douche en afwaswater.

De catering/snackbar/restaurant is echt erg slecht, zowel de kwaliteit als de prijs. Ik had graag Franse/streekprodukten/keuken gezien, wel goed geholpen door het personeel overigens.

Bij de broodjes s' morgens goed geholpen, maar de prijs is echt veel te hoog voor de broodjes.

Heel veel leuke activiteiten in de nabije omgeving (Millau) voor de wat oudere kinderen/ouders.

De camping is s' avonds ook heerlijk rustig, prachtige sterrenhemel.

Een heerlijke vakantie gehad, maar wel een aantal verbeterpunten.

Beetje jammer

Fam uit Dordrecht,
24-8-2018

Mooi gelegen camping in een prachtig dal.

- Mooie wandeling naar Nant

-camping redelijk groot

-veel mensen waren na 22 uur rustig maar groep kinderen van paar families liepen te schreeuwen tot na 23 uur . Misschien gewoon pech net met hun

- echter disco 1 x per week en optreden erg hard over de camping tot 23 uur.

- restaurant erg slecht. Snitzel keihard en spareribs vies van smaak door kruidenpasta laag. Voor die prijs??

- vriendelijk personeel

- van ons mag er beter beleid zijn ten aanzien van rust op de camping na 22 uur. In regels camping staat na 23 uur geen autoverkeer meer maar meer beleid voor de gasten en de camping zelf lijkt ons op zijn plaats.

Genoten!!!

Miranda,
23-8-2018

Plus punten:

Ruime plekken,ook in de schaduw. prachtige omgeving, super leuk zwembad, mooi nieuw en netjes sanitair;toiletpapier,zeep en papieren handdoekjes aanwezig, apart kinder sanitair.leuke animatie, veel Nederlanders,geen drukke lawaai camping;kids van 5 en 9 prima kunnen slapen. Leuk terras,prima winkeltje.

Min punten:

Zeer stijl, dus flink getrainde kuitspieren na deze vakantie! Prullenbakken in t sanitair gebouw mogen wat vaker geleegd worden. Zeker 4 douches bij de heren defect tijdens het hoogseizoen, stond (daardoor) af en toe een kleine rij. We misten een leuke speeltuin. Bij t restaurant staan wat speeltoestellen maar is leuk tot 3/4 jaar.

Als die er zou zijn gaven we een dikke 10!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Mooie camping waar meer uit halen is!

HC,
22-8-2018

Mooie terrassencamping in een geweldige omgeving. Mooi sanitairgebouw. Ongemotiveerd animatieteam dat wel speelt maar geen contact maakt. Kampeerplaatsen mooi, netjes en ruim. ERG steile terrassencamping dus houdt hier rekening mee! Wanneer je onder- of bovenaan staat dan is een bezoekje aan het sanitair of zwembad echt een ding. Bij het zwembad wordt geen ijs, snack of drank verkocht. Daarvoor moet je naar beneden lopen en dat doe je niet. Een dagje relaxed aan het zwembad liggen is er dus niet bij. Terwijl er genoeg ruimte voor catering is. Iedereen die wij spraken sprak over dit gemis. Restaurant is een aanfluiting. 17 euro voor friet met een hamburger en dan moet je de sla er bij denken. Eet daarom bijv. in Cantobre bij Chez Yevez. Lekker, gezellig, net zo duur en wel sfeer! Sanitair wordt 'schoongemaakt' op momenten dat het JUIST druk wordt (9 uur). Veel papier op de vloer. Weinig warm water. Afwassen met lauw tot koud water.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Leuk!

Familie V T,
21-8-2018

Fijne camping in een mooie omgeving. Echter zijn er wel wat verbeterpunten, het eten is echt waardeloos in het restaurant en bij het afhalen. Slechte kwaliteit, en zo jammer dat ze niet met streek producten werken.

Animatie is prima, wij houden niet van volle programma's met animatie, dat is er dus ook niet, maar ze organiseren wel voldoende.

Sanitair is echt heel netjes, alleen koud water en een hoge druk idee straal. Afwas water ook koud.

Voldoende activiteiten te doen in de nabije omgeving.

De prijs van de broodjes bij het winkeltje zijn wel aan de hoge kant.

Zwembad is super leuk! Alleen jammer dat ze de opblaas attributen toelaten in het diepe bad, het was altijd al druk en door die banden kan je helemaal geen kant meer op.

Bij de receptie ook goed geholpen.

Al met al echt de moeite waard om deze camping eens te bezoeken.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping RCN Val de Cantobre in Nant , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping RCN Val de Cantobre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.