Camping Le Roc Qui Parle

Meer camping info

24 reviews over Camping Le Roc Qui Parle

• 4Rina M20-11-2016

Zeer rustig

Voor de boodschappen een heel eind rijden ( Millau) bakker en slager in het dorp Camping heeft geen zwembad om in de rivier te komen is toch lastig. Beheerders zijn vriendelijk brood wordt 's morgens bij tent of caravan gebracht

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2016

• 9Lammert24-10-2014

wisseling van de wacht heeft goed uitgepakt

Nu Nadegge de camping heeft overgenomen van haar moeder zie je gelijk dat de camping een stuk frisser en jeugdiger is geworden. Niet dat het onder haar moeder minder was maar het kabbelde een beetje voort. Nu dus een nieuwe wind. Waar ze wel voor moeten waken is dat de vaste seizoenkampeerders, de vissers, niet steeds meer mooie plekken over de camping in beslag nemen. Stonden ze vroeger alleen onder aan de camping, nu "pikken" ze veel mooie schaduwrijke plekken in. Maar de tijd zal het leren en er blijven nu nog veel plekken over. Elke week een avondje regionale producten op de camping met een wijntje en een hapje erbij. Zelfs na 20 jaar blijft de camping de moeite waard om te bezoeken.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 10Fam. van den Berk21-08-2014

Heerlijke plek

Twee weken doorgebracht op deze camping, jong echtpaar die de camping runt, is zeer gastvrij en service gericht. We hadden plek op eerste terras van camping groot en heerlijk rustig, klein sanitair gebouwtje zeer schoon, beneden op camping ook een groter sanitair gebouw, echt een camping voor degene die rust zoekt. Elke ochtend werd je stokbroodje gebracht op je plek wat wil je nog meer. Komen zeker een keer terug!

Gereisd met partner in juli 2014

• 9Cor en Joke Schepens25-06-2013

Prachtige, mooi gelegen rustige camping.

Camping Le Roc Qui Parle is een mooie boerderijcamping, rustig gelegen, met royale plaatsen. Het echtpaar dat de camping beheert is erg vriendelijk. Een mooie omgeving met prachtig uitzicht. Ongeveer 5 km. van een toerisch dorp, waar diverse restaurantjes en winkels zijn. Een aanrader voor mensen die van rust en mooie natuur houden.

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Rob Nap08-09-2012

Mooie camping, vriendelijk jong echtpaar.

Prachtige camping aan de Dourbie liggend op een helling van de Canyon du Dourbie, vlak bij Nant. Mooi natuurlijk gelaten terrein met zeer ruime plaatsen en bijna overal met voldoende schaduw. De plaatsen liggen op terrassen op de helling en zijn alle mooi vlak en royaal van afmeting. Vriendelijk stel dat de camping beheert. Twee keer inde week beiden ze de gasten een gratis drankje met hapje aan voor de onderlinge contacten (indien gewenst). De prijs is ronduit laag!

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Lammert01-08-2011

We zijn er weer geweest, heerlijk

Niet gepland maar toch weer bezocht, en zoals altijd weer een heerlijke tijd gehad. Nooit vol en altijd rust.

Gereisd met partner in juli 2011

• 8K17-08-2010

Prima , rustige camping

Erg rustige camping, vriendelijke mensen. Mooie ligging aan de rivier de Dourbie. Alle basisvoorzieningen aanwezig. Maar geen georganiseerde activiteiten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 9Lammert Boerman11-08-2010

Het blijft altijd een prettige terugkomst

Na enkele jaren van afwezigheid zijn we dit jaar weer een week op de camping geweest. Heerlijk uitgerust in de hangmat onder de boom. Het weer was super zodat afkoeling in de rivier een weldaad voor de mens, en hond, was. Niets moet maar alles kan, lekker 's morgens slenterend de broodjes halen, rustig ontbijten en van de dag genieten. Grote plaatsen, goed sanitair en bovenal zeer vriendelijke mensen.

Gereisd met partner in juli 2010

• 9Jan van Iersel19-04-2009

Schittrende ligging!!

Kwamen hier ruim twintig jaar geleden voor het eerst en zijn met de regelmaat van de klok blijven terugkeren. De laatste keer was dat in 2000 dus het werd weer eens tijd. Waarom deze camping?? Op de eerste plaats de ligging: in het dal van de Dourbie omringd door de hoge plateaus van de Causses. Op de tweede plaats uiteraard de camping zelf: terrassen die langzaam afdalen naar de rivier. Enorme plaatsen met schaduw van enorme bomen. Het riviertje is een derde reden om daar te komen. Je zet je stoeltje in het water, een boek bij de hand plus een paar flesjes bier en je komt volkomen tot rust. (In het hoogseizoen zal dat wel niet helemaal lukken.) De vogels scheren om je heen en kleine visjes proberen acher de smaak van je tenen te komen. Na de schemering komen de vleermuizen tevoorschijn die als bliksemschichten over het water scheren. Het sanitair: eenvoudig maar onberispelijk schoon.

Gereisd met partner in juni 2006

• 9Lammert Boerman21-03-2009

Super camping

Deze camping wordt door ons met regemaat bezocht, al is het maar voor een paar dagen. Even lekker bijkomen in een schitterende omgeving. De camping is verdeeld over terrassen en heeft ruime plaatsen. Er is een trimbaan en een voetbalveld op de camping, ook een jeu de boulle baan ontbreekt niet. De camping ligt ideaal aan de rivier zodat zwemmen en spelen een lust is.

Gereisd met partner in augustus 2007

3 tips over Camping Le Roc Qui Parle

• Bertine 't Hart, 25-10-2013

Let op, je mag alleen vliegvissen, dus niet met een hengel en een haakje. Een aantal vaste franse vakantiegangers houden dit scherp in de gaten!

• Rob Nap, 08-09-2012

Niet aan te raden voor mensen die slecht ter been been zijn want ook op de camping gaat het erg "op en neer".

• Lammert, 24-10-2014

Dagje Middenlandse zee bij minder weer. Je bent er met een uurtje dankzij de snelweg die nu helemaal klaar is. Heerlijk een dagje flaneren en dan 's avonds terug naar de rust van Roc qui parle.

0 vragen over Camping Le Roc Qui Parle

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• WifiGratis

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
    • Privé sanitair mogelijkJa