Camping Le Roc Qui Parle

Meer camping info

24 reviews over Camping Le Roc Qui Parle

• 10familie lens19-11-2014

super camping

Super vakantie gehad. Zeer vriendelijk,alles perfect inorde.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 9Bertine 't Hart25-10-2013

Heerlijke vakantie gehad....

Een heerlijke camping om van je vakantie te genieten...heerlijk rustig, schoon sanitair, aardige gasten. Veldje als uitzicht met op de achtergrond prachtige bergen. Erg grote plaatsen, super!! Altijd met en zonder zon... Nadege en haar man, beide erg vriendelijk en altijd bereid om naar ons gebrekkige frans te luisteren:-) Sanitair erg schoon en met een heerlijke warme douche. De wasmachine wast in een half uurtje je was weer schoon. Wat wij wel jammer vonden is dat de camping al vroeg in de avond in de schaduw ligt. Op hele warme dagen wat minder vervelend maar als het hard had geregend dan was de avondzon zeer welkom geweest. De rivier is niet makkelijk toegankelijk, je moet nog een meter of anderhalf naar beneden klimmen en is echt ERG koud....maar heb je met diepere bergriviertjes....

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 8Monique van Kuipers23-08-2010

prachtig gelegen, schoon sanitair!

helaas maar 3 nachten hier gestaan maar een absolute aanrader voor mensen die rust zoeken. Super schoon sanitair, niet modern maar wel schoon en lekker warm water onder de douche. Hele vriendelijke en behulpzame eigenaresse. Mijn man en ik komen hier zeker terug, de kinderen (15 en12) misten een zwembad. En last but not least: zeer schappelijke prijs voor een overnachting: 25 euro voor 4 volw. incl. stroom.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 8K17-08-2010

Prima , rustige camping

Erg rustige camping, vriendelijke mensen. Mooie ligging aan de rivier de Dourbie. Alle basisvoorzieningen aanwezig. Maar geen georganiseerde activiteiten.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

3 tips over Camping Le Roc Qui Parle

• Bertine 't Hart, 25-10-2013

Let op, je mag alleen vliegvissen, dus niet met een hengel en een haakje. Een aantal vaste franse vakantiegangers houden dit scherp in de gaten!

• Rob Nap, 08-09-2012

Niet aan te raden voor mensen die slecht ter been been zijn want ook op de camping gaat het erg "op en neer".

• Lammert, 24-10-2014

Dagje Middenlandse zee bij minder weer. Je bent er met een uurtje dankzij de snelweg die nu helemaal klaar is. Heerlijk een dagje flaneren en dan 's avonds terug naar de rust van Roc qui parle.

0 vragen over Camping Le Roc Qui Parle

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• WifiGratis

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
    • Privé sanitair mogelijkJa