Camping RCN Val de Cantobre

Frankrijk, Midi Pyrenees, Nant

8.2Fantastisch

• 6.7Eetgelegenheden
  • 7.9Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor RCN Val de Cantobre voor je op een rij gezet:

• Animatie
Meer camping info
Tonen op kaart

Op Camping RCN Val de Cantobre in Nant verblijf je midden in het magnifieke natuurgebied Les Grands Causses in Zuid-Frankrijk. Op het mooie oude domein beschik je over veel sportfaciliteiten, een wildwaterbaan en Nederlands sprekende animatie. Naast Nant is het ook een aanrader om de grote stad Montpellier te bezoeken.

Contact

389 reviews over Camping RCN Val de Cantobre

• 2019
    5Fam van den Heuvel28-08-2019

Viel tegen...

Voor een paar dagen op deze camping verbleven voor de omgeving. Zwembad viel enorm tegen. Losse tegels, water bij de glijbanen ijskoud, zwembad veel kleiner dan op de foto’s, geen 1x een bedje of stoel kunnen bemachtigen, trap glad bij glijbaan waar dochter ook vanaf gleed, geen toezicht. Sanitair gebouw ziet er prachtig uit, echter wie hier het systeem voor de douches bedacht heeft?! Je kan 6min douchen, je kan dan op start drukken en tussendoor 1 a 2x op pauze. Heb je een keer teveel gedrukt moet je 4min wachten, geen water. Heeft iemand voor je gedoucht ook weer minuten wachten voordat je water krijgt. Temperatuur is niet in te stellen. En hetzelfde geld voor de douches voor de kleine kinderen! Water veel te koud ook. Restaurant was prima, maar vonden het jammer dat je hier niet kan lunchen. Geen leuke speeltuin, kids konden hier ook niet fietsen/steppen, te stijl. Omgeving prachtig, leuk riviertje bij camping voor goed vermaak.

• 4Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 8steven21-08-2019

leuke camping

kids hebben veel vriendjes, mooie camping, verzorgde indruk

• 6Eetgelegenheden

• 8leon20-08-2019

goede camping

goede camping, jammer dat de meeste activiteiten wat verder afgelegen zijn

• 8de twee belgen18-08-2019

toffe kleine campingo

gewoon leuk proper tof en goed weer

• 10mar18-08-2019

prachtige locatie

prachtige omgeving, fijne sfeer

RCN Val de Cantobre, Parkmanager, 29-08-2019

Een 10, wat een prachtig cijfer! We zijn blij om te lezen dat u zo'n fijn verblijf heeft gehad op RCN Val de Cantobre en hopen u nog eens terug te zien!

• 9Fam. van den Heuvel16-08-2019

Geweldig mooie plek om de zomer door te brengen!

Wat een fantastische plek! Een prachtige camping met alles erop en eraan. Jeroen en Ellen hebben de zaakjes hier tot in de puntjes op orde. De kids hebben zich uitstekend vermaakt in het zwembad met ook een heerlijk ondiep peuterbad en meer uitdaging voor de oudere. In de camping winkel is erg veel verkrijgbaar, de croissant en andere broden zijn heerlijk en soms nog warm uit de oven. Erg vriendelijk personeel en de animatie laat niets te wensen over.

De omgeving van de camping is prachtig, met de fiets of MTB kan je hier je hart ophalen en genoeg zien en heerlijk lunchen in de omliggende dorpjes. Naast de camping loopt een rivier welke gelegenheid bied voor jong en oud om heerlijk te ontspannen. Het sanitair is keurig en nieuw en het groen op de camping is mooi onderhouden. Erg ruime plekken en prachtige vergezichten vanwege de terras indeling. Wij komen hier zeker nog een keer terug!

• 9Staat v/h sanitair

Beste familie van den Heuvel,

bedankt voor jullie uitgebreide review. Goed om te horen dat jullie zo'n fijn verblijf hebben gehad op onze camping. We kijken er naar uit om jullie weer te mogen verwelkomen!

• 10Margriet15-08-2019

Mooie camping

Mooie camping, veel kinderen en Nederlanders en vriendelijk personeel. Wij hebben ons goed vermaakt. Er is genoeg te doen in de omgeving. Het zwembad is erg leuk. Het is er alleen erg glad, na een harde val bij het zwembad hebben wij de rest van de vakantie surfschoentjes gedragen. Ook is het zwembad te klein voor de camping. Wij hebben nooit gebruik kunnen maken van de ligbedden bij het zwembad omdat deze vroeg in de ochtend al "gereserveerd " werden. Er zijn overal mooie plekjes langs de rivier om te gaan zwemmen. De velorail is een aanrader met kinderen. Wij hebben een top vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Anne11-08-2019

Adembenemend uitzicht

leuk zwembad, lekkere broodjes, aardige mensen. Kost wel wat klimwerk.

Beste Anne,

bedankt voor uw postieve review! Fijn dat u hebt genoten van uw vakantie bij RCN Val de Cantobre. Vanwege onze terrassencamping kost het inderdaad soms wat wat klimwerk, maar daar krijgt ue dan wel weer een prachtig panoramauitzicht voor terug. We hopen u nog eens te mogen verwelkomen op onze camping.

• 8Fam. Janssen09-08-2019

Fantastische camping

De ligging van de camping is prachtig, overal waar je staat heb je een mooi uitzicht. De zwembad is kleiner dan op de foto's. Wij vonden het jammer dat je bij zwembad niets konden kopen zoals ijsjes, drinken of broodjes. Ook waren er weinig parasols zodat je meer in de schaduw kan liggen. De horeca kan veel beter en wat meer vermaak zal ook leuk zijn. Jammer dat alles om 23 uur sluit. Als je nog met je glas drinken op terras zat en het was 22.45 begonnen ze al met opruimen, wat heel jammer was. Verder is het een fantastische camping. Wij hebben het heel leuk gehad en komen echt nog een keer terrug als Sebas er ook weer is.😁

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Fam hein07-08-2019

Aanrader

Super mooie camping. Mooie omgeving. Net, nieuw en schoon sanitair en mooi zwembad. Plekje 131 is erg ruim, mooi uitzicht en op zelfde hoogte als sanitair en zwembad. Tips voor de omgeving. Mont aigoual, velorail en rotsklimmen bij acroroc. Kom je met de caravan vanuit t noorden, neem de afrit millau en volg de dourbie ipv de afrit la cavalerie. Restaurant op de camping heeft lekkere pizza's maar kan de drukte niet aan. Tip voor het zwembad, koop in NLD grote zwembanden bijv bij de ACtion scheelt veel geld. En een zaklampje, het is donker op de camping s nachts. Verder super!

• 5Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

38 tips over Camping RCN Val de Cantobre

• A.H. Van der Zee, 03-08-2019

Velorail; superleuk! Lunchen in Cantobre. Wandelroute vanaf camping over de berg naar Cantobre. Zwemmen in de rivier onder de brug bij La Rozier. Kanoën in Tarn of Doubrie. Toeristische autoroute naar Millau (staat in campingboekje). Heerlijke pizza's eten bij Atomic pizza. Grotten van Dargilan.

• Frank , 02-01-2014

Parc Micropolis (prachtig interactief insectenmuseum/park, leuk voor de kinderen)

• H. van den Bosch, 06-10-2013

Lees het boekje met tips dat je opde camping krijgt goed door. Het voert je naar de mooiste plekjes in de omgeving.

60 vragen over Camping RCN Val de Cantobre

• Jolanda, 25-06-2019

Bbq

Ik las dat er een algemene plek is om te bbqen, maar moet je je eigen bbq hier neerzetten of hoe gaat dat?

• Anoniem, 13-01-2019

Terassencamping met caravan

Goedenavond, Wij gaan met de caravan naar deze camping. Zijn de wegen naar de camping goed of moeten wij nog ergens rekening meehouden zijn er verrassingen? Is het te doen om je caravan op zn plek te zetten of is het te stijl? Ik zie namelijk meer tenten.... Is er mogelijkheid dat een tractor je caravan op zn plek zet?

sander, 04-07-2019

Van vrienden die hier een paar jaar geleden geweest zijn hoor ik dat je caravan op je plek gezet kan worden omdat het af en toe erg stijl kan zijn. We gaan het volgende week mee maken :-)

• Erik, 29-12-2018

Ligging stacaravans allcamps

Weet iemand hoe de stacaravans van allcamps staan? centraal of verder naar buiten?

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen3

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin, Waterpark

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats