Camping Le Roc Qui Parle

Camping Info

Meer campinginfo

24 reviews over Camping Le Roc Qui Parle

• 9Lammert Boerman11-08-2010

Het blijft altijd een prettige terugkomst

Na enkele jaren van afwezigheid zijn we dit jaar weer een week op de camping geweest. Heerlijk uitgerust in de hangmat onder de boom. Het weer was super zodat afkoeling in de rivier een weldaad voor de mens, en hond, was. Niets moet maar alles kan, lekker 's morgens slenterend de broodjes halen, rustig ontbijten en van de dag genieten. Grote plaatsen, goed sanitair en bovenal zeer vriendelijke mensen.

• 9Jan van Iersel19-04-2009

Schittrende ligging!!

Kwamen hier ruim twintig jaar geleden voor het eerst en zijn met de regelmaat van de klok blijven terugkeren. De laatste keer was dat in 2000 dus het werd weer eens tijd. Waarom deze camping?? Op de eerste plaats de ligging: in het dal van de Dourbie omringd door de hoge plateaus van de Causses. Op de tweede plaats uiteraard de camping zelf: terrassen die langzaam afdalen naar de rivier. Enorme plaatsen met schaduw van enorme bomen. Het riviertje is een derde reden om daar te komen. Je zet je stoeltje in het water, een boek bij de hand plus een paar flesjes bier en je komt volkomen tot rust. (In het hoogseizoen zal dat wel niet helemaal lukken.) De vogels scheren om je heen en kleine visjes proberen acher de smaak van je tenen te komen. Na de schemering komen de vleermuizen tevoorschijn die als bliksemschichten over het water scheren. Het sanitair: eenvoudig maar onberispelijk schoon.

• 8Staat v/h sanitair

• 9Lammert Boerman21-03-2009

Super camping

Deze camping wordt door ons met regemaat bezocht, al is het maar voor een paar dagen. Even lekker bijkomen in een schitterende omgeving. De camping is verdeeld over terrassen en heeft ruime plaatsen. Er is een trimbaan en een voetbalveld op de camping, ook een jeu de boulle baan ontbreekt niet. De camping ligt ideaal aan de rivier zodat zwemmen en spelen een lust is.

3 tips over Camping Le Roc Qui Parle

• Bertine 't Hart, 25-10-2013

Let op, je mag alleen vliegvissen, dus niet met een hengel en een haakje. Een aantal vaste franse vakantiegangers houden dit scherp in de gaten!

• Rob Nap, 08-09-2012

Niet aan te raden voor mensen die slecht ter been been zijn want ook op de camping gaat het erg "op en neer".

• Lammert, 24-10-2014

Dagje Middenlandse zee bij minder weer. Je bent er met een uurtje dankzij de snelweg die nu helemaal klaar is. Heerlijk een dagje flaneren en dan 's avonds terug naar de rust van Roc qui parle.

0 vragen over Camping Le Roc Qui Parle

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• WifiGratis

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
    • Privé sanitair mogelijkJa